ساعت کار بهشت زهرا برای مراسم تدفین و خاکسپاری در ۱۴ خرداد ۱۴۰۲

0

ساعت کار بهشت زهرا برای مراسم تدفین و خاکسپاری در ۱۴ خرداد ۱۴۰۲

تغییر ساعت کار بهشت زهرا تهران برای مراسم فن و دفن و تدفین و مراسم خاکسپاری در ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ به دلیل برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) از سوی سازمان بهشت زهرا تهران اعمال شد.

ساعت کار بهشت زهرا تهران برای مراسم تدفین و خاکسپاری در ۱۴ خرداد ۱۴۰۲

سازمان بهشت زهرا (س) در اطلاعیه‌ای تغییر ساعت مراسم خاکسپاری و ترحیم در سالروز ارتحال امام خمینی(ره) اعلام کرد: با توجه به برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در روز یکشنبه ۱۴۰۲/۳/۱۴ و پایداری محدودیت‌های ترافیکی و تردد در بهشت زهرا (س) تا ساعت ۱۲ همان روز، پذیرش متوفی در مجتمع عروجیان و ارائه کلیه خدمات مراسمات خاکسپاری و ترحیم به خانواده‌های معزا پس از ساعت ۱۲ صورت می‌پذیرد.

همچنین محدودیت‌های تردد و توقف در مسیرهای حرم امام خمینی (ره) | از ساعت ۱۰ امشب در این مسیرها تردد نکنید

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی مراسم ارتحال امام خمینی (ره) را برای مسیرهای منتهی به حرم مطهر تشریح کرد.
محدودیت تردد

به گزارش همشهری آنلاین، سردار محمدحسین حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به تمهیدات ترافیکی مراسم ارتحال امام خمینی گفت: برگزاری مراسم ارتحال امام پس از گذشت چند سال به شیوه حداکثری برگزار خواهد شد و به همین دلیل شرایط ویژه‌ای وجود دارد.

وی ادامه داد: پیش بینی جمعیت یک میلیون نفری وجود دارد و این حجم سفر نیازمند انضباط ترافیکی است. بر همین اساس پارکینگ‌های مشخصی برای استان‌ها ایجاد شده است و تمامی شهروندان باید در مسیرهای مشخص شده تردد کنند. زائران در طول مسیر اسکورت خواهند شد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی گفت: از ۱۰ شب امشب تا پایان مراسم خودروهای سنگین دارای محدودیت تردد هستند و به جاده قدیم قم تغییر مسیر داده خواهند شد.

وی افزود: همچنین شمال به جنوب بزرگراه شهید هاشمی نژاد دارای محدودیت تردد است و از ۱۰ شب امشب از باقرشهر به سمت بلوار علامه عسگری محدودیت تردد وجود دارد. در ۲۱ نقطه محدودیت‌هایی تا پایان مراسم اعمال خواهد شد.

سردار حمیدی گفت: همچنین در مسیر صالح آباد از آزادگان تا بلوار علامه عسگری، بزرگراه خلیج فارس از آزادگان تا عوارضی و در طول بلوار علامه عسگری توقف کوتاه و پارک خودرو ممنوع است.

نظرات