بازیگر نقش فرخ در سریال سیاه چاله کیست + بیوگرافی و عکس ها

0

نقش فرخ در سریال سیاه چاله : مجید نوروزی متولد ۲۰ فروردین ۱۳۷۰ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.سال ۱۳۸۱ وقتی ۱۱ ساله بود از طریق آقای حسینی وارد عرصه تئاتر شد.بعد از آن به کانون حر معرفی شد و زیر نظر سید جواد هاشمی دوره دید.مجید نوروزی در‌ سال ۱۳۹۲ در سی و دومین جشنواره تئاتر فجر برای بازی در نمایش رادیویی بنام جن بچه در حجله عریان مورد تقدیر قرار گرفت.ما در سایت حرف تازه برای شما بیوگرافی بازیگر نقش فرخ در سریال سیااه چاله را برای شما همراهان عزیز آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

نقش فرخ در سریال سیاه چاله

مجید نوروزی متولد ۲۰ فروردین ۱۳۷۰ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.سال ۱۳۸۱ وقتی ۱۱ ساله بود از طریق آقای حسینی وارد عرصه تئاتر شد.بعد از آن به کانون حر معرفی شد و زیر نظر سید جواد هاشمی دوره دید.مجید نوروزی در‌ سال ۱۳۹۲ در سی و دومین جشنواره تئاتر فجر برای بازی در نمایش رادیویی بنام جن بچه در حجله عریان مورد تقدیر قرار گرفت.بصورت حرفه ای سال ۱۳۹۵ وقتی ۲۵ ساله بود با یک نقش کوتاه در سریال ماه و پلنگ جلوی دوربین رفت.

وی در سریال سیاه چاله بازی قابل توجهی را به جا گذاشت.

مجید نوروزی

گفتگو با مجید نوروزی

اولین فعالیت رسمی شما در تلویزیون و تئاتر در چه سالی و نامش چه بود؟

سال ۸۳ اولین سریالم، کار آقای جواد مردآبادی (ژانر دفاع مقدس) بود که من در آن کاراکتر حسن ریزه را داشتم. این سریال از شبکه پنج پخش شد که خوشبختانه در زمان پخش بازخورد خیلی خوبی داشت.

آیا خانواده تان مخالفتی با بازیگر شدن شما نداشتند؟

خوشبختانه خانواده من خیلی موافق این قضیه بودند و هیچ وقت مخالفتی نکردند. این برایم در تمام این سال ها امتیاز مثبتی بود.

آیا غیر از بازیگری، هنر یا کار دیگری را دنبال می کنید؟

مدتی سولفژ کار کردم که آن هم به خاطر بازیگری بود. در کل من هر کاری که انجام می دهم در راستای این حرفه است. چندتایی هم فیلم کوتاه ساختم، آن هم برای این که تجربه هدایت بازیگر را به دست آورم.

مجید نوروزی در سیاه چاله

همراه ما باشید

نظرات