بیوگرافی کامل و زندگینامه گلناز خالصی بازیگر و همسرش + آثار و عکس های جدید

0

بیوگرافی کامل و زندگینامه گلناز خالصی بازیگر و همسرش + آثار و عکس های جدید

بیوگرافی گلناز خالصی

گلناز خالصی : متولد ۱۴ مهر ۱۳۶۵ در تهران، بازیگر است.در ادامه به معرفی و بیوگرافی گلناز خالصی بازیگر و همسرش و فرزندانش و آثار و اینستاگرام وی می پردازیم. با ما همراه باشید.

گلناز خالصی

او فارغ التحصیل فوق لیسانس در رشته پژوهش هنر و دانشجوی دکتری پژوهش هنر از دانشگاه آزاد می باشد.

سوابق هنری

وی دوره های بازیگری، فن و بیان و فیلمنامه نویسی را رو زیر نظیر اساتیدی چون فوق مهدی فخیم زاده، دکتر محمد صادقی، ابراهیمی و موحدی را در آموزشکا هنر و اندیشه گذراند.شروع بازیگری او به دعوت استاد بازیگری اش مهدی فخیم زاده برای سریال فوق سری در سال ۱۳۹۳ بود که در نوروز ۹۴ از شبکه یک پخش شد و به خاطر بازی در این مجموعه دیده شد. سوابق عالی تحصیلاتی وی باعث شد علاوه بر بازیگری تدریس نیز داشته باشد.

گفتگو با گلناز خالصی درباره سریال فوق سری

نظرتان درباره نقش باران چیست :

باران کار اول من بود و به دلیل اینکه فاصله زیادی با شخصیت من داشت، بابت ایفای آن استرس زیادی به من وارد بود، دختر آرام و حرف گوش کنی هستم و باران کاملا سرتق بود، اما مهدی فخیم زاده، محمد صادقی، حبیب دهقان نسب و تمام عوامل پشت صحنه به گونه ای به من کمک کردند که بعد از ۴ روز توانستم به خوبی با آن ارتباط برقرار کنم و آن را جزئی از خودم بدانم.

کار با آقای فخیم زاده سخت است :

من شاگرد آقای فخیم زاده بودم و کارکردن با ایشان نه سخت تر و نه آسانتر از آن چیزی بود که فکرش را می کردم. کار با آقای فخیم زاده بسیار شیرین و لذت بخش است، او چنان اعتماد به نفسی به من داد که در این گروه حرفه ای احساس غریبی و کوچکی نمی کردم.

سخن پایانی شما چیست :

از مهدی فخیم زاده که کمک زیادی در بهتر و طبیعی تر شدن مرموز بودن باران به من کرد و با اعتماد خود مرا به سریالش راه داد و همه مردمی که فوق سری را دیدند، تشکر می کنم و امیدوارم سال ۹۴ سالی سرشار از موفقیت و بهروزی برای همه مردم باشد.

گلناز خالصی کیست

همسر گلناز خالصی

همسر ایشان محمد قندی در رشته اقتصاد درس خوانده و شغل آزاد دارد

صفحه اینستاگرام

پیج رسمی و صفحه شخصی این بازیگر عزیز در اینستاگرام با نشانی* در دسترس عموم قرار دارد.

سریال و مجموعه های تلویزیونی

فیلم ها

دیگر عکس های گلناز خالصی

بیوگرافی گلناز خالصی

اینستاگرام گلناز خالصی

گفتگو با گلناز خالصی

آثار گلناز خالصی

عکس های گلناز خالصی

همسر گلناز خالصی

سن گلناز خالصی

گلناز خالصی در فوق سری

همراه ما باشید

نظرات