بامشاد سلیمان خانی کیست + بیوگرافی بامشاد سلیمانخانی جوان آبدانانی و علت مرگ

0

بامشاد سلیمان خانی کیست + بیوگرافی بامشاد سلیمانخانی جوان آبدانانی و علت مرگ

بامشاد سلیمانخانی ۲۱ ساله و اهل آبدانان بود که در تاریخ ۳ خرداد ۱۴۰۲ به علت خودکشی درگذشت او دانشجوی دانشگاه ايلام بوده و به خاطر شغل پدرش در دهلران زندگی می کرد. مرگ بامشاد سلیمانخانی حسابی جنجالی شده و رسانه های ضد انقلاب شروع به دروغ پراکنی کردند. جزئیات کامل ماجرا و بیوگرافی وی را بخوانید

بامشاد سلیمان خانی کیست بیوگرافی بامشاد سلیمانخانی جوان آبدانانی و علت مرگ

بیوگرافی بامشاد سلیمانخانی آبدانان

بامشاد سلیمان‌خانی جوان ۲۱ ساله آبدانانی دانشجوی دانشگاه ایلام ۳ خرداد ۱۴۰۲ فوت کرد. او متولد آبدانان بوده و به دلیل شغل پدرش در دهلران زندگی می کرد. عمران علی‌محمدی رئیس کل دادگستری استان ایلام در تشریح جزئیات این موضوع اظهار داشت: بامشاد سلیمان‌خانی جوان ۲۱ ساله آبدانانی که در شهرستان دهلران اقامت داشته بنا بر انگیزه شخصی اقدام به خودکشی با مصرف قرص نموده که پس از اعزام به مرکز استان نهایتاً در بیمارستان رازی ایلام فوت می‌کند.

علت فوت و مرگ بامشاد سلیمان خانی جوان آبدانانی

خبرگزاری مهر نوشت: رئیس دادگستری ایلام گفت: علت فوت «بامشاد سلیمان‌خانی» خودکشی بوده است. روابط عمومی دادگستری استان ایلام در پی دروغ گویی آشکار رسانه‌های معاند در خصوص مرگ جوان آبدانانی، عمران علی‌محمدی رئیس کل دادگستری استان ایلام در تشریح جزئیات این موضوع اظهار داشت: بامشاد سلیمان‌خانی جوان ۲۱ ساله آبدانانی که در شهرستان دهلران اقامت داشته بنا بر انگیزه شخصی اقدام به خودکشی با مصرف قرص نموده که پس از اعزام به مرکز استان نهایتاً در بیمارستان رازی ایلام فوت می‌کند.

بیوگرافی بامشاد سلیمان خانی جوان آبدانانی و علت مرگ

جزئیات کامل ماجرا

علی محمدی رئیس کل دادگستری استان ایلام با تکذیب دروغ پراکنی رسانه‌های معاند در خصوص این واقعه تصریح کرد: نامبرده از سوی هیچیک از دستگاه‌ها و نهادهای انتظامی، نظامی و امنیتی و همچنین دستگاه قضایی استان تحت هر عنوانی متهم و یا احضار نشده است لذا اخبار کذب منتشر شده در فضای مجازی صحیح نبوده و به شدت تکذیب می‌شود.

آفتاب‌‌نیوز :برخی رسانه ها مدعی شده بودند که بامشاد سلیمان‌خانی، دانشجوی دانشگاه ایلام چند روز بعد از بازداشت توسط ماموران امنیتی، جان باخت و در آبدانان به خاک سپرده شد.

خبرگزاری صدا و سیما نیز در گزارشی نوشت: عمران علی‌محمدی اظهار داشت: علت فوت بامشاد سلیمان‌خانی خودکشی بوده استبامشاد سلیمان‌خانی جوان ۲۱ ساله آبدانانی که در شهرستان دهلران اقامت داشته بنابر انگیزه شخصی اقدام به خودکشی با مصرف قرص نموده که پس از اعزام به مرکز استان نهایتاً در بیمارستان رازی ایلام فوت می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان ایلام تصریح کرد: نامبرده از سوی هیچ یک از دستگاه‌ها و نهاد‌های انتظامی، نظامی و امنیتی و همچنین دستگاه قضایی استان تحت هر عنوانی متهم و یا احضار نشده است لذا اخبار کذب منتشر شده در فضای مجازی صحیح نبوده و به شدت تکذیب می‌شود.

نظرات