اسامی و بیوگرافی داوران مسابقه بگو بخند شبکه نسیم ۱۴۰۲ + بیوگرافی مجری

2

اسامی و بیوگرافی داوران مسابقه بگو بخند شبکه نسیم ۱۴۰۲ + بیوگرافی مجری

داوران فصل جدید و دوم مسابقه بگو بخند شبکه نسیم عبارتند از: علیرضا خمسه، نعیمه نظام دوست، شهرام شکیبا و شهاب عباسی و با اجرای عبدالله روا که از شبکه نسیم از ساعت ۲۰ پخش میشود و با موضوع نمایش و استندآپ و کمدی در سال ۱۴۰۲ تولید شده است. بیوگرافی کامل داوران فصل دوم مسابقه بگو بخند شبکه نسیم ۱۴۰۲ با عکس و اسامی در ادامه مطلب میخوانید

مجری و داوران مسابقه بگو بخند شبکه نسیم

بیوگرافی داوران فصل دوم بگو بخند شبکه نسیم

اسامی داوران فصل دوم مسابقه بگو بخند شبکه نسیم عبارتند از: علیرضا خمسه، نعیمه نظام دوست، شهرام شکیبا و شهاب عباسی و با اجرای عبدالله روا که از شب یلدا ۱۴۰۲ و ۳۰ آذر ماه از شبکه نسیم از ساعت ۲۰ پخش میشود

مسابقه استعدادیابی جدید بگو بخند جدیدترین برنامه تلنت شبکه نسیم در بهار و تابستان ۱۴۰۲ است که از ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۲ همزمان با شب یلدا از تلویزیون پخش میشود. در این برنامه بازیگران و مجریانی چون بیژن بنفشه‌ خواه و هومن برق نورد و شهرام شکیبا و نعیمه نظام دوست به عنوان کارشناس و داور حضور داشتند حالا در بگو بخند ۲ یا فصل ۲ بگو بخند بازیگرانی چون علیرضا خمسه، نعیمه نظام دوست، شهرام شکیبا و شهاب عباسی داور هستند. عبدالله روا مجری برنامه بگو بخند است.

فصل دوم برنامه بگو بخند

ساعت پخش مسابقه بگو بخند از شبکه نسیم حوالی ساعت ۲۰ پخش خواهد شد.

ویژه برنامه «بگو بخند» به تهیه کنندگی مسعود شریعت نیا، کارگردانی شهاب عباسی و اجرای عبدالله روا به روی آنتن شبکه نسیم می‌رود. گروه های شرکت کننده از تمامی کشور را در عرصه‌های مختلف هنری همچون بازیگری، موسیقی، تئاتر در چهار مرحله رقابتی به داوری می‌گذارند. در فصل جدید برنامه بگو بخند نسبت به فصل اول تغییرات ساختاری صورت گرفته است، جدای از بخش مسابقه و استعدادیابی، حضور افراد مطرح و شناخته شده به عنوان مهمان، بازی‌های سرگرم کننده با تماشاگران، بخش‌های نمایشی و … به این برنامه اضافه شده است.

ترکیب داوران بخش استعدادیابی علیرضا خمسه، نعیمه نظام دوست، شهرام شکیبا و شهاب عباسی است.

قسمت‌هایی از این برنامه با اجرای عبدالله روا نوروز از تلویزیون پخش شد و ادامه این مسابقه هم خرداد ماه روی آنتن قرار گرفت.

شرکت کنندگان برتر فصل اول در بخش‌های خارج از مسابقه همچنان حضور خواهند داشت که با تماشاگران حاضر در استودیو بازی‌های مختلف و گفتگو انجام می‌دهند، همچنین بخش‌های نمایشی طنز و جذاب وجود دارد که با حضور تعدای بازیگر ثابت اجرا می‌شود.

در فصل جدید برنامه بگو بخند آیتم‌ها و بازی‌های سرگرم کننده‌ای طراحی شده است که برای اولین بار است در تلویزیون از آنها رونمایی خواهد شد.

بخش‌ دیگری از برنامه حضور مهمانان چهره و مطرح در حوزه‌های مختلف است که درباره موضوعات مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی و … به بحث و گفتگو می‌پردازند.

فصل دوم برنامه بگو بخند احتمالا در ۴۰ تا ۵۰ قسمت تولید خواهد شد که شروع آن از شب یلدا خواهد بود و پخش آن به صورت ۴ شب در هفته از شبکه نسیم ادامه می‌یابد.

