فیلم آخرالزمانی از ریزش کوه در جاده چالوس به دلیل سیل پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲

0

فیلم آخرالزمانی از ریزش کوه در جاده چالوس روز پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲

ریزش کوه جاده چالوس روز پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ به دلیل سیل و طوفان خسارت های زیادی به بار اورد و باعث شد تا چاده چالوس تا اطلاع ثانوی مسدود شود.

فیلم آخرالزمانی از ریزش کوه در جاده چالوس روز پنجشنبه 18 خرداد 1402
مجله حرف تازه، ریزش کوه جاده چالوس روز پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ به دلیل سیل و طوفان خسارت های زیادی ببار اورد و باعث شد تا چاده چالوس تا اطلاع ثانوی مسدود شود. ویدئوی از لحظه ریزش کوه جاده چالوس را در فیلم زیر ببینید:

در همین رابطه رییس پلیس راه مازندران گفت : در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۰ مورد ریزش و سقوط سنگ در محور چالوس به کرج گزارش شده که این چالش، باعث مصدومیت ۲۰ نفر شد.

سرهنگ یدالله جهان‌تاب روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این که ریزش سنگ از بامداد امروز جمعه شدت بیشتری یافته است، افزود: این حادثه به ۳۰ دستگاه خودرو خسارت مالی زده است.
وی اظهارداشت: با توجه به اعلام وضعیت هشدارهای هواشناسی از صبح امروز ریزش سنگ در محدوده سیاه بیشه و هریجان این محور شدت گرفته و به احتمال این روند تا عصر ادامه می یابد.
جهان تاب خاطرنشان کرد : در محدوده پایین دست محور کندوان طغیان رودخانه وازپول را داشتیم که به ۲ پل محور آسیب زده است و آب رودخانه بالا آمده است و آن بخشی از محور که رودخانه مشرف بر جاده هستند به طورکلی لبریز شده و صورت ادامه بارندگی وضعیت کندوان بحرانی تر خواهد شد.
رییس پلیس راه مازندران یادآور شد: با توجه به این که سطح آب رودخانه های حاشیه محور کندوان بالاآمده است، شرایط برای وقوع سیلاب محتمل است.

این رودخانه از منطقه دزدبن محور کندوان تا محدود طویر در نزدیکی مرزن آباد ادامه دارد و رودخانه با شدت یافتن بارندگی در حال طغیان کردن است.
رییس پلیس راه مازندران به کاربران جاده ای و مسافران توصیه کرد از سفرهای غیرضروری به ویژه عبور از این محور کوهستانی پرهیز شود تا شاهدحوادث ناگوار در محور نباشیم.
سرهنگ جهان تاب افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.
مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

نظرات