اسامی و بیوگرافی داوران مسابقه صداتو ۱۴۰۲ +عکس و زمان پخش

0

اسامی و بیوگرافی داوران مسابقه صداتو ۱۴۰۲ +عکس و زمان پخش

مسابقه صداتو مسابقه ای جدید شیکه نمایش خانگی است که توسط محسن کیایی به عنوان مجری و حضور امیرمهدی ژوله و شنیم مقدمی و محمد بحرانی و محسن شریفیان به عنوان داوران این برنامه اجرا میشود.

اسامی داوران مسابقه صداتو

بیوگرافی داوران مسابقه صداتو 1402 +عکس

اسامی داوران مسابقه صداتو عبارتند از:

  • محسن کیایی
  • امیرمهدی ژوله
  • شنبم مقدمی
  • محمد بحرانی
  • محسن شریفیان

مسابقه صداتو برنامه ای شاد و مفرح در قالب مسابقه ای بوده که از شبکه نمایش خانگی پخش میشود و از همان قسمت اول توانسته به یکی از پربازدیدترین مسابقات اینترنتی تبدیل شود در این برنامه چهره هایی همچون محسن کیایی و امیرمهدی ژوله و شنیم مقدمی و محمد بحرانی و محسن شریفیان در قامت داور حضور دارند و محسن کیایی نیز به عنوان مجری برنامه را اجرا میکند که تجربه بازیگری و نویسندگی او در بسیاری از فیلم ها و سریال های ایرانی مورد توجه قرار گرفته است.

زمان پخش

زمان پخش مسابقه صداتو به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حامد جوادزاد از بخش نمایش خانگی به صورت هفتگی بوده و هر هفته قسمت جدید از طریق فیلیمو منتشر میشود

صداتو توسط حامد جوادزاد ساخته شده است او همچنین تهیه نندگی این برنامه را نیز برعهده دارد و در کارنامه اش قیلم ها و سریا ای زیادی دیده میشود. او باری اولین بار با کارگردانی و تهیه کنندگی مسابقه صداتو وارد شبکه خانگی شده تا موفقیت دیگری را برای خود رقم بزند.

اسامی و بیوگرافی داوران مسابقه صداتو 1402 +عکس و زمان پخش

بیوگرافی داوران مسابقه صداتو

  • بیوگرافی محسن کیایی

محسن کیایی زاده ۶ شهریور ۱۳۶۰ دزر تهران بازیگر و نویسنده اهل ایران است. وی برادر مصطفی کیایی کارگردان سینما است. از کارهای او می‌توان به دینامیت، لونه زنبور، بی گناه، مطرب و هم گناه اشاره کرد. او که به عنوان مجری صداتو اولین تجربه اجرا را به عهده می‌گیرد، حالا با تغییر چهره‌ای محسوس و تجربه‌ای جدید، روبه‌روی دیده مخاطبان قرار می‌گیرد.

وی فارغ التحصیل رشته فیلم سازی در مقطع کارشناسی در سال ۱۳۸۱ است،تهیه کنندگی نیز میکند.
مصطفی کیایی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۳ در مرکز آموزش فیلم سازی اداره ارشاد کرج آغاز کرد و از سال ۱۳۷۶ همزمان با تحصیل در رشته فیلم سازی در دانشگاه بعنوان دستیار کارگردان در مجموعه‌های تلویزیونی و سینمایی مشغول به کار شد. او پس از اتمام دوران تحصیل در سال ۸۱ بعنوان نویسنده، کارگردان و تدوینگر در برنامه‌های تلوزیونی فعالیت خود را ادامه داد و در این مدت برنامه‌های زیادی را برای شبکه‌های مختلف تلوزیونی ساخت.

  • بیوگرافی امیرمهدی ژوله

بیوگرافی داوران مسابقه صداتو 1402 +عکس

امیرمهدی ژوله کمدین و نویسنده و بازیگر ایرانی، روزنامه نگار، متولد ۲۷ مرداد ۱۳۵۸ در تهران است که سابقه همکاری با مهران مدیری و مهراب قاسمخانی و پیمان قاسمخانی به عنوان نویسنده دارد. از سال ۱۳۸۱ تا کنون در عرصه فرهنگ و هنر به عنوان فیلم نامه نویس و روزنامه نگار و بازیگر فعالیت دارد.

  • بیوگرافی محمد بحرانی

اسامی و بیوگرافی داوران مسابقه صداتو 1402 +عکس و زمان پخش

محمد بحرانی در سال ۱۳۶۰ در خانواده ای اصالتاً شیرازی در شیراز متولد شد. بحرانی دارای مدرک لیسانس بازیگری از دانشگاه تهران و مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس است.وی از سال ۱۳۸۰ وارد تلویزیون شد و اکثر کارهایش کودک و عروسکی بوده‌است. علاقهٔ بحرانی به نمایش عروسکی از جشنواره‌های تئاتر عروسکی دانشجویی آغاز شد. او که در آن دوران چند کار در این حیطه داشت، با گذر زمان به این موضوع علاقه‌مند شد.

  • بیوگرافی شنبم مقدمی

اسامی و بیوگرافی داوران مسابقه صداتو 1402 +عکس و زمان پخش

زاده ی ۱۳۵۱ در تهران است. وی دارای مدرک کارشناسی ادبیات فارسی و دانش آموخته آموزشگاه آزاد بازیگری امین تارخ است. او فعالیت خود در رادیو را در سال ۷۷ با اجرای برنامه “خانه ی کاغذی” به کارگردانی شهرام کرمی آغاز کرد و سابقه اجرا در برنامه هایی چون “هفت شنبه”، “خط خطیم، “کبوتری ناگهان” و “هفت ترانه” را داراست.

نظرات