بهترین استراتژی بازاریابی برای مشاغل کوچک در سال ۲۰۲۳

0

به‌عنوان یک کسب‌وکار کوچک که وارد سال جدید می‌شود، دانستن دو چیز درباره استراتژی بازاریابی مهم است:

  1. روندهای گسترده‌تر بازاریابی دیجیتالی که در کل صنعت انتظار می‌رود، و
  2. استراتژی‌های تاکتیکی کوچک‌تر که جریان اصلی هستند و در حال حاضر در تغییر هستند.

اولی برای آمادگی و نتایج در درازمدت است درحالی‌که دومی برای ارتباط و نتایج اکنون است.

استراتژی بازاریابی برای مشاغل کوچک

بهترین استراتژی بازاریابی PPC برای سال ۲۰۲۳

استراتژی بین کانالی برای رسانه‌های پولی به‌عنوان یک کل بهترین است، اما این استراتژی‌ها بر جستجو و اجتماعی متمرکز هستند.

 جستجوی گوگل

هزینه تبلیغات جستجو برای هر سرنخ در سال گذشته به‌طور قابل‌توجهی افزایش یافته است. گوگل نه تنها تبلیغ‌کنندگان را به استفاده از تطابق گسترده تشویق می‌کند، بلکه تبلیغات را به‌طور گسترده‌تر در سرتاسر SERP‌هایی که هدف تجاری ندارند نشان می‌دهد. بنابراین استراتژی اینجاست: از عبارت و مطابقت دقیق خود استفاده کنید و در صدر فهرست کلمات کلیدی منفی خود قرار بگیرید..

تبلیغات کلیکی را امتحان کنید

ارزش آن را دارد که تبلیغات کلیکی و کلیک به واتس اپ را امتحان کنید تا ببینید آیا آن‌ها می‌توانند ابزاری برای دستیابی به مخاطبان شما در کانالی باشند که بیشتر از آن‌ها استفاده می‌کنند.

به اتوماسیون متمایل شوید

گرفتار شدن در این طرز فکر ضد اتوماسیون آسان است، به‌خصوص که گوگل همچنان به فشارهای خود ادامه می‌دهد. اما واقعیت این است که جنبه‌های زیادی از اتوماسیون وجود دارد که به ما کمک می‌کند. نکته کلیدی این است که بدانید از کدام ویژگی‌ها استفاده کنید و کدام را نباید استفاده کنید.

همچنین به یاد داشته باشید که اتوماسیون و یادگیری ماشینی برای راه‌حل‌های هدف‌یابی و گزارش‌دهی سازگار با حریم خصوصی ضروری هستند که Google روی آن‌ها کار می‌کند، زیرا ما برای از بین بردن کوکی‌های شخص ثالث آماده می‌شویم.

نکته پایانی این است که اتوماسیون و یادگیری ماشینی فقط برجسته‌تر می‌شوند، بنابراین مهم است که زمان بگذارید تا بفهمید چگونه و کجا می‌توانید آن را برای کسب‌وکارتان کارآمد کنید.

سئو و CRO خود را بیشتر هماهنگ کنید

Google Analytics 4 در ماه جولای جایگزین Universal Analytics (UA) می‌شود. برای شروع، مطمئن شوید که ویژگی GA4 خود را در اسرع وقت راه‌اندازی کرده‌اید. از آنجایی که از مدل کاملاً متفاوتی استفاده می‌کند، داده‌های UA شما به‌عنوان داده‌های تاریخی در GA4 در دسترس نخواهد بود.

درحالی‌که این یک مشکل بزرگ است، این مدل متفاوت مزایای زیادی را ارائه می‌دهد، از جمله گزارش و اندازه‌گیری مشتری محورتر. مثلاً:

  • امکان مشاهده سفرهای بازدیدکنندگان از طریق دستگاه‌ها
  • گزارش چرخه عمر مشتری
  • بینش‌ها و پیش‌بینی‌های یادگیری ماشین در مورد خرید، ریزش و درآمد

تمرکز بر تخصص

به گفته FirstPageSage، تغییرات اندکی در وزن‌های اختصاص داده شده به برگ خریدهای مختلف رتبه‌بندی گوگل ایجاد شده است . به‌طور خاص، تخصص در جایگاه افزایش یافته است و قابل اعتماد بودن یک عامل جدید است.

  • محتوای باکیفیت نه تنها در مورد هر چیزی در صنعت خود، بلکه در مورد موضوعات کلیدی مرتبط با پیشنهادات اصلی خود تولید کنید.
  • کارشناسان موضوع را در شرکت و صنعت خود به‌عنوان نویسندگان وبلاگ استخدام کنید و بیوگرافی نویسنده خود را بهینه کنید.
  • پست‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی تبلیغ کنید و نویسندگان اینفلوئنسر را تشویق کنید تا برای سیگنال‌های اجتماعی در شبکه‌های خود تبلیغ کنند

استراتژی بازاریابی برای مشاغل کوچک

محتوای سئوی خود را ساده کنید

در یک یادداشت مشابه، محتوای عمیق در مورد موضوعات موردنظر خود را با محتوای پیچیده اشتباه نگیرید. وقتی برای سئو می‌نویسید، باید به فردی فکر کنید که به دنبال پاسخ است، نه دانش. آن‌ها چیزی را جستجو می‌کنند، مقاله‌ای را در SERP که فکر می‌کنند بهترین پاسخ به آن سؤال را می‌دهد انتخاب می‌کنند و سپس در مقاله به دنبال آن پاسخ می‌گردند. تمایل کمتری برای مصرف و جذب وجود دارد و تمایل بیشتری برای رسیدن به چیزی که به دنبال آن هستند و ادامه دادن وجود دارد.

بنابراین بخش‌های محتوای خود را کاملاً واضح و متمایز نگه‌دارید و با فهرست مطالب و عناوین واضح، پست خود را ساده کنید. این نه تنها خوانندگان را راضی می‌کند، بلکه یافتن پاسخ‌های خاص در نتایج غنی و تکه‌های ویژه را برای Google آسان‌تر می‌کند.

همچنین برای کمک گرفتن از متخصصین دیجیتال مارکتینگ می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر با آکادمی توسعه کسب‌وکار دکتر نعمتی در ارتباط باشید:

۰۲۱۲۲۶۴۴۷۷۳

۰۲۱۲۶۶۴۳۰۶۴

۰۲۱۲۶۶۰۱۷۹۵

وبسایت:

www.nematiacademy.com

اینستاگرام:

drnemati_official

Nematiacademy

نظرات