فرشید حمید ایران در کنسرت تابستانی

0

فرشید حمید ایران در کنسرت تابستانی

فرشید حمید ایران نوازنده و خواننده موسیقی کشورمان در تدارک جمع نوازندگان جهت کنسرت است. فرشید حمید ایران به تازگی حدود ۳ ماه پیش آلبوم اسکله را منتشر کرد. این آلبوم شامل ۴ قطعه می باشد. قطعات آلبوم به نام های اسکله، چه کنم؟، آی قیز،رقص فارسی هستند.  لازم به اشاره است که این قطعات در سبک فانک و ۸/۶ رقصی کار شده  است.

 "برگزاری

برگزاری کنسرت فرشید حمید ایران به زودی

فرشید حمید ایران در تدارک جمع کردن نوازندگان

فرشید حمید ایران در تدارک انجام کنسرتی در چند ماه آینده است. فرشید در حال انتخاب نوازندگان به عنوان لیدر بند و گروه موسیقی است. رهبری ارکستر بر عهده فرشید خواهد بود. آهنگ های این کنسرت به صورت بی کلام به سمع حاضرین در سالن خواهد رسید. او در تدارک است که کنسرتی در خور موسیقی تولیدی خود به اجرا بگذارد. استفاده از بهترین نوازندگان کاری است که فرشید در پیش گرفته تا این کنسرت هر چه بیشتر برای حاضرین لذت بخش باشد. او با دقت در حال انتخاب نوازندگان به جهت اجرا در کنسرت خود می باشد.

"رهبری

رهبری ارکستر توسط فرشید حمید ایران

موسیقی بدون کلام

فرشید حمید ایران در صدد است موسیقی بی کلام خود را به گوش حضار در سالن برساند. بر این اساس موسیقی بدون کلام اجرا خواهد شد. این در حالیست که فرشید حمید ایران سابقه خوانندگی و نشر قطعاتی را در کارنامه خود دارد. فرشید تمرکز خود را در این کنسرت روی قطعات بدون کلام گذاشته و می خواهد با انتخاب نوازندگان برتر و با تنظیم قطعات خود موسیقی زیبایی را به سمع و نظر حاضرین در سالن قرار دهد.

تور کنسرت تابستانی

فرشید حمید ایران همچنین در تدارک برگزاری تور کنسرتی در تابستان است. لازم به ذکر است فرشید حمید ایران به عنوان رهبر بند و نوازنده کیبورد و پیانو بر روی صحنه حاضر خواهد شد. فرشید خاطر نشان کرد که در این کنسرت ها آهنگ های فولکلوریک آذربایجانی و آلبوم کارتال را در سبک جز موزیک و فانک تنظیم خواهد کرد. آهنگ های فولکلور آذری با سبک های جدید اجرا خواهد شد. او استفاده از آهنگ های آلبوم کارتال را در نظر دارد. آلبوم کارتال آلبومی با ۸ قطعه بود که در سال ۱۴۰۱ توسط فرشید حمید ایران منتشر گردید. او همچنین در نظر دارد که به احتمال قوی از سبک های آمریکای لاتین نظیر سامبا ، سالسا و باسانوا در کنسرت خود استفاده کند.

علاقه فرشید به موسیقی جز

فرشید خاطر نشان کرد که سبک موسیقی جز موزیک خواهد بود. جز موزیک بسیار مورد علاقه فرشید است و او ۱۲ سال سابقه موسیقی جز را دارد. اکومپانیمنت به صورت جز موزیک توسط فرشید صورت خواهد گرفت. اکومپانیمنت با کیبورد و نوازندگی گیتار باس با کیبورد توسط فرشید در این کنسرت ها انجام خواهد گرفت.

"جز

جز موزیک موسیقی مورد علاقه فرشید حمید ایران

فرشید حمید ایران به عنوان رهبر بند و نوازنده کیبورد و پیانو در این کنسرت هنرنمایی خواهد کرد. حاضرین در سالن سلو نوازی پیانو را توسط فرشید حمید ایران مشاهده خواهند کرد. نوشتن نت برای ارکستر توسط فرشید انجام خواهد گرفت. او برای برگزاری این کنسرت ها تدارکات زیادی دیده و قصد دارد حاضرین را از موسیقی خود به وجد آورد.

