زمان و ساعت دربی ۱۰۱ استقلال و پرسپولیس فینال جام حذفی ۱۰ خرداد ۱۴۰۲

0

تاریخ و ساعت دربی ۱۰۱ استقلال و پرسپولیس فینال جام حذفی ۱۰ خرداد ۱۴۰۲

زمان و ساعت دربی استقلال و پرسپولیس (دربی ۱۰۱ پایتخت) در فینال جام حذفی لیگ بیست و دوم ۱۴۰۲ تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی لیگ برتر فوتبال ایران در تاریخ چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی تهران در روز ولادت امام رضا ع برگزار میشود. جزئیات کامل را بخوانید

تاریخ و ساعت دربی ۱۰۱ استقلال و پرسپولیس فینال جام حذفی ۱۰ خرداد ۱۴۰۲

زمان بازی استقلال و پرسپولیس (فینال جام حذفی ۱۴۰۲)

ساعت دقیق بازی دربی ۱۰۱ استقلال و پرسپولیس در جام حذفی لیگ برتر فوتبال ایران در تاریخ چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی تهران در روز ولادت امام رضا ع برگزار میشود.

استقلال تهران برای قهرمانی در جام حذفی به برد مقابل پرسپولیس نیاز دارد و از طرفی پرسپولیس که قهرمان لیگ برتر فوتبال جام بیست و دوم  شده، در تلاش است تا قهرمان جام حذفی نیز بشود. حالا تقابل این دو تیم در روز چهارشنبه دهم خرداد تماشایی میشود. باید دید در شهرآورد صد و یکم که فینال جام حذفی نیز می باشد، کدام تیم پایتخت نشین برنده میدان خواهد شد. بازی حساسی که بینندگان زیادی را به خود جلب کرده و تقابل یحیی گل محمدی و ریکاردو سا پینتو سرمربی پرتغالی استقلال دیدنی است و در زمان مسابقه حتما بیننده آن باشید

گفتنی است، پرسپولیس در نیمه‌ نهاییِ جام‌ حذفی با شکست ۳ بر ۱ هوادار، به فینال رسید و باید به مصاف استقلال برود. بازیِ فینال ۱۰ خرداد ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

یحیی گل‌محمدی: دوم شدن در جام حذفی هیچ لطفی ندارد. برای رسیدن به فینال بازی‌‍‌های سختی را پشت سرگذاشتیم و سخت به فینال رسیدیم.

این‌که گفته شده برای بازیِ فینال داوری خارجی آورده شود بی‌احترامی به داوران ایرانی است. استقلالی‌ها می‌خواهند تیم داوری را تحت فشار قرار دهند. خودشان هم می‌دانند کارشان غیرحرفه‌ای است. پارسال اتفاقاتی رخ داد که شش جلسه محروم شدم اما یک مربی امسال آمد هرچه دلش خواست گفت اما آقایان مسئول رویشان را برگرداندند. این دلیلش چیست؟ اگر این کار را من کرده بودم امسال تیم نداشتم.

تغییر زمان بازی فینال جام حذفی

ساعت شروع دیدار فینال جام حذفی میان دو تیم پرسپولیس و استقلال تغییر کرد. فینال جام حذفی فوتبال کشور در حالی چهارشنبه هفته جاری بین استقلال و پرسپولیس برگزار می‌شود که ساعت شروع آن تغییر کرد.

این دیدار که قرار بود ساعت ۱۸:۳۰ برگزار شود از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی با حضور ۵۰ هزار تماشاگر آغاز می‌شود که جشن ویژه قهرمانی را نیز به همراه خواهد داشت.

جلوگیری از ترافیک سنگین هنگام خروج تماشاگران و همچنین احتمال برگزاری جشن قهرمانی توسط هواداران یکی از تیم‌ها در سطح شهر از عواملی بود که باعث تغییر زمان بازی شد.

نظرات