 

داوران مسابقه بگو بخند چه کسانی هستند

عبدالله روا مجری برنامه بگو بخند

عبدالله روا مجری مسابقه بگو بخند کیست

زاده ۵ اسفند ۱۳۶۴ در بروجن به دنیا آمده و شاعر، و مجری و تهیه کننده برنامه‌های صدا و سیمای ایران است.
وی دارای مدرک لیسانس حقوق از دانشگاه اصفهان و کارشناس ارشد ادبیات از دانشگاه شهید بهشتی است و چهار تا خواهر و برادر دارد و من فرزند ارشد هست.

هومن برق نورد

هومن برق نورد داور مسابقه بگو بخند کیست

زاده پنجم دی ماه سال ۱۳۴۸ است. دارای دیپلم برق می باشد. هومن برق نورد از جمله افرادی است که رؤیای بازیگری اش خیلی زود به حقیقت تبدیل شد. برق نورد در ابتدای سال های جوانی اش با تئاتر و بازیگری آشنا شد و خیلی زود به جمع بازیگران تئاتر پیوست. وی در سینما حضور برجسته نداشته، اما کارنامه پربارش در عرصه سریال های طنزی همچون پادری او را تبدیل به یکی از بازیگران تعیین کننده عرصه کمدی کرده

بیژن بنفشه‌ خواه

بیژن بنفشه‌ خواه داور مسابقه بگو بخند

بیژن بنفشه‌ خواه (زاده ۱ فروردین ۱۳۵۲) بازیگر ایرانی مجموعه‌های طنز تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی است. بیژن بنفشه‌خواه فارغ‌التحصیل در رشتهٔ نقاشی – نقاشی عمومی دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز می‌باشد.

نعیمه نظام دوست داور برنامه بگو بخند

بیوگرافی نعیمه نظام دوست داور برنامه بگو بخند

نعیمه نظام دوست, متولد ۲۳ آبان ۱۳۵۳ در تهران است. او بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران ، منشی صحنه و دستیار کارگردان و مدل تبلیغاتی است و دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم تصویر برداری می باشد.

شهرام شکیبا داور برنامه بگو بخند شبکه نسیم

بیوگرافی شهرام شکیبا داور برنامه بگو بخند شبکه نسیم

شهرام شکیبا مجری و استاد ادبیات متولد ۱۷ آبان ۱۳۵۱ در تهران است.
شکیبا دوبار ازدواج کرده و همسرش اولش مهسا ملک مرزبان مجری بوده که با داشتن یک پسر به نام علی از هم جدا شدند.

زمان پخش

مسابقه «بگو بخند» از ۳۰ آذر ماه همزمان با شب یلدا ۱۴۰۲ امسال از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود.

طبق اعلام تلویزیون این برنامه از سی ام آذر همزمان با شب یلدای ۱۴۰۲ ماه روزهای سه‌شنبه تا جمعه ساعت ۲۰ از شبکه نسیم روی آنتن خواهد رفت.

قسمت هایی از این برنامه با اجرای عبدالله روا در نوروز ۱۴۰۲ از تلویزیون پخش شد. ادامه این مسابقه از سه‌شنبه روی آنتن می‌رود.

«بگو بخند» با شعر، استندآپ و نمایش مسابقه «بگو بخند» هدف این برنامه معرفی استعدادهای برتر در حوزه کمدی و به کارگیری نفرات منتخب در برنامه‌های آینده تلویزیون است. علاوه بر این، داوران مسابقه شهرام شکیبا، بیژن بنفشه‌خواه، هومن برق‌نورد و نعیمه نظام‌دوست که در زمینه کمدی تجربیات موفقی در کارنامه خود دارند، اجرای شرکت‌کنندگان را تحلیل و قضاوت می‌کنند. بنابراین «بگو بخند» رویکرد جدی‌تری دارد.

برنامه بگو بخند برنامه جدید شیکه نسیم بوده که توسط عبدالله روا و حضور بیژن بنفشه‌ خواه و هومن برق نورد و شهرام شکیبا و نعیمه نظام دوست به عنوان داور اجرا میشود.

2 دیدگاه در “اسامی و بیوگرافی داوران مسابقه بگو بخند شبکه نسیم ۱۴۰۲ + بیوگرافی مجری

  1. حجت گفت:

    سلام اتفاقا منم دنبال اسم این مجری هستم هیچ جا پیدا نکردم

  2. علیرضا کوششی گفت:

    باسلام و تشکر مجدد از زحمات کلیه عوامل این برنامه لازم به توضیح است و جا دارد از مجری دیگر این برنامه که متاسفانه نام شریف ایشون را نمی دانم و جوانی با استعداد و توانمند همچون آقای روا می باشد تشکر و قدردانی نمایم. با آرزوی موفقیت و ادامه دار بودن این برنامه ، موید باشید.

نظرات