عکس‌| اولین تصویر از حال وخیم محسن ابراهیم زاده بعد از کنسرت ارومیه خرداد ۱۴۰۲

0

عکس‌| اولین تصویر از بستری شدن محسن ابراهیم زاده در بیمارستان بعد از کنسرت ارومیه ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ که نشان میدهد حال او وخیم است و وی به دلیل مسمومیت ویروسی در بیمارستانی بستری شده است.

عکس‌| اولین تصویر از حال وخیم محسن ابراهیم زاده بعد از کنسرت ارومیه خرداد 1402

اولین تصویر از حال وخیم محسن ابراهیم زاده بعد از کنسرت ارومیه خرداد ۱۴۰۲

از صبح امروز ویدیوهایی از کنسرت محسن ابراهیم زاده در ارومیه منتشر شده که نشان می دهد او حال مساعدی ندارد و در نهایت کنسرت در ارومیه کنسل شد

بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی در کانال تلگرامی خود نوشت: از صبح امروز ویدیوهایی از کنسرت محسن ابراهیم‌زاده در ارومیه منتشر شده که حواشی و جنجال‌های فراوانی را باعث شده است.

عکس‌| اولین تصویر از حال وخیم محسن ابراهیم زاده بعد از کنسرت ارومیه خرداد 1402

کنسرتی که در سانس نخست علیرغم مسمومیت شدید این خواننده برگزار شده و از اوایل سانس دوم، به دلیل تهوع و اوضاع جسمی وخیم این خواننده، بارها متوقف و از سر گرفته شد.

پیگیری های من برای توضیحات درباره این حواشی به «مهدی کُرد» تهیه کننده و مدیربرنامه های ابراهیم زاده ختم شد.

عکس‌| اولین تصویر از حال وخیم محسن ابراهیم زاده بعد از کنسرت ارومیه خرداد 1402

از توضیحات کوتاه وی «مسمومیت شدید» ابراهیم زاده، دلیل اصلی این اتفاقات در کنسرت ارومیه بوده است. این مسمومیت از سوی پزشک معالج، مسمومیت ویروسی تشخیص داده شده است.

ابراهیم زاده از ساعاتی پس از کنسرت در بیمارستان بستری است و اطرافیان این خواننده در تدارک انتقال او به تهران هستند.

گفتنی است فیلمی عجیب از اجرای محسن ابراهیم‌زاده در کنسرت او در ارومیه منتشر شده که مورد انتقاد کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. طبق صحبت های مردم حاضر در سالن خواننده شرایط مساعدی روی استیج نداشته و مخاطبین معترض بوده و خواستار باز پس‌ گیری پول بلیت‌های خود بودند.

نظرات