آموزش انواع شینیون موی کوتاه + آموزش شینیون باز،شینیون همراه با بافت و شینیون ساده

0

آموزش شینیون موی کوتاه : به اعتقاد بسیاری از افراد، شینیون فقط برای موهای بلند کاربرد دارد و شینیون موی کوتاه قابل اجرا نخواهد بود. اما امروزه آرایشگران خلاق می توانند زیباترین شینیون ها را با موی طبیعی خود فرد بسازند. از این رو ما آموزش مرحله به مرحله شینیون موی کوتاه ویژه ۱۴۰۲ را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

آموزش شینیون موی کوتاه

آموزش انواع شینیون موی کوتاه + آموزش شینیون باز،شینیون همراه با بافت و شینیون ساده

قاعده کلی این هست که اگر قد موی شما به حدی است که بتوانید آن را ببندید، می توانید کلی مدل شینیون جدید از آن در بیاورید. شینیون‌های عجیب و غریب یا روش پیچیدن عادی مو برای موهایی که کم پشت هستند ممکن است خیلی جواب ندهد، اما شینیون‌های ساده، شینیون شلوغ و غیره برای موهایی که کوتاه باشند امکان پذیر است؛ به شرطی که کمی خلاقیت به خرج دهید.

آموزش انواع شینیون موی کوتاه

شینیون باز :

مدل‌های زیر برای شینیون موی کم حجم مناسب هستند. موهایتان را با فرکننده موی حرارتی و یا «دیسپانسر» سشوار فر کنید. این کار به موها حجم می‌دهد و آنها را پرپشت‌تر نشان می‌دهد. برای فر کردن مو، قبل از حالت دادن به آن، به کل مو «موس» بزنید تا فر شما دوام بیشتری داشته باشد. اگر به حجم دلخواه نرسیدید، با «شونه پوش» موها را در قسمت بالایی پوش دهید. قسمت جلویی مو را نگه دارید و یک قسمت بعد از آن را به پشت سر سنجاق کنید. حالا قسمت جلویی را با دست بپیچانید و به عقب سر ببرید و جای مناسب فیکس کنید. حواستان به مدل جلوی موهایتان هم باشد که زیاد کشیده نشود.

شینیون موی کوتاه

شینیون باز همراه با بافت :

موهایتان را با استفاده از فرکننده‌های حرارتی حالت بدهید. موهای قسمت بالایی سر را با استفاده از یک «شانه پوش»، پوش بدهید و با سنجاق سر موها را به سمت عقب، در دو طرف فیکس کنید. جلوی موهایتان را یک بافت درشت از کف سر بزنید و در انتها دسته بافته شده را به پشت سر فیکس کنید.

شینیون شیک :

برای این مدل شینیون موهای کوتاه احتیاج به یک «پروتز مو» دارید. ابتدا جلوی موهایتان را به دو بخش، از سمت راست و چپ، جدا کنید. بقیه موهایتان را به خوبی پوش بدهید تا در قسمت ریشه حجم داشته باشد. بخش رویی مو را مانند عکس ۲ پیچ دهید و به کنار مو سنجاق کنید تا در مرحله بعد وارد کار شود. سپس آنها را از حفره پروتز مو رد کنید و پروتز را به سر نزدیک کنید. بهتر است پروتز را سر جای خود فیکس کنید. بعد از آن موهای خود را روی پروتز بیاورید و با مویی که به کنار سنجاق کردید، یکی کنید. در آخر دو دسته موی جلوی سر را به عقب و به جهت مخالف ببرید و با سنجاق فیکس کنید.

شینیون باز همراه با بافت

شینیون ساده :

برای این شینیون ابتدا موهای خود را حالت دهید. حالت دادن حجم موهای شما را بیشتر نشان می‌دهد. سپس فرق وسط باز کنید و برای هر دو طرف شروع به بافتن از کف سر کنید و به سمت عقب بروید. در نهایت پایین دو بافت را با کش ببندید و بافت‌ها را کمی از هم باز کنید تا درشت‌تر شوند. آنها را بالای سر جمع کنید تا بتوانید قسمت باز مو را به صورت گلوله ببندید. حالا هر دو بافت را روی قسمت برجسته فیکس کنید.

شینیون موی خیلی کوتاه برای مراسم رسمی :

این مدل برای شینیون موهای کم حجم مناسب است. قسمت‌های پایینی موهایتان را حالت بدهید. همان طور که گفتیم، حالت دادن به مو باعث پرپشت نشان دادن آن می‌شود. تکه‌های کوچکی از روی مو و طرفین بردارید و آنها را بپیچانید. سپس به صورت ضربدری پشت سر سنجاق بزنید. این کار را لایه به لایه تا پایین ادامه دهید. وقتی به موهای کوتاه زیرین رسیدید،آنها را به سمت بالا و داخل موهای دیگر فرو کنید و سنجاق بزنید.

شینیون موی خیلی کوتاه

همراه ما باشید

نظرات