وضعیت احتمال تعطیلی شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ بعلت بین التعطیلی مشخص شد!

0

وضعیت احتمال تعطیلی شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ بعلت بین التعطیلی مشخص شد!

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس و ادارات شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲بعلت بین التعطیلی مشخص شد و تعطیلی شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ سراسر ایران+تعطیلی مدارس و ادارات شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ تعطیل است یا نه جزئیات اخبار جدید را در این باره بخوانید

وضعیت احتمال تعطیلی شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ بعلت بین التعطیلی مشخص شد!

تکذیب احتمال تعطیلی شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲

کاربران محترم و کارمندان و دانش آموزان عزیز توجه کنید که روز شنبه ۱۳ خرداد (۱۴۰۲) تعطیل نیست و به شایعات شبکه های اجتماعی و فضای مجازی توجه نکنید. خبر احتمال تعطیلی تعطیلی شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ نزدیک به صفر است و تعطیل نمی باشد و مدارس و ادارات مطابق گذشته فعالیت خواهند کرد. هیئت دولت تصمیمی برای بررسی تعطیلی شنبه در دستور کار ندارد.

🔹شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ باتوجه به اینکه بین التعطیلی جمعه ۱۲ خرداد و ۱۴ و ۱۵ خرداد است و خانواده ها منتظر هستند تا بدانند آیا ادارت و مدارس تعطیل هستند یا نه، اما شنبه ۱۳ خرداد روز کاری است و کان‌لم یکن بوده و مدارس و ادارات تعطیل نیستند.

اگر خبر جدیدی درباره تعطیلی روز شنبه سیزدهم خرداد (۱۴۰۲) از سوی هیات دولت اعلام شد در همین بخش خبری به اطلاع شما می رسانیم.

تکذیب خبر

بر اساس خبرهای رسیده از یک منبع مطلع: هیات دولت روز چهارشنبه جلسه هفتگی دارد و در صورت در دستور کار قرار گرفتن این موضوع؛ دولت درباره تعطیلی شنبه ۱۳ خرداد تصمیم می گیرد.

در یک خبر تایید نشده و غیر رسمی آمده است که با توجه به تعطیلی روز یکشنبه و دوشنبه ۱۴ و ۱۵ خرداد به مناسبت رحلت حضرت امام خمینی احتمال می رود روز شنبه ۱۳ خرداد که بین التعطیل است توسط هیات دولت تعطیل اعلام شود. پیگیری ها نشان می‌دهد چنین خبری از اساس جعلی است و هیئت دولت تصمیمی برای بررسی تعطیلی شنبه در دستور کار ندارد.

نظرات