فیلم کامل اسکورت طولانی و عجیب مولوی عبدالحمید خبرساز شد! واکنش ها

0

فیلم کامل اسکورت طولانی و عجیب مولوی عبدالحمید خبرساز شد! واکنش ها

فیلمی از اسکورت عجیب مولوی عبدالحمید برای رفتن به نماز جمعه در مسیر مسجد مکی زاهدان با ماشین های شاسی بلند و گران قیمت و واکنش ها در ویدئوی اسکورت مولوی عبدالحمید امام جمعه زاهدان از ساعاتی پیش در شبکه های اجتماعی بحث برانگیز و فراگیر شده و با واکنش های کاربران فضای مجازی همراه بوده است. این کلیپ مربوط به نماز جمعه روز گذشته در مسجد مکی زاهدان می باشد که نشان می دهد مولوی عبدالحمید امام جمعه زاهدان با اسکورت طولانی با ماشین‌های گرانقیمت و شاسی بلند برای ورود به نماز جمعه مسجد مکی زاهدان محافظت و همراهی شده است.

فیلم اسکورت عجیب مولوی عبدالحمید

اسکورت عجیب مولوی عبدالحمید

در فیلم منتشر شده از اسکورت عجیب و طولانی ماشین‌های شاسی بلند برای همراهی مولوی عبدالحمید که در حال ورود به نماز جمعه مسجد مکی زاهدان است را نشان می دهد که بازتاب زیادی داشته است که در ویدئوی زیر می بینید:

گفتنی است که مولوی عبدالحمید بعد از اعتراضات سال ۱۴۰۱ و مرگ مهسا امینی سخنان تندی مطرح کرده و هر هفته در نماز جمعه انتقادات خود را درباره مسائل مختلف بیان می‌کند.

حالا کلیپی از اسکورت وی توسط محافظانش به بحث و جدل کاربران شبکه های اجتماعی تبدیل شده است.

حواشی

کیهان نوشت: عبدالحمید با درآمدهای بادآورده‌ای که منشا چندان سالمی ندارد، برای خود زندگی‌اشرافی کاخ‌نشینی با انبوه محافظ و خودروهای شاسی بلند ترتیب داده و با این وجود می‌گوید مردم معیشت و آب و گاز نمی‌خواهند، عوضش مجازات‌اشرار و تروریست‌ها و قاچاقچی‌ها و آدم‌فروش‌ها را متوقف کنید!

او در زمینه زنان نیز سابقه خوبی ندارد و در حالی‌که تا مدت‌ها اجازه حضور زنان در محیط‌های مذهبی را نمی‌داد اکنون پای زنان سر برهنه و فعال در نقشه‌های سرویس‌های بیگانه را از جمله در مساجد میزبانی می‌کند.

عبدالحمید اسماعیل‌زهی (زادهٔ ۱۳۲۶) معروف به مولوی عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت مسجد جامع مکی شهر زاهدان، مدیر مدرسه عالی دارالعلوم زاهدان، عضو اتحادیه جهانی علمای مسلمان، عضو مجمع جهانی فقه اسلامی و مدیر شورای هماهنگی مدارس اهل‌سنت سیستان و بلوچستان است.

عبدالحمید مدیریت مدرسه عالی دارالعلوم زاهدان را از سال ۱۳۶۶ و با درخواست عبدالعزیز ملازاده، بانی این مرکز، به عهده گرفت. او به‌عنوان پرنفوذترین شخصیت اهل‌سنت ایران شناخته می‌شود.

نظرات