معرفی انواع مختلف ماساژورهای پرفروش جهان

0

معرفی انواع مختلف ماساژورهای پرفروش جهان

ماساژورهای پرفروش : با گسترش روز افزون تکنولوژی و آشنایی هر چه بیشتر مردم با فواید ماساژ برای بدن دیگر همه لزوم استفاده از ماساژ و دستگاه‌های ماساژور را می‌دانند. همانگونه که می‌دانید ماساژ برای بدن و سلامتی و همچنین آرامش روح و روان فواید بسیار زیادی دارد. با پیشرفت علم و تکنولوژی دستگاه‌های مختلفی برای انجام ماساژ به وجود آمدند تا بتوانند نیاز بدن به ماساژ را برطرف کنند. به جرأت می‌توان گفت که کامل‌ترین نوع این دستگاه‌ها، صندلی یا همان مبل‌‌‌‌‌های ماساژور هستند چراکه این نوع از دستگاه‌های ماساژور قادر هستند تمامی نقاط بدن را با اصولی‌ترین حالت ماساژ دهند. تنها ایراد وارده به این مدل دستگاه‌های ماساژور هزینه خرید بالای آن‌ها است.

اگر زاویه دید خودمان را کنی اصلاح کرده و نگاه کوتاهی به تعداد دفعاتی که قرار است از آن استفاده کنیم و اینکه این هزینه یکبار برای همیشه خواهد بود بیاندازیم، متوجه خواهیم شد که هزینه پرداختی در قبال آن کاملاً منطقی است.

اگر شما نیز برای خرید دستگاه ماساژور به فروشگاه‌های مختلف اینترنتی و فیزیکی مراجعه کنید با انواع مختلفی از این نوع دستگاه‌ها مواجه خواهید شد. هر کدام از این صندلی‌‌‌‌‌های ماساژور قابلیت‌های خاصی داشته و کاربردشان نیز متفاوت است به همین دلیل هم بهتر است که قبل از خرید صندلی ماساژ با انواع مختلف آن آشنا شوید. این آشنایی به شما کمک خواهد کرد تا بهترین مدل را بر اساس بودجه و نیاز خود بتوانید تهیه کنید.

انواع صندلی ماساژ

ماساژورهای پرفروش

تقسیم بندی‌های مختلفی برای صندلی ماساژور وجود دارد ولی به صورت کلی این مدل دستگاه ماساژور برا به ۵ دسته تقسیم بندی می‌کنند.

۱- صندلی ماساژ Zero Gravity:

اگر می‌خواهید تجربه یک خلبان و یا فضانورد در نقطه صفر گرانشی را داشته باشید بهتر است که یکی از این نوع صندلی‌ها را برای خانه و یا محل کار خود خریداری کنید. با زدن دکمه شروع،، این نوع صندلی زاویه صفر درجه به خود می‌گیرد یعنی شما دقیقاً به حالت افقی قرار خواهید گرفت. این حالت باعث خواهد شد که وزن دقیقاً در تمامی نقاط بدن پخش شود. این حالت قرار گیری بهترین حالت برای دریافت ماساژ می‌باشد.

این نوع صندلی‌‌‌‌‌ها برای از بین بردن دردهای مفصلی و همچنین استخوانی بسیار مناسب هستند و برای افرادی که مجبور هستند روزانه فشار زیادی را تحمل کنند توصیه می‌شود.

۲- صندلی ماساژ هوا:

راحتی این مدل صندلی‌ها به دلیل نوع و محدودیت‌های عملکرد آن بسیار محدود می‌باشد. پس اگر به دنبال راحتی در ماساژ هستید بهتر است که این مدل صندلی را خریداری نکنید. تفاوت عمده این مدل دستگاه با دیگر صندلی‌های ماساژور است که برخلاف دیگر دستگاه‌ها از تجهیزات الکترونیکی برای ماساژ استفاده نمی‌کند. عملکرد آن بر پایه کیسه‌های هوا می‌باشد. دقیقا به همین دلیل است که این نوع مبل قادر است نقاطی از بدن را ماساژ دهد که دیگر دستگاه‌های ماساژور از انجام آن محروم هستند.

