بهترین مدل پرده های لاکچری و ارزان ۱۴۰۲

0

امروزه با پیشرفت طراحی داخلی می توان گفت پرده ها یکی از مهم ترین و اساسی ترین عناصر دیزاین خانه به شمار می آیند. همانطور که رنگ بندی مبلمان و کفپوش ها در زیبایی خانه تاثیر مثبت می گذارد، پرده به دلیل تعیین کننده روشنایی خانه، نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. اصولا پرده ها در درسته کالا گران قیمت حساب شده و افراد ترجیح می دهند پرده ای با کیفیت متوسط اما ارزان قیمت تهیه کنند. بهتر است بدانید یکی از رکن های مهم تزیین دکوراسیون خانه شما، مدل پرده است که می تواند زیبایی خانه شما را نفس گیر کند، به همین جهت در ادامه، تