بازیگر نقش مهری در سریال روزهای بد به در کیست بیوگرافی و عکس جنجالی جدید

0

بازیگر نقش مهری در سریال روزهای بد به در کیست بیوگرافی و عکس جنجالی جدید

بازیگر نقش مهری سریال روزهای بد به در : مهرناز بیات متولد ۱۴ شهریور ۱۳۷۰ در شهر تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.دانش آموخته لیسانس رشته کارگردانی است و کار خود را در عرصه هنرپیشگی با کلاس های فیلمسازی بامداد فیلم آغاز کرد و زیر نظر خانم منیژه حکمت که در سبک ملودرام بودند آموزش یافت. بازیگری را در سال ۱۳۸۵ با حضور در فیلم سینمایی رئیس آغاز کرد و با فیلم سینمایی ورود آقایان ممنوع به شهرت رسید.ما در سایت حرف تازه برای شما بیوگرافی بازیگر نقش مهری در سریال روزهای بد به در را برای شما همراهان عزیز آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

نقش مهری سریال روزهای بد به در

مهری در سریال روزهای بد به در کیست

مهرناز بیات بازیگر نقش مهری سریال روزهای بد به در متولد ۱۴ شهریور ۱۳۷۰ در شهر تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. دانش آموخته لیسانس رشته کارگردانی است و کار خود را در عرصه هنرپیشگی با کلاس های فیلمسازی بامداد فیلم آغاز کرد و زیر نظر خانم منیژه حکمت که در سبک ملودرام بودند آموزش یافت. بازیگری را در سال ۱۳۸۵ با حضور در فیلم سینمایی رئیس آغاز کرد و با فیلم سینمایی ورود آقایان ممنوع به شهرت رسید.

او در سریال روزهای بد به در نقش مهری دختر خانواده را بازی می کن که مانند دیگر اعضای خانواده درگیر مشکلات مالی می شود.

مهرناز بیات

سوابق

دانش آموخته لیسانس رشته کارگردانی است و کار خود را در عرصه هنرپیشگی با کلاس های فیلمسازی بامداد فیلم آغاز کرد و زیر نظر خانم منیژه حکمت که در سبک ملودرام بودند آموزش یافت. بازیگری را در سال ۱۳۸۵ با حضور در فیلم سینمایی رئیس آغاز کرد و با فیلم سینمایی ورود آقایان ممنوع به شهرت رسید.

سریال روزهای بد به در به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مشترک مهران مهام و ایرج محمدی، محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست که برای اولین بار در نوروز ۱۳۹۳ به روی آنتن رفت. در این مجموعه پرویز پسر بزرگ خانواده است و همه هم و غم او فراهم کردن شرایط آرامی برای اعضای آن است. او و خانواده‌اش به قشر متوسط تعلق دارند.پدرش سرایدار است و در یک مدرسه زندگی می‌کنند. دو سال است که تصمیم دارد ازدواج کند اما اتفاقاتی پیش آمده که مانعش شده‌اند. حالا پس از سه سال تصمیم او برای ازدواج دیگر جدی است و قرار است مراسم عروسی‌ اش را در مدرسه برگزار کند.همین مساله باعث دردسرهایی برای وی و خانواده‌اش می‌ شود.

مهرناز بیات در روزهای بد به در

همراه ما باشید

نظرات