محصولات اشنایدر و لگراند در ایران

0

کالای برق ذوالفقاری با ۳۰ سال موفقیت در صنعت برق نماینده انحصاری محصولات ویتو، اشنایدر، لگراند، چراغ و داکت البرز در کشور است که تا به امروز توانسته است به طور کامل و جامع نیاز بازار را در این حوزه برآورده کند. این شرکت از یک سو برای هر پروژه صنعتی راه‌حل‌های فنی ارائه می‌دهد و از طرف دیگر تنوع و کامل بودن سبد محصولات آن به متخصصان این امکان را می‌دهد که نیازهای واحدهای صنعتی را با تهیه محصولات گوناگون برآورده کنند.

 لوازم برقی اشنایدر و لگراند

تامین ابزارآلات برقی بر اساس تقاضای بازار

این شرکت نیازهای بازار ساخت‌وساز ابزارآلات برقی و محصولات الکتریکی را ارزیابی و تعیین کرده و کلیه اقلام الکتریکی موردنیاز را بر اساس تقاضا و بر اساس تجربه چندین‌ساله در صنعت برق کشور ارائه می‌کند. برای هر گروه کالایی، چندین برند ایرانی و خارجی به‌عنوان نمایندگان انحصاری یا رسمی بازار انتخاب و به سبد محصولات شرکت اضافه شده است.

کالای برق ذوالفقاری شامل گواهینامه مدیریت کیفیت ISO9001:2015، مدیریت شکایات مشتری ISO10002، مدیریت رضایت مشتری ISO10004 و گواهی تحقیق و توسعه دولتی است.

انواع محصولات ارائه شده در مقیاس صنعتی

در ادامه لیستی از محصولات ارائه شده توسط کالای برق ذوالفقاری را آورده‌ایم که شامل برندهایی همچون اشنایدر، لگراند، داکت البرز و یا چراغ و چراغ ویتو نیز می شود:

اشنایدر

اشنایدر الکتریک یکی از بهترین سیستم های توزیع برق و سیستم های اتوماسیون ساختمان را ارائه می دهد. محصولات بهینه این شرکت به راحتی تمامی نیازهای فروشگاه های بزرگ، ساختمان های تجاری و مسکونی را برآورده می کند. این محصولات نه تنها استانداردهای جهانی و الزامات منطقه ای را برآورده می کنند، بلکه به راحتی نصب شده و توسعه می یابند.

این برند، با ارائه طیف گسترده‌ای از محصولات و راهکارهای کاربردی و همه‌کاره در زمینه تأمین برق و اتوماسیون ایستگاه‌های پمپاژ و تصفیه آب، نقش خود را با همکاری و پشتیبانی فنی شرکت‌های تخصصی افزایش داده است. با داشتن تجربه و تخصص بین‌المللی، ما از آخرین تکنولوژی مدرن و محصولات باکیفیت بالا برای اطمینان از بازگشت سریع سرمایه برای صنعت نفت و گاز استفاده می‌کنیم.

بر این ‌اساس، اشنایدر به‌عنوان یکی از پیشگامان صنعت انرژی، چندین دهه است که به طور مستمر در ایران فعالیت کرده و انواع راه‌حل‌های کاملاً انحصاری، مدرن و مشترک در سیستم‌های توزیع، کنترل صنعتی و سیستم‌های مدیریت انرژی را ارائه می‌کند.

کالای برق ذوالفقاری به‌عنوان نماینده رسمی اشنایدر الکتریک در ایران آماده پاسخگویی به نیازهای هموطنان عزیز در تمامی بخش‌های صنعتی و غیرصنعتی است.

داکت البرز

لوازم برقی اشنایدر و لگراند

در کنار برندهایی با اعتبار جهانی مانند لگراند یا چراغ ویتو، شرکت لوله و اتصالات البرز در سال ۱۳۵۴ در البرز شهر صنعتی قزوین تأسیس شده و فعالیت خود را با تولید انواع محصولات پلیمری آغاز کرد و هم اکنون یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین صنایع PVC و UPVC در کشور با سطح بالایی از ارائه خدمات فنی به شمار می‌رود. محصولات با کیفیتی در حوزه صنعتی همواره توسط این شرکت در حال بهره‌برداری است.

ارائه محصولاتی که مطابق با استانداردهای جهانی هستند، مانند داکت البرز، گام مهمی در ارتقای تولید داخلی خواهند بود. محصولات این شرکت علاوه بر داکت، شامل محصولات مخابراتی، لوازم برقی، درب و پنجره یو پی وی سی، روشنایی، لوله پی وی سی و کفپوش هستند. کف­خواب مجهز به درهایی هستند که به راحتی قفل می شوند و برای محکم شدن نیازی به بست خاصی ندارند.

