بیوگرافی اکرم بیرانوند همسر علیرضا بیرانوند با داستان زندگی +‌عکس جدید و شغل

0

بیوگرافی اکرم بیرانوند همسر علیرضا بیرانوند با داستان زندگی +‌عکس جدید و شغل

همسر علیرضا بیرانوند کیست؟

اکرم بیرانوند همسر علیرضا بیرانوند دروازه بان فوتبال است که با هم نسبت فامیلی دارند و دختر و پسر عمو هستند . اکرم بیرانوند متولد ۱۳۷۱ در خرم آباد بوده و در سن ۱۵ سالگی با علیرضا بیرانوند ازدواج کرده است و در حال حاضر دو فرزند به نام های طاها و بارانا دارد. ادامه بیوگرافی اکرم بیرانوند همسر علیرضا بیرانوند را با هم میخوانیم

همسر علیرضا بیرانوند کیست / بیوگرافی اکرم بیرانوند همسر علیرضا بیرانوند +‌عکس جدید

بیوگرافی اکرم بیرانوند

به گزارش مجله حرف تازه؛ اکرم بیرانوند همسر علیرضا بیرانوند دروازه بان فوتبال است که با هم نسبت فامیلی دارند و دختر و پسر عمو هستند . اکرم بیرانوند متولد سال ۱۳۷۱ در خرم آباد بوده و در سن ۱۸ سالگی با علیرضا بیرانوند ازدواج کرده است و در حال حاضر دو فرزند به نام های طاها و بارانا دارد.

همسر علیرضا، دختر عموی او محسوب می شود و گلر شماره یک پرسپولیس و تیم ملی ازدواج فامیلی انجام داده است.

اکرم بیرانوند بر خلاف همسرش در رشته ورزشی فعالیت ندارد و مدتی است وارد حرفه مدلینگ شده است. تغییر چهره او اینروزها در شبکه های اجتماعی سوژه کاربران شده است. این زوج در سال ۱۳۸۹ با هم ازدواج کردند و از آن موقع زندگی عاشقانه ای دارند.

بیوگرافی اکرم بیرانوند

نحوه ازدواج

اکرم بیرانوند و علیرضا بیرانوند دختر عمو پسر عمو هستند و گویا از کودکی ب هم علاقه داشتند و در نهایت در سن کم و در ۱۶ و ۱۸ سالگی با هم ازدواج کردند. الیته به دلیل بیکاری و نداشتن امکانات ازدواج خانواده اکرم بانو با ازدواجشان مخالف بودند، اما در نهایت توانستند با هم ازدواج کنند.

او درباره زندگی شخصی اش با یک فوتبالیست می گوید: من و علیرضا همدیگر را دوست داشتیم ولی هر پدر و مادری آرزوی خوشبختی بچه هایشان را دارند. در آن موقع خانواده من راضی نمی شدند و الان که خودم مادر هستم، واقعا درک می کنم. کاش الان پدر و مادرم زنده بودند و از آن ها به خاطر همه چیز تشکر می کردم. شاید سختگیری های آن ها نبود، علیرضا هم سفت و سخت تلاش نمی کرد.

حالا ُ پس از سال ها پستی و بلندی این زوج به ارامش رسیدند و زندگی خوبی دارند.

عکس های جدید همسر علیرضا بیرانوند و فرزندانش

عکس های جدید همسر علیرضا بیرانوند و فرزندانش

اکرم بیرانوند وارد حیطه مدلینگ شده و تضاویر و عکس های مدلینگ آراشی او در پیج اینستاگرامش موجود است. با همه این حواشی، اما چهره همسر علیرضا بیرانوند طبیعی و بدن عمل زیبایی است و این وجه تمایز او نسبت به دیگر همسران فوتبالیست های ایرانی می باشد.

عکس های مدلینگ اکرم بیرانوند همسر علیرضا بیرانوند

همسر ستاره تیم ملی گفت: در کل خوب است ولی به طور طبیعی هر شغلی سختی های خاص خودش را دارد. اینکه علیرضا یک فوتبالیست حرفه ای است و در تیم ملی بازی می کند، باعث افتخار من و فرزندانم است ولی خب قسمت سخت ماجرا به دوری از علیرضا برمی گردد. خیلی وقت ها ما نمی توانیم آنطور که باید در کنارش باشیم و علیرضا به خاطر بازی ها و اردوها مجبور است از ما دور باشد. این دوری و حس دلتنگی اذیت کننده است ولی خب شرایط کاری همسرم اینطوری است و باید با آن کنار می آمدم.

عکس های اکرم بیرانوند همسر علیرضا بیرانوند قبل از عمل زیبایی

در حقیقت اوایل ازدواجمان کمی برای من سخت بود. با اینکه آن موقع علیرضا در تیم نفت بود، ولی خدارا شکر از همان موقع هم مردم خیلی به علیرضا لطف داشتند و ابراز علاقه می کردند. واقعیت این است که من بعضی وقت ها ناراحت می شدم ولی رفته رفته برای خودم این قضیه جا افتاد که با این موضوع کنار بیایم. از نظر من حس بسیار خوبی است که همسر آدم تا این حد محبوب باشد و در واقع متوجه شدم که ناراحتی من بی مورد بوده است.

همچنین ببینید: بیوگرافی مینا مختاری همسر بهرام رادان کیست+ زندگینامه و شغل و پیج اینستاگرام

 

همسر علیرضا بیرانوند کیست / بیوگرافی اکرم بیرانوند همسر علیرضا بیرانوند +‌عکس جدید

من زن مستقل هستم

خدا را شکر می کنم که توانستم یک زن مستقل باشم و با این موضوع کنار بیایم. با این حال برای بچه ها این موضوع سخت تر است و خیلی وقت ها به شدت دلتنگ می شوند. آن ها نیاز دارند تا با پدرشان وقت بگذرانند و من واقعا نمی توانستم بعضی اوقات جبران نبودن علیرضا را بکنم.

همسر علیرضا بیرانوند کیست / بیوگرافی اکرم بیرانوند همسر علیرضا بیرانوند +‌عکس جدید

علیرضا عاشق غذاهای ایرانی و مخصوصا غذای محلی خودمان است که من هم در درست کردن این غذاها کمی تبحر دارم و این را هم مدیون خدا بیامرز مادرم هستم. البته این را هم بگویم که بعضی وقت ها غذایی که درست می کنم، خوب نمی شود و حتی خودم هم از خوردن آن ها امتناع می کنم. با این حال علیرضا همیشه از من تعریف می کند و با خوردن آن غذاها به من انرژی می دهد.

همسر علیرضا بیرانوند کیست

علیرضا بیرانوند متولد ۳۰ شهریور سال ۱۳۷۱ در خرم آباد استان لرستان است. او در سن بسیار کم ازدواج کرده و متاهل است. علیرضا بیرانوند در سال ۱۳۸۹ و در سن ۱۸ سالگی ازدواج کرد، حاصل این ازدواج یک فرزند پسر به نام طاها و یک فرزند دختر به نام بارانا می باشد. او یکی از دلایل موفقیتش را ازدواج در سن پایین عنوان کرده است.

نظرات