بیوگرافی دکتر پوریا ثابتیان و همسرش از پزشکی تا موسیقی + عکس و سوابق

0

بیوگرافی دکتر پوریا ثابتیان و همسرش از پزشکی تا موسیقی + عکس و سوابق

دکتر پوریا ثابتیان پزشک و جراح عروق، فوق تخصص جراحی اندوواسکولار، فوق تخصص بیماریهای وریدی، فوق تخصص درمان زخم و تهیه کننده موسیقی است. دکتر پوریا ثابتیان متولد سال ۱۳۶۰ در تهران میباشد و هم اکنون به عنوان مشاور و متخصص در زمینه مهاجرت پرسنل درمانی به آلمان و جراح ارشد در بیمارستان الیزابت مونشن گلادباخ کشور آلمان در رشته جراحی عروق فعالیت می‌کند. ادامه عکس و بیوگرافی و زندگینامه پوریا ثابتیان با ما در مجله حرف تازه همراه باشید.

دکتر پوریا ثابتیان و همسرش

بیوگرافی پوریا ثابتیان جراح عروق

دکتر پوریا ثابتیان متولد سال ۱۳۶۰ در تهران، پزشک، جراح عروق، فوق تخصص جراحی اندوواسکولار، فوق تخصص بیماریهای وریدی و فوق تخصص درمان زخم است. او سال هاست به آلمان مهاجرت کرده و هم اکنون به عنوان جراح ارشد در بیمارستان الیزابت مونشن گلادباخ آلمان در رشته جراحی عروق و مشاور فعالیت می‌کند.

پوریا ثابتیان به غیر از پزشکی و طبابت، متخصص مهاجرت پرسنل درمانی به آلمان نیز می باشد. او همچنین تهیه کننده موسیقی و گرداننده کنسرت های موسیقی در آلمان است و با هنرمندان ایرانی زیادی در زمینه موسیقی و برگزاری کنسرت همکاری داشته است.

همچنین میخوانید: بیوگرافی وحید رجبلو کارآفرین ایرانی از شهرت تا مهاجرت + زندگی شخصی و سوابق

بیوگرافی پوریا ثابتیان جراح عروق

تحصیلات و زندگینامه دکتر پوریا ثابتیان

  • جراح ارشد در رشته جراحی عروق (Oberarzt der Gefäßchirurgie) در بیمارستان الیزابت در شهر مونشن گلادباخ آلمان
  • فوق تخصص جراحی اندووسکولار
  • فوق تخصص درمان زخم
  • فوق تخصص درمان بیماری های وریدی
  • مشاور و متخصص در زمینه مهاجرت پرسنل درمانی به آلمان

دکتر پوریا ثابتیان متخصص درمان گرفتگی ها و آنوریسمهای عروقی و بیماریهای وریدی در هر قسمت از بدن غیر از قلب و مغز و همچنین در شریان آئورت یا همان شریان اصلی بدن میباشد.

پوریا ثابتیان کیست

سوابق

دکتر پوریا ثابتیان یکی از پزشکان ایرانی در آلمان است که پس از اتمام دوران دانشجویی و اخد مدرک تحصیلی جراح عروق، جراح اندوواسکولار، فلبولوژیست و متخصص زخم در آلمان ماندگار شد.

دکتر ثابتیان درباره مهاجرت به آلمان می گوید: روز اول مهاجرت که به آلمان رسیدم روی نیمکت خوابیدم و بسیار سختی کشیدم.

وی پس از تلاش شبانه روزی و تحمل غربت و دوری از وطن، حالا یکی از پزشکان نخبه ایرانی در آلمان است که جراحی های باز تهاجمی، کم تهاجمی و اندوواسکولار را انجام میدهد. انجام عملهای اندوواسکولار در بیماریهای انسدادی شریانی، درمان واریس با شیوه های گوناگون و همچنین تجربه استثنایی ایشان در درمان زخم با استفاده از شیوه های مدرن، از جمله دلایل شهرت وی میباشد.

برخی از عمل هایی که وی انجام میدهد عبارتند از جراحی شریان کاروتید گردن، بای پس عروق محیطی در دستها و پاها، آنژیوپلاستی و استنت گذاری در شریانها و وریدها ، ترمیم آنوریسم آئورت شکمی و … که همگی در تخصص این پزشک نخبه ایرانی می باشد.

عکس های دکتر پوریا ثابتیان

دیگر فعالیت ها

جالب است بدانید، مشارکت در آموزش دانشجویان پزشکی و فعالیت به عنوان مشاور پزشکی برخی از شبکه های تلوزیونی همچون بی بی سی فارسی، منوتو و دبلیو دی آر آلمان، مدیریت شرکت استارت مد با فعالیت در حوزه اخذ پذیرش کاری از کشور آلمان برای پرسنل درمان و همچنین انجام امور صادرات و واردات و برگزاری کنسرتهای موسیقی از جمله دیگر فعالیت های ایشان میباشد.

پیج اینستاگرام دکتر پوریا ثابتیان

پیج اینستاگرام دکتر پوریا ثابتیان

Dr. Pouria Sabetian (@pouria_sabetian)

فعالیت پوریا ثابتیان در موسیقی

دکتر پوریا ثابتیان جزو پزشکان و جراحانی است که روحیه هنرمندانه ای دارد و علاوه بر درمان و معالجه بیماران، در زمینه موسیقی و نوازندگی دستی بر آتش دارد. او نوازنده ای حرفه ای و تهیه کننده موسیقی با بیش از ۳۰ سال تجربه میباشد. ساز اصلی او پیانو است و از سن ۸ سالگی نواختن آن را آغاز نموده است. وی همچنین به نواختن گیتار، سازهای کوبه ای و بسیاری از سازهای ایرانی تسلط دارد. او پایه گذار گروه موسیقی آلماویدا بوده و با نهاد یونیسف فعالیتی مستمر جهت انجام پروژهای خیریه دارد. برگزاری کنسرت های خیریه از جمله این فعالیت ها میباشد.

پوریا ثابتیان نوازندگی پیانو کلاسیک را از سن ۸ سالگی با شرکت در کلاسهای استاد رویا سیف الهی آغاز کرد. در سن ۱۶ سالگی فراگیری موسیقی ایرانی را زیر نظر استاد ساعد ناهید و همزمان نواختن گیتار را آغاز نمود.

بیوگرافی دکتر پوریا ثابتیان و همسرش از پزشکی تا موسیقی + عکس و سوابق

او از سن ۱۸ سالگی مشغول فراگیری آهنگسازی نزد اساتید موسیقی دانشگاه شهید بهشتی شد. پس از تمرین و تلاش های بسیار و تکمیل هارمونی و پلی فونی، ارکستراسیون را آغاز کرد. از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۷ او به عنوان آهنگساز در سازمان صدا و سیمای ایران فعالیت نمود. ایشان بیش از ۱۰۰ کنسرت موفق و ساخت بیش از ۷۰ آهنگ برای خود و تعدادی از خوانندگان مطرح ایرانی در ژانرهای مختلف را در کارنامه موسیقی خود ثبت نموده اند. در حال حاضر ایشان در زمینه های موسیقی پاپ، بلوز و جاز فعال بوده و نواختن سازهای دیگری چون درامز، پرکاشن، گیتار آکوستیک و سازهای ایرانی از جمله دف، از دیگر مهارتهای وی میباشد.

موسسه شرکت کاريابی استارت مد در آلمان

وی به افراد زیادی در زمینه درمان و پزشکی کمک کرده است تا برای ادامه تحصیل یا یافتن شغل مناسب به آلمان مهاجرت کنند.

نظرات