این صندلی می‌تواند عضلات پا و ماهیچه‌‌‌‌‌هایتان را به عالی‌ترین نحو ممکن که ماساژ دهد. اگر شما نیز به دنبال این قابلیت هستید این نوع صندلی بهترین انتخاب برای شما می‌باشد.

۳- صندلی ماساژ Ottoman:

این مدل صندلی بیشترین فروش را در میان صندلی‌های مختلف ماساژور دارد. دو دلیل عمده برای این فروش زیاد وجود دارد، یک هزینه خرید بسیار پایین و دو اشغال فضای کم. از این نوع صندلی ماساژور شما می‌توانید در هر مکانی استفاده کنید چرا که فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند و همچنین حمل آن نیز بسیار آسان است. شکل این دستگاه دقیقاً مانند مبل می‌باشد به همین دلیل هم فضای خانه و یا محل کارتان را زشت نخواهد کرد. از دیگر مزیت‌های این مدل صندلی می‌توان به این مورد اشاره کرد که حتی افراد خیلی بلند قد نیز می‌توانند از آن استفاده کنند چرا که در جلوی مبل وسیله کوچکی برای گذاشتن پاها بر روی آن تعبیه شده است که امکان نشستن افراد بلند قد را فراهم می‌کند. پس اگر قد خیلی بلندی دارید می‌توانید این صندلی را برای خود سفارش دهید.

۴- صندلی ماساژور گرم کننده:

اکثر ماشین‌های لوکس و گران قیمت دارای صندلی‌هایی می‌باشند که خاصیت ایجاد گرما را دارا هستند. برای بهره بردن از این مزیت نیازی نیست که حتما یک ماشین گران‌قیمت خریداری کنید فقط کافی است یک نمونه از صندلی‌‌‌‌‌های ماساژور گرم کننده را انتخاب کرده و خریداری نمایید. گرما درمانی یکی از سنتی‌ترین و معروف‌‎ترین روش‌‌‌‌‌ها برای از بین بردن تنش و درد عضلات می‌باشد که این نوع صندلی‌‌‌‌‌ها نیز این قابلیت را با خود دارد. این صندلی‌ها دو مزین بسیار مهم دیگر را نیز دارند که این مزیت‌ها عبارت‌اند از: ۱- هزینه خرید بسیار مناسب و ۲- حمل و نقل آسان به دلیل وزن پایین آن

۵- صندلی ماساژور تمام بدن:

نام این مدل دستگاه تفاوت آن با دیگر مدل‌ها را به خوبی بیان می‌کند. صندلی ماساژ تمام بدن، شایع‌ترین و کامل‌ترین نوع مبل‌‌‌‌‌های ماساژور می‌باشد. تنها کاری که شما باید بکنید این است که روی این صندلی نشسته و دکمه شروع را بزنید. این نوع صندلی قادر است تمامی اندام‌‌‌‌‌های بدن شما را مورد ماساژ قرار دهد. از جمله اندام‌‌‌‌‌های بدن که این نوع صندلی می‌تواند آن‌ها را ماساژ دهد عبارتند از: دست، پاها، گردن و شانه ، کمر و…

این مدل صندلی فروش کمتری نسبت به دیگر مدل‌های معرفی شده دارد چراکه هزینه خرید آن زیاد می‌باشد. ولی همانگونه که اشاره شد امکانات موجود در این صندلی در هیچ مدل دیگری به صورت یکجا وجود ندارد. البته دستگاه‌های ماساژور کوچکتر و تخصصی‌تر نیز برای برخی از ارگان‌های بدن موجود می‌باشد برای مثال ماساژور سر، ماساژور پا و یا ماساژور گردن؛ که در کل به این دسته از ماساژورها، ماساژور دستیمی‌گویند.

اگر شما نیز می‌خواهید یک صندلی ماساژور برای خانه و یا محل کارتان خریداری کنید می‌توانید یکی از این نمونه‌‌‌‌‌ها را انتخاب کرده و سفارش دهید. پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید با مشاوران ما ارتباط برقرار کرده و بهترین مدل را برای خود برگزینید. ما در تیم روتای این امکان را برای شما فراهم کرده‌ایم که با کیفیت‌ترین دستگاه‌‌‌‌‌ها را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید.

برگرفته شده از مقاله انواع مبل ماساژور در روتای

نظرات