کلیپ سوزناک شهادت محمدمهدی احمدی شهید مرزبانی دلها را خون کرد

0

کلیپ سوزناک شهادت محمدمهدی احمدی شهید مرزبانی دلها را خون کرد

محمدمهدی احمدی سرباز مرزبان روز گذشته در حمله طالبان به مرزبانی ایران در پاسگاه مرزی ساسولی در محدوده زابل استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید. شهید محمد مهدی احمدی سرباز مرزبانی اهل بجنورد در استان خراسان شمالی بود که در درگیری با طالبان به شهادت رسید.

شهید محمدمهدی احمدی شهید مرزبانی کیست عکس و بیوگرافی

بیوگرافی شهید محمدمهدی احمدی سرباز مرزبانی کیست

شهید محمد مهدی احمدی سرباز مرزبانی اهل بجنورد در استان خراسان شمالی بود که به دست طالبان به شهادت رسید. این سرباز وظیفه اهل روستای گلی از توابع شهرستان بجنورد است که در حین حراست از مرزها به شهادت رسید. زمان تشییع پیکر این شهید اعلام اطلاع رسانی می‌شود.

سرباز وظیفه “مهدی احمدی” که در حین حراست و پاسداری از مرزهای عزت و شرف ایران اسلامی در درگیری مسلحانه با نیروهای تحت امر طالبان در نقطه صفر مرزی ایران و افغانستان به فیض شهادت نائل آمد. کلیپی از شهید محمدمهدی احمدی شهید مرزبانی را در زیر ببینید:

تصویری از شهید محمدمهدی احمدی، شهید مدافع وطن که به دست طالبان به شهادت رسید:

کلیپ سوزناک شهادت محمدمهدی احمدی شهید مرزبانی دلها را خون کرد

روستای گلی از توابع شهرستان بجنورد از روستاهای شهیدپرور استان خراسان شمالی و شهرستان بجنورد بیش از ۱۰۰۰ شهید را دطول سال های دفاع مقد، دفاع از حرم و دفاع از امنیت ایران اسلامی تقدیم میهن اسلامی کرده است.

نحوه شهادت

نیروهای طالبان صبح روز شنبه ششم خرداد ماه اقدام به تیراندازی به سمت پاسگاه مرزی ساسولی در محدوده زابل استان سیستان و بلوچستان کردند که متاسفانه در این درگیری ۲ نیروی مرزبان کشور شهید و ۲ شهروند دیگر زخمی شدند. نیروهای مرزبانی ایران نیز متقابلاً اقدام به مقابله کرده که تاکنون از تلفات طرف مقابل آماری منتشر نشده است.

نظرات