فیلم کامل نماز خواندن سپیده بابایی کشتی گیر زن ایرانی در مسابقات قرقیزستان ببینید!!

0

فیلم کامل نماز خواندن سپیده بابایی کشتی گیر زن ایرانی در مسابقات قرقیزستان ببینید!!

فیلمی از نماز خواندن کشتی گیر زن ایرانی در سالن مسابقات آسیایی کشتی که در قرقیزستان در حال برگزاری است با واکنش های زیادی همراه بوده و در شبکه های اجتماعی فراگیر شده است. این کشتی گیر ایران در بازی های آسیایی پیش از مسابقات به نماز خواندن مشغول بود. فیلم نماز‌خواندن سپیده بابایی کشتی گیر زن ایران را در زیر ببینید:

فیلم کامل نماز خواندن سپیده بابایی کشتی گیر ایرانی در مسابقات قرقیزستان ببینید!!

نماز خواندن کشتی گیر زن ایرانی

سپیده بابایی کشتی‌ گیر زن ایرانی که مدال قهرمانی کشتی آلیش آسیا را در کارنامه خود دارد، در حاشیه برگزاری جام بین المللی ارکینبایف قرقیزستان به اقامه نماز می پردازد که این حرکت او و راز و نیاز با خدا از روز گذشته در فضای مجازی وایرال شده است. وی هم اکنون به عنوان نماینده ایران در وزن ۵۵ کیلوگرم در مسابقات کشتی آسیایی ۲۰۲۳ در قرقیزستان حضور دارد و فیلم نماز خواندنش سوژه شبکه های اجتماعی شده است.

فیلم نماز خواندن کشتی گیر زن ایرانی

گفتنی است، سپیده بابایی کشتی گیر وزن ۵۵ کیلوگرم و نایب قهرمان آسیا کشتی آلیش می باشد او پیشتر مدالش را به شهید تهرانی مقدم پدر موشکی ایران تقدیم کرده است. او در رقابت‌های بین‌المللی جایزه بزرگ جام بین‌المللی ارکینبایف که به میزبانی قرقیزستان برگزار شد صاحب مدال طلا در وزن ۵۵ کیلوگرم شد و در حاشیه برگزاری این مسابقات با حجاب کامل اقامه نماز کرد.

لازم به ذکر است، رقابت های بین المللی کشتی جام کوژومکول کابا اولو قرقیزستان بعنوان مرحله سوم رنکینگ اتحادیه جهانی روزهای ۱۱ لغایت ۱۴ خردادماه در شهر بیشکک برگزار می شود.

واکنش ها کاربران

چقدر زیبا و خالصانه افرین

*****
نماز روح رو جلا میده مرحبا بانوی ایرانی

*****
الان بعضیا می گن ریا بوده

*****
اونایی چشم ندارن حجاب و نماز رو ببین فشا بخورن

و …

نظرات