"نت

نت نویسی فرشید حمید ایران

گفتنی است که فرشید مهارت زیادی در اکومپانیمنت با کیبورد دارد. او با دست چپ خود عملا کار نوازنده گیتار باس را انجام می‌دهد و با دست راست الکترونیک پیانو رو همزمان با دست چپ می می نوزاد. در ادامه اینکه او از نوازنده گیتار باس در این تور موسیقی استفاده نخواهد کرد. زیرا فرشید با کیبورد کار گیتار باس را انجام می دهد.

فرشید آکوردهای جز موزیک را در موسیقی پاپ جا می دهد و رنگ متفاوتی به موسیقی می دهد. فرشید تلاش می کند با استفاده از ترکیب سازهای کوبه ای نظیر کاخن و ناغارا و آکومپانیمنت کیبورد مردم را به وجد آورد.  وی ۱۲ سال است که آکومپانیمنت جز موزیک را تمرین کرده است.

ساز ناغارا

ساز ناغارا

فرشید نه تنها نوازندگی خواهد کرد بلکه تنظیم آهنگ ها، نت نویسی، رهبری ارکستر را هم بر عهده خواهد داشت. او قصد دارد که تمرین و ممارست چندین ساله خود را در قالب گروهی روی صحنه بیاورد و توانایی خود را در رهبری و هماهنگی این گروه نشان دهد. فرشید قصد دارد از بهترین نوازندگان در کنسرت خود استفاده کند و او در حال انتخاب این نوازندگان از بین بهترین نوازندگان می باشد.

فرشید بیش از هر چیزی توانایی در نواختن کیبورد و پیانو را دارد که همه جوره قرار است آن را در صحنه کنسرت خود به نمایش بگذارد. از سلو نوازی گرفته تا اکومپانیمنت با نوازندگان دیگر از هنرنمایی های او در این کنسرت خواهند بود.

"سازهای

سازهای کیبورد و پیانو سازهای تخصصی فرشیـد حمید ایران

فرشید حمید ایران قصد دارد قطعاتی را در کنسرت خود بوسیله همکاری با نوازندگان دیگر در کنسرت خود اجرا کند که بدون کلام هستند و روی موسیقی و هماهنگی موزیسین ها کار می شود و هارمونی و هماهنگی بالایی را قصد دارد به چشم و گوش حاضرین در سالن به نمایش بگذارد.

فرشید حاصل سال ها تمرین ، ممارست و زحمت خود را در عرصه موسیقی به روی صحنه خواهد آورد و قطعا این برای حاضرین لذت بخش خواهد بود. به خصوص که او قصد دارد هنرمندی خود را در این قطعات با هر دو دست نشان دهد.

برگزاری کنسرت امکانات و هماهنگی خاص خود را می طلبد. فرشید قصد دارد از بهترین نوازندگان در کنسرت خود استفاده کند و خود این انتخاب کار سختی است. حاضرین در سالن ممکن است فقط تعداد محدودی از ساعات را به تماشای هنرمندان بنشینند. این در حالیست که برای اجرای هرکدام از قطعات زحمات بسیاری مورد نیاز است و البته این برای فرشید کاری همراه با لذت است، زیرا او علاقه فراوانی به موسیقی و نوازندگی دارد.

سالن کنسرت یکی از انواع امکانات برای برگزاری کنسرت

سالن کنسرت یکی از انواع امکانات برای برگزاری کنسرت

او حالا در حال انتخاب نوازندگان ماهر در این زمینه است و قصد دارد بندی جذاب برای بینندگان و شنوندگان کنسرت فراهم کند. او با تجربه ای که در زمینه موسیقی دارد قطعا انتخاب ها و همچنین رهبری خوبی بین این انتخاب شدگان را خواهد داشت. به صورتی که موسیقی دلپذیری به سمع و نظر بینندگان و شنوندگان برسد.

فرشید حمید ایران از نوازندگان و خوانندگان با تجربه و آذریِ ایرانیست که قصد دارد تور کنسرتی در تابستان جاری برگزار نماید و موسیقی جذابی را برای حاضرین ارائه دهد. حاضرین با توجه به تجربه فرشید می توانند به مهارت موسیقیایی وی پی ببرند.

لینک یوتیوب، گوگل نالج و اسپاتیفای فرشید حمید ایران را با کلیک بر روی هر کدام از گزینه ها میتوانید دریافت نمایید.

نظرات