با دنیای جذاب ایبوک‌های آرایشی و زیبایی آشنا شوید…

0

سال‌هاست که کتاب‌ها با لمس ورقه‌های کاغذ که ما را غرق در خود می‌کنند در بین تمامی افراد دست به دست می‌شوند. کتاب‌هایی که به ما می‌آموزند، خلاقیت‌مان را بالا می‌برند و به ما قدرت آگاهی از مسائل گوناگون را می‌دهند؛ بله همان چیزی که همیشه یار مهربان نامیده شده…

ایبوک چیست؟

حالا پس از این همه سال زندگی با بوی کاغذ، می‌خواهیم از نسل جدید کتاب‌ها برای شما صحبت کنیم؛ پس در ابتدا به معرفی این کتاب‌ها که اول از همه برای مراقبت بیشتر از طبیعت به وجود آمده‌اند خواهیم پرداخت؛ یعنی کتاب الکترونیکی که به ایبوک نیز معروف است. اگر کمی هم صبوری کنید در ادامه به معرفی انواع ایبوک آرایشی و زیبایی خواهیم پرداخت؛ محصولی که شاید برای شما، تجربه خواندنش شیرین باشد.

کتاب الکترونیکی یا E-BOOK چیست؟

با ظهور و پیشرفت کامپیوترها، گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها، شکل جدیدی از کتاب به نام کتاب الکترونیکی یا ایبوک به وجود آمد. یک کتاب الکترونیکی، متنی غیرقابل ویرایش است که به فرمت دیجیتال تبدیل شده (غیرقابل ویرایش بودن ایبوک‌ها به منظور حفاظت از محتوای نویسنده در نظر گرفته می‌شود). برای خواندن اینگونه کتاب‌ها می‌توانید از دستگاه‌هایی از جمله کتاب‌خوان‌ها، تبلت یا گوشی هوشمند استفاده کنید.

کتاب‌های الکترونیکی چه مزایایی دارند؟

و مهمترین مزایای ایبوک‌ها در دسترس و کم هزینه بودن آن‌هاست. دلایل دیگری نیز وجود دارند که باعث محبوبیت کتاب‌های الکترونیکی شده است. پس ادامه مقاله را از دست ندهید تا در رابطه با مزایای ایبوک‌ها با شما صحبت کنیم.

شاید برای شما سوال باشد  که چرا بهتر است از این کتاب‌ها استفاده کنیم؟

پاسخ همین‌جاست؛ برای اینکه:

  • کتاب موردعلاقه‌‌ام را همه‌جا همراهم داشته باشم:

استفاده از ایبوک‌ها باعث می‌شود در هر زمان و هر مکانی به کتاب مورد علاقه‌‌تان دسترسی داشته باشید.

  • خیلی راحت می‌توانم به این کتاب‌ها دسترسی داشته باشم:

برخلاف کتاب‌های چاپی، یک کتاب الکترونیکی همیشه در اینترنت موجود است. تازه، لازم نیست نگران چاپ نشدن کتاب و یا در دسترس نبودن نسخه مورد نظرتان باشید.

  • با ایبوک‌ها میتونم از محیط‌زیست هم مراقبت کنم:

برای همه دوست‌داران محیط زیست، این موضوع جذاب‌ترین قسمت استفاده از این کتاب‌هاست. با استفاده از کتاب‌های الکترونیکی، می‌شود به کاهش قطع درخت‌ها کمک کرد.

  • نیازی نیست برای تهیه کتاب، به کتابخوانه بروم:

کتاب‌های دیجیتال باعث شده‌اند که دغدغه امانت گرفتن کتاب از کتابخانه و جریمه شدن در صورت عدم تحویل به موقع را نداشته باشید.

  • لازم نیست برای خرید کتاب‌های چاپی، کلی هزینه کنم:

علاوه‌بر کتاب‌هایی که به طور رایگان در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرند، به طور کلی هزینه تهیه ایبوک‌ها، به مراتب کمتر از خرید نسخه‌های چاپی کتاب است.

  • به محض بروزرسانی، می‌توانم آن‌ها را دانلود کنم:

گاهی‌وقت‌ها که نویسنده‌ها/منتشرکننده‌های کتاب‌های الکترونیکی، تصمیم به بروزرسانی اطلاعات کتاب‌ها بگیرند، می‌شود به راحتی آن‌ها را بدون هزینه‌کرد بیشتر، تهیه کرد.

