ماجرای کامل دستگیری شهناز تهرانی به دلیل سرقت مسلحانه از علت تا واقعیت ها

0

ماجرای کامل دستگیری شهناز تهرانی به دلیل سرقت مسلحانه از علت تا واقعیت ها

شهناز تهرانی بازیگر و خواننده قبل از انقلاب به دلیل سرقت مسلحانه بازداشت و دستگیر شد! گفته میشود شهناز تهرانی بازیگر سینما، در سال ۱۳۶۰ بازداشت شد. اما قضیه چیست ؟ ماجرای کامل دستگیری شهناز تهرانی به علت سرقت مسلحانه از علت تا واقعیت ها را بخوانید

سرقت مسلحانه شهناز تهرانی

خبر بازداشت و دستگیری شهناز تهرانی بازیگر و خواننده قبل از انقلاب به دلیل سرقت مسلحانه خبری است که از ساعاتی پیش در شبکه های اجتماعی منتشر شد. این بازیگر قدیمی در واکنش به خبر بازداشت و دستگیری خود به دلیل سرقت مسلحانه نوشت:
عزیزانم ، من در ۱۲۲ فیلم سینمایی بازی کردم و ۹ سال در تئاتر لاله زار فعالیت داشتم خدا را سپاس میگویم که در ایران زندگی بسیار خوبی داشتم .

بارها در مورد این تیتر توضیح دادم اما متاسفانه کسی که خودش را به خواب زده را نمیتوان بیدار کرد.

عزیزانم شما میتوانید مخالف من یا عقاید سیاسی ام باشید و حتی از قیافه من خوشتان نیاید اما بازنشر این تیتر دروغ در زیر هر توییت من ، درست نیست .

به طور خلاصه شهناز علیشاه تهرانی بازیگر سیاهی لشکر در سینمای قبل از ۵۷ بود که توسط اعضای خانواده اش این باند سرقت را بوجود آورده بود و تمام اعضای آن هم دستگیر شده و به جرم خود اعتراف کردند .روزنامه کیهان نیز از این تشابه اسمی سو استفاده کرده و چنین تیتر دروغی را منتشر کرد

گر چه که میدانم این توضیحات اثری در تیم شایعه‌سازان و دیگر ایران ستیزان ندارد و این افراد همچنان به توهین و افترا ادامه خواهند داد اما لازم دانستم برای آخرین بار در این مورد توضیح بدهم برای شما خوبانم که همیشه حامی هنرمندان بوده اید.

عکس مربط به روزنامه اطلاعات، پنجشنبه، ۲۱ آبان ۱۳۶۰.

کانال گاه‌نامک درباره اطلاعات در گزارشی در این باره نوشت: شهناز علیشاه معروف به شهناز تهرانی در بازجویی‌های اولیه به داستان‌سرایی پرداخت، ولی در برابر سوالات مکرر ماموران اعتراف به سرقت کرد. وی گفت: «از طریق آگهی روزنامه‌ها خانه‌های کسانی را که احتیاج به مستخدم داشتند شناسایی نموده و سپس مادرم را به خانه‌ها می‌فرستادیم و او پس از مدتی کار کردن محل را شناسایی می‌کرد و ما را در جریان می‌گذاشت و به اتفاق چند نفر دیگر دست به سرقت می‌زدیم… تحقیقات انجام‌شده نشان داد که متهمین از بدو تشکیل باند تا لحظه دستگیری به ۱۳ مغازه و منزل دستبرد زده‌اند و ۱۴ دستگاه اتومبیل را ربوده‌اند که مجموع سرقت‌ها میلیون‌ها تومان می‌شود.

نظرات