برخی از ویژگی‌های انواع کف‌خواب و داکت:

–         اندازه‌های مختلف

–         مقاوم در برابر اشعه ماورای بنفش

–         دارای بدنه PVC باکیفیت و مقاوم در برابر عوامل مختلف

–         طول عمر بسیار طولانی

–         دارای لبه‌های بسیار نرمی که به سیم و کابل آسیب نمی‌رساند.

–         مقاومت در برابر بخارات اسیدی و سایر مواد شیمیایی

لگراند

لوازم برقی اشنایدر و لگراند

لگراند با حضور در بیش از ۱۸۰ کشور، دسترسی به بازار روز محصولات صنعتی دنیا را به ساده ترین و بهترین شکل ممکن کرده است. طیف وسیعی از محصولات با استفاده از تکنولوژی روز راه حل های کامل و سازگار را برای موفقیت پروژه شما ارائه می دهند. هنگامی که محصولات الکتریکی LEGRAND را انتخاب می کنید، از خدمات، کارشناسان و مهندسین متعهد بهره مند می شوید که همیشه در هر مرحله از پروژه، از ابتدا تا انتها، همراه شما هستند.

در کنار کمپانی اشنایدر و یا برند چراغ ویتو که محبوبیت بالایی در این صنعت دارند، این برند نیز یک شرکت صنعتی فرانسوی مستقر در لیموژ فرانسه است. این شرکت یکی از تأمین‌کنندگان پیشرو محصولات و تجهیزات برق و شبکه در جهان است و در سال ۲۰۱۱، ۲۰ درصد از بازار جهانی را در تولید کلید و پریز و ۱۵ درصد در مدیریت کابل شبکه را به خود اختصاص داد.

LEGRAND راه‌حل‌های کاملی را برای تمامی پروژه‌های ساختمانی اعم از مسکونی، تجاری و صنعتی ارائه می‌دهد. حضور در تمامی عرصه‌های جهان، در سراسر صنایع و توانایی پاسخگویی به ‌تمامی نیازهای مشتریان با ارائه راهکارهای هوشمند، این گروه را به متخصصانی بین‌المللی در این حوزه تبدیل کرده است.

در سطح جهانی، لگراند با سهم بازار جهانی به ترتیب ۱۹ و ۱۵ درصد، رهبر بازار در ارائه کلیدها و پریزها و کابل‌کشی ساختاری است. همچنین در هر کشوری که در آن فعالیت می‌کند حداقل در یک حوزه تجاری پیشرو بازار است و البرز ایران یکی از موفق‌ترین اعضای این گروه است.

کالای برق ذوالفقاری با عرضه محصولات اشنایدر و محصولات لگراند در داخل توانسته است به طور کامل نیاز بازار در این حوزه را برطرف کند. عرضه محصولاتی همچون برندهای ویتو یا داکت البرز نیز در تامین تقاضای بازار، نقش مهمی داشته است.

چراغ

چراغ ویتو و لامپ های ویتو از زمان های قدیم جزء مهمی از زندگی روزمره مردم بوده اند. امروزه شرکت‌ها با استفاده از آخرین فناوری، نورپردازی بهینه را برای محیط‌های مختلف (مسکونی، اداری، تجاری، آموزشی، مذهبی، خیابانی و …) ارائه می‌کنند.

کالای برق ذوالفقاری به عنوان نماینده رسمی چراغ ویتو و تولید کننده محصولات نورمدیا با بیش از ۲۵ سال تجربه موفق در زمینه طراحی، ساخت، واردات و صادرات انواع لامپ و فانوس و چراغ ویتو، همواره در تلاش است تا بهترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه دهد. ویتو دارای طیف گسترده‌ای از محصولات نورپردازی و روشنایی است تا باتوجه‌به کاربرد و تقاضای شما، تمامی نیازهای نورپردازی روزانه شما را به هر نحوی برآورده کند.

علاوه بر این، شرکت ویتو نیز مانند شرکت لگراند، با به‌کارگیری آخرین فناوری (طراحی محصول، چیپست، درایورها، قطعات الکتریکی و غیره) هر روز محصولات جدیدی را به سبد محصولات روشنایی خود اضافه می‌کند.

سخن آخر

در این مقاله به معرفی محصولات کالای برق ذوالفقاری پرداخته و نیازهای بازار ساخت‌وساز ابزارآلات برقی و محصولات الکتریکی را ارزیابی و تعیین کردیم، کلیه اقلام الکتریکی مانند برندهای اشنایدر الکتریک، لگراند، داکت البرز، چراغ ویتو را بر اساس تقاضا و بر اساس تجربه چندین‌ساله در صنعت برق کشور انتخاب و ارائه می‌شوند.

برای هر گروه کالایی چندین برند ایرانی و خارجی به‌عنوان نمایندگان انحصاری یا رسمی بازار ساخت‌وساز ایران انتخاب و به سبد محصولات اضافه شده است. به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نظرات