بازیگر نقش مجید در سریال دنیای شیرین دریا کیست بیوگرافی و عکس های جدید بزرگسالی

0

بیوگرافی امیر محمدزاده بازیگر نقش مجید در سریال دنیای شیرین دریا کیست بیوگرافی و عکس بزرگسالی

امیر محمدزاده بازیگر نقش مجید در سریال دنیای شیرین دریا است که در سال ۱۳۶۶ در رشت به دنیا آمد دانش آموخته رشته برق الکترونیک در مقطع کارشناسی بوده و از ۸ سالگی وارد عرصه بازیگری در سینما و تلویزیون شده است برای اولین بار در سال ۱۳۷۴ با فیلم تنگنا جلوی دوربین رفت و سال ۱۳۷۷ با سریال دنیای شیرین دریا یه شهرت رسید.

بازیگر نقش مجید در سریال دنیای شیرین دریا کیست بیوگرافی و عکس های جدید بزرگسالی

مجید در سریال دنیای شیرین دریا

امیر محمدزاده بازیگر نقش مجید در سریال دنیای شیرین دریا متولد سال ۱۳۶۶ در رشت بوده و از کودکی اورد حرفه بازیگری شده است. او کار خود را با بازی در فیلم تنگنا آغاز کرد و سپس وارد قاب تلویزیون شد. امیر محمدزاده به دلیل بازی در سریال دنیای شیرین دریا در نقش مجید شناخته میشود.

امیر محمد زاده بازیگر دنیای شیرین دریا متاسفانه در کودکی پدرش را از دست داده و برای همین نتوانست بازیگری را ادامه را دهد. او درباره اینکه چرا به بازیگری ادامه نداده گفت: متاسفانه پس از اتمام فیلمبرداری «جنگلبانان کوچک» پدرم را از دست دادم که این موضوع شوک بزرگی در زندگی من بود، به همین دلیل نتوانستم در آن سال ها پیگیر بازیگری باشم. مدتی بعد، از سوی سازمان صدا و سیمای مرکز گیلان برای بازیگری در یک سریال دعوت شدم، اما متاسفانه آن کار به مرحله اجرا نرسید. چند سال بعد هم که پیگیری کردم ثمری نداشت و با کم لطفی اهالی هنر مواجه شدم.

سوابق

او از ۸ سالگی وارد سینما شده و فیلم تنگنا و سریال دنیای شیرین دریا از مهمترین آثار بازیگری این هنرمند به شمار می آید که در کنار چهره‌های شاخصی چون زنده یاد پوپک گلدره و مینا نوروزی و رحیم نوروزی بازی کرده است.

در سال ۱۳۷۴ وقتی ۸ ساله بود اولین تجربه بازیگری خود را با بازی در فیلم تنگنا به نمایش گذاشت و در سال ۱۳۸۸ سریال دنیای شیرین دریا را بازی کرد و اولین تجربه حضور در سریال تلویزیونی خود را به دست آورد.

یک سال بعد از بازی در دنیای شیرین دریا، در سریال «جنگلبانان کوچک» ایفای نقش کرد که در سال ۱۳۷۸ از شبکه دو سیما پخش شد.

عکس های جدید بازیگر نقش مجید در دنیای شیرین دریا

عکس های جدید بزرگسالی مجید در دنیای شیرین دریا

امیر محمد زاده بازیگر نقش مجید در دنیای شیرین دریا درباره نحوه ورود خود به عرصه بازیگری در مصاحبه ای جدید می گوید: به صورت اتفاقی بهروز بقایی را در منزل دایی ام ملاقات کردم و او پیشنهاد بازیگری در دنیای شیرین دریا را به من داد. عصر همان روز برای تست بازیگری به محل فیلمبرداری رفتم و خوشبختانه قبول شدم.

بیوگرافی بازیگر نقش مجید در سریال دنیای شیرین دریا

بیوگرافی امیر محمد زاده بازیگر نقش مجید در سریال دنیای شیرین دریا

عکس جدید مجید در سریال دنیای شیرین دریا

نظرات