مدلهای کفش مردانه مجلسی و دامادی

1

مدلهای کفش مردانه مجلسی و دامادی

کفش مردانه : خرید کفش مردانه یکی از حساس‌ترین و پیچیده‌ترین انتخاب‌هایی است که آقایان شیک پوش چند وقت یک بار با آن مواجه می‌شوند.

کفش مردانه

 

کفش مردانه

 

کفش مردانه

یک کفش استاندارد رسمی مردانه هم رویه و هم زیره‌ای از جنس چرم دارد. اما کفش رسمی مناسب محیط کار رویه چرم و زیره لاستیکی دارد. جنس پارچه هم معمولا در کفش‌های راحتی و روزمره کاربرد دارد و مواد پلاستیکی و لاستیک هم در کفش‌های ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کفش مردانه

 

کفش مردانه

 

کفش مردانه

کفش‌های مردانه مدل‌های مختلفی دارند مثل مدل آکسفورد که رسمی‌ترین نوع کفش است یا مدل براگ که حالت نیمه رسمی دارد که آشنایی با این مدل‌ها و کاربرد هر یک از آن‌ها می‌تواند بهترین راهنما برای خرید کفش مردانه باشد.

کفش مردانه

 

کفش مردانه

 

کفش مردانه

کفش‌های مردانه تنوع رنگ زیادی ندارند و معمولا در رنگ‌های مشکی، قهوه‌ای تیره یا روشن، زرشکی، آبی تیره و برخی از رنگ‌های روشن مثل سفید و … تولید می‌شوند و هرچه رنگ انتخابی شما تیره‌تر و کلاسیک‌تر باشد کفش هم رسمی‌تر است.

کفش مردانه

 

کفش مردانه

 

کفش مردانه

کفش های شیک چرم رسمی، سالهای زیادی است که مورد استفاده قرار می گیرند. این مدل کفش ها همواره در فهرست کفش های مد روز قرار دارند. البته انواعی از این مدل که زیره ی بلند تری دارند در فصل زمستان هم قابل استفاده هستند. انواع رنگ های قهوه ای این مدل کفش بسیار خوب هستند. اگر تمایل دارید که کفش شما بیش تر دیده شود، انواع قهوه ای های روشن و سرخ رنگ را انتخاب کنید. در غیر این صورت، رنگ قهوه ای تیره یا شکلاتی را انتخاب کنید. با این مدل کفش ها، شلوار مدل گشاد نپوشید. شلوار گشاد کاملا روی کفش را می پوشاند و زیبایی آن را پنهان می کند.

کفش مردانه

 

کفش مردانه

 

کفش مردانه

کفش های شیک و رسمی مشکی رنگ مردانه بسیار کفش های مناسبی هستند. حتی اگر مجبور هستید که برای تهیه این کفش ها کمی بیش تر هزینه کنید، مطمئن باشید که ارزش آن را دارد. اگرچه کفش های چرمی قهوه ای به پوشش شما سبک خاصی می دهند، اما باید اعتراف کرد که کفش رسمی و مشکی مردانه با هرنوع لباسی هماهنگ هستند. همچنین در هر مراسمی ( عروسی، میهمانی ها، مراسم رسمی و یا در ترکیب با لباس های ساده) کفش های مناسبی هستند. توجه داشته باشید کفش مشکی ساده و رسمی مردانه، موارد استفاده متعددی دارند، بنابراین اگر برای خرید چنین کفشی هزینه ی بیش تری کنید، مطمئن باشید که کار بسیار درستی انجام داده اید.

کفش مردانه

 

کفش مردانه

 

کفش مردانه

مدلهای شیک و رسمی کفش مردانه ۲۰۱۹

کفش مردانه

مدل کفش دامادی ۲۰۱۹

 

کفش مردانه

 

کفش مردانه

1 دیدگاه در “مدلهای کفش مردانه مجلسی و دامادی

  1. محمد گفت:

    سلام .ببخشید از کجا یا چجوری میتونیم این کفشهارک تهیه کنیم؟

نظرات