خرید شارژ همراه اول و ایرانسل با یک اپلیکیشن کاربردی

0

چرا خرید شارژ همراه اول در زمان مناسب اهمیت دارد؟ استفاده از اصلی‌ترین خدمات گوشی موبایل که همان برقراری تماس است تنها از طریق خرید شارژ و افزایش اعتبار حساب امکان‌پذیر خواهد بود.

خرید شارژ همراه اول و ایرانسل

در صورتی که سیم‌کارت شما از اعتبار کافی برخوردار نباشد نه‌تنها برقراری تماس ممکن نیست بلکه حتی قادر به ارسال پیامک نیز نیستید و این موضوع به‌خصوص در شرایط اضطراری می‌تواند کمی آزاردهنده باشد.

در گذشته افراد برای خرید شارژ مجبور بودند به‌صورت حضوری اقدام کنند که علاوه ‌بر هدر رفتن زمان، معایب دیگری نیز داشت. از این رو اپراتورها تصمیم گرفتند روش‌های نوین و جدیدی را برای راحتی کاربران ارائه دهند. در ادامه به‌بررسی روش‌های سنتی و جدید خرید شارژ می‌پردازیم پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

در گذشته برای خرید شارژ از چه روش‌هایی اقدام می‌شد؟

روش‌های سنتی خرید شارژ را می‌توان حضوری دانست مگر برای مغازه‌دارانی که دستگاه کارت‌خوان داشتند. سایر افراد باید برای خرید کارت شارژ همراه اول یا سایر اپراتورها به فروشگاه و مغازه‌ها می‌رفتند.

همچنین مراجعه به دستگاه عابربانک نیز در بین افراد زیادی مرسوم بود اما در همه این روش‌ها وقت افراد گرفته می‌شد. چراکه باید از خانه بیرون می‌رفتند.

علاوه ‌بر اتلاف وقت، در بسیاری از مواقع فرد نیاز شدید به برقراری تماس با دوست، همکار یا آشنایان پیدا می‌کرد و در دسترس نبودن مکان‌های خرید شارژ همراه اول می‌توانست به معضل بزرگی تبدیل شود.

اگر فرد در محلی خارج از محدوده شهر بود و اعتبار حسابش تمام می‌شد باید تا رسیدن به شهر و مراجعه به مکان‌های گفته‌شده صبر می‌کرد که این موضوع در شرایط حساس بسیار آزاردهنده بود.

از آنجایی که این شرایط باب میل هیچ‌کس نبود اپراتورها تصمیم گرفتند روش‌های جدیدی برای خرید شارژ فراهم کنند تا فرد بتواند به‌صورت آنلاین و بدون نیاز به خارج‌شدن از خانه سیم‌کارت خود را شارژ کند.

روش جدید خرید شارژ همراه اول از طریق گوشی موبایل بود که امروزه نیز به‌شدت از آن استقبال می‌شود اما آیا این روش از امنیت کافی برخوردار است؟

آیا خرید شارژ همراه اول از طریق موبایل ایمن است؟

از آنجایی که برای خرید شارژ ایرانسل یا همراه اول از طریق گوشی موبایل، باید اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کنید؛ لازم است تا از میزان امنیت آن نیز آگاه شوید.

گوشی‌ موبایل همواره در معرض خطر است؛ به‌خصوص اگر نرم‌افزارهای مخرب را نصب یا روی لینک‌های آلوده کلیک کنید. پس اینکه بابت استفاده از تلفن همراه برای خرید شارژ دودل باشید کاملا منطقی است.

اما اگر شما در نصب اپلیکیشن‌های کاربردی موبایل دقت کافی داشته باشید دیگر هیچ نگرانی بابت ورود اطلاعات کارت بانکی در گوشی لازم نیست.

اما کدام اپلیکیشن برای خرید شارژ همراه اول، ایرانسل و دیگر اپراتورهای موبایل می‌تواند به‌صورت کاملا ایمن به ما خدمات بدهد؟ آشنایی با این مورد تمام نگرانی‌ها را برطرف می‌سازد.

معرفی مرجع خرید شارژ همراه اول و ایرانسل

سوپراپلیکیشن تاپ مرجعی بسیار معتبر و کاملا ایمن است که به شما کمک می‌کند با استفاده از موبایل و اتصال به اینترنت در کوتاه‌ترین زمان ممکن سیم‌کارت خود را شارژ کنید.

با تاپ شما می‌توانید وقتی در خانه یا محیط کار نشسته‌اید، خیلی راحت با دیدن اتمام اعتبار سیم‌کارت، تنها با لمس چند دکمه در موبایل و ورود اطلاعاتی مانند رمز دوم، در زمانی کوتاه به خرید شارژ همراه اول یا ایرانسل بپردازید.

تاپ علاوه ‌بر این خدمت، بیش از ۷۳ سرویس کاربردی دیگر نیز به کاربران ارائه می‌دهد. تمام این خدمات در کنار هم باعث شده تا نصب این اپلیکیشن بر روی گوشی ضرورت پیدا کند. در ادامه به‌بررسی چند مورد از آنها می‌پردازیم.

خرید شارژ همراه اول و ایرانسل

معرفی خدمات اپلیکیشن تاپ

با نصب تاپ چه سرویس‌های کاربردی در اختیار ما قرار می‌گیرد؟ این خدمات به شرح زیر هستند:

  • افتتاح حساب: یکی از مهم‌ترین خدمات تاپ امکان افتتاح حساب در بانک به‌صورت غیرحضوری است. اگر وقت کافی برای مراجعه به بانک ندارید، استفاده از تاپ را فراموش نکنید.
  • پرداخت قبوض: اگر نمی‌خواهید برای پرداخت قبوض خود به دفاتر حضوری مراجعه و کارمزدی نیز پرداخت کنید، استفاده از تاپ را به شما پیشنهاد می‌دهیم.
  • خرید بلیت: تاپ امکانات گردشگری مانند خرید بلیت اتوبوس، هواپیما و قطار را نیز برای کاربران فراهم کرده تا افراد بتوانند در زمانی کوتاه بلیت مورد نظر خود را خریداری کنند.
  • خدمات خودرو: این خدمات شامل پرداخت عوارض آزادراهی، استعلام و پرداخت خلافی خودرو، بیمه شخص ثالث و طرح ترافیک است.
  • انتقال وجه: اگر هنوز برای انتقال وجه به باجه‌های عابربانک مراجعه می‌کنید توصیه می‌کنیم حتما نصب تاپ را در اولویت قرار دهید.

جمع‌بندی

خرید شارژ همراه اول در گذشته به‌صورت حضوری و از طریق مراجعه به فروشگاه‌ها برای خـرید کارت شارژ یا استفاده از خدمات عابربانک و دستگاه پوز بود.

امروزه اما برای راحتی کاربران روش‌های جدیدی به‌وجود آمد تا افراد تنها با در دست‌ داشتن موبایل بتوانند سیم‌کارت خود را شارژ کنند.

برای اینکه اطمینان کافی از انجام این کار داشته باشید بهتر است از اپلیکیشن ایمن تاپ استفاده کنید. تاپ بیش از ۷۳ سرویس کاربردی دیگر نیز برای کاربران فراهم کرده است.

نظرات