مزایای ایبوک چیست؟

کتاب الکترونیکی بهتره یا کتاب کاغذی؟

شما کدام‌یک را انتخاب می‌کنید؟ هنوز هم بعضی از افراد علاقه زیادی به کتاب‌های کاغذی و لمس ورقه‌های آن دارند. بعضی از افراد با ورود به دنیای هیجان‌انگیز تکنولوژی و وجود پلتفرم‌های آنلاین و متعدد کتابخوانی، نسخه‌های الکترونیکی کتاب‌ها را ترجیح می‌دهند.

انتخاب کتاب کاغذی یا کتاب الکترونیکی، کاملاً سلیقه‌ای بوده و بسته به انتخاب و راحتی هر شخص متغیر خواهد بود. طوری که نمی‌توان با قطعیت گفت، کدام یک انتخاب بهتری است!

دنیای هیجان انگیز کتاب‌های آرایشی و زیبایی را می‌شناسید؟

جهان کتاب‌های زیبایی و آرایشی برای مخاطبان و طرفداران‌شان همیشه دنیایی جذاب، رنگی و پرشور و هیجان بوده و هست. در زمان گذشته که کتاب‌ها کیفیت کمی داشتند، با وجود تمام محدودیت‌ها، مجله‌ها و کتاب‌های آرایشی و زیبایی زیادی را می‌دیدیم که طرفداران خاصی هم داشتند. از حق نگذریم تلاش مؤلفین، چاپخانه‌‌ها و تمام افراد مؤثر در مسیر چاپ آن‌ها و در جهت افزایش جذابیت محصولات تولیدی، قابل ستایش بود.

اما در این دوره با پیشرفت دنیای فشن، دیجیتال، محصولات مراقبتی و آرایشی و بهداشتی و سایر عوامل تأثیرگذار، شاهد کتاب‌ها، بروشور، کاتالوگ و حتی ایبوک‌های آرایشی و زیبایی بی‌نظیری هستیم که حاصل تلاش متخصصین تمامی این حوزه‌هاست. حتی ظهور نسل جدیدی از کتاب‌ها، تحت عنوان «کتاب‌های الکترونیکی آرایشی و زیبایی…»

و اما ایبوک‌های آرایشی و زیبایی لیامگ

نیاز به وجود یک مرجع جامع، ما را در لیامگ، اولین مجله تخصصی زیبایی و سلامت در ایران، به سمت آماده سازی چنین محتوایی سوق داد. دنیای پر از رنگ و لعاب آرایشی و بهداشتی به کتاب‌هایی نیاز داشت که دربرگیرنده محتوایی جامع و دردسترس باشند؛ چیزی شبیه به یک E-BOOK آرایشی و زیبایی.

کتاب‌های الکترونیکی مرتبط با  پوست، مو و زیبایی، نسخه‌هایی مهیج برای تمام افرادی هستند که در این زمینه‌ها فعالیت داشته و یا به این دنیای پر از رنگ و زیبایی علاقه‌مندند.

با مراجعه به وبسایت لیامگ، می‌توانید انواع ایبوک‌ها را در بخش «لیابوک» ببینید که عناوین‌شان عبارتنداز:

  • راهنمای آرایش به سبک حرفه‌ای‌ها
  • روش‌های تقویت مو
  • طرز تهیه و کاربرد ماسک صورت خانگی
  • راهنمای جامع آموزش میکاپ
  • ترندها و ترفندهای روز مراقبت از مو
  • ترندها و ترفندهای روز مراقبت از پوست

ایبوک‌های آرایشی و زیبایی

سخن آخر

لیامگ، مجله‌ای اینترنتی در حوزه زیبایی و سلامت است. این مجله اینترنتی در ۵ دسته‌بندی متنوع از جمله مراقبت از پوست، مراقبت از مو، محصولات مراقبتی، محصولات آرایشی و مد و زندگی مقالاتی به‌روز و متناسب با ترندهای روز جهان منتشر می‌کند. تمامی مقالات این دسته‌بندی‌ها از معتبرترین مقالات دنیا ترجمه، گردآوری و تألیف شده و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

همچنین، ما در برخی مقالات مجله لیا، به معرفی محصولات مراقبتی و آرایشی برند لیاتیم هم می‌پردازیم؛ برندی که به پشتوانه گروه تولیدی مهلران که می‌توان نامش را پشت بیشتر محصولات موجود در داروخانه‌ها دید و چند سالی است که محصولاتش را به واسطه فروش مستقیم، در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد.

نظرات