فیلم کامل لحظه قهرمانی تینا آخوندتبار در مسابقات قهرمانی بوکس زنان جهان ۲۰۲۳

0

فیلم کامل لحظه قهرمانی تینا آخوندتبار در مسابقات قهرمانی بوکس زنان جهان ۲۰۲۳ و واکنش ها را ببینید در ویدئوی قهرمانی تینا آخوندتبار در مسابقات قهرمانی بوکس زنان جهان (سازمان UBC) 2023 که برای نخستین بار عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

قهرمانی تینا آخوندتبار در مسابقات قهرمانی بوکس زنان جهان

فیلم کامل لحظه قهرمانی تینا آخوندتبار در مسابقات قهرمانی بوکس زنان جهان ۲۰۲۳

فیلم منتشر شده از قهرمانی تینا آخوندتبار در مسابقات قهرمانی بوکس زنان جهان (یو بی سی UBC) در ۳۱ می ۲۰۲۳ که برای نخستین بار عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و کمربند قهرمانی بوکس زنان جهان را از آن خود کرد با واکنش های زیادی همراه بوده و برخی کاربران بر این عقیده اند که تینا آخوندتبار بازیگر سابق سینما و تلویزیون و بوکسور ایرانی مزد همه زحمات چندین ساله خود را گرفت. ویدئوی قهرمانی تینا آخوندتبار را در مسابقات یو بی سی زیر ببینید:

قهرمانی تینا آخوندتبار در مسابقات قهرمانی بوکس زنان جهان ۲۰۲۳

گفتنی است تینا اخوندتبار پس از کناره گیری از بازیگری در سینما و تلویزیون به ورزش بوکس روی آورده و در حدود ۸ سال است که با زحمات و تلاش های شبانه روزی توانسته موفقیت های زیادی را در قامت بوکسور در رشته بوکس زنان کسب کند. او در طول فعالیت های ورزشی خود در رشته یوکس، مدال های متعددی را به دست آورده است. او سال گذشته با سوفیا آلبرتوونا اوچیگاوا قهرمان بوکسور زن روسی به طور رسمی مسابقه داد که در نهایت نتوانست به مدال طلا دست پیدا کند.

فیلم کامل لحظه قهرمانی تینا آخوندتبار در مسابقات قهرمانی بوکس زنان جهان 2023

این بانوی بوکسور ایرانی به تنهایی و بدون حمایت با هزینه شخصی در مسابقات جهانی و بین المللی شرکت می کند، در نهایت پس از سال ها در مسابقات قهرمانی بوکس زنان جهان ( UBC) با شکست حریفی از هند به مقام قهرمانی رسید و کمربند بوکس زنان جهان را به دست اورد.

فیلم کامل لحظه قهرمانی تینا آخوندتبار در مسابقات قهرمانی بوکس زنان جهان 2023

واکنش ها

او پیشتر به چند مقام و مدال دست پیدا کرده بود و حالا با شکست حریفی از هند توانست کمربند قهرمانی بوکس زنان جهان را کسب کند.

تینا آخوندتبار، بازیگر و بوکسور ایرانی در مسابقات UBC قهرمانی بوکس زنان جهان بعد از چند سال قدرت نمایی، بالاخره موفق شد عنوان قهرمانی این رویداد بزرگ را به نام خود رقم بزند و کمربند قهرمانی تصاحب کند.

آخوندتبار چند سالی است به مسابقات بین‌المللی بوکس حرفه‌ای راه پیدا کرده و پیشتر گفته بود: کمربند قهرمانی جهان را به دست اوردم به سینما برمی گردم . او در مسابقات یو بی سی توانست به رویای خود دست پیدا کند و نفر اول مسابقات جهانی بوکس زنان شود. وی همچنین چند روز قبل تا آستانه کسب کمربند طلایی هم پیش رفت.

ماینطور که می دانید تینا آخوندتبار متولد سال ۱۳۶۶ در تهران است و از سال ۱۳۸۸ بازیگری را شروع کرد و از سن ۳۴ سالگی به صورت حرفه‌ای بوکس را آغاز کرده و استایل خود را به عنوان ورزشکار بوسکور تثبت کرده و با تمام قدرت در مسابقات شرکت می کند.

منبع: اختصاصی مجله اینترنتی حرف تازه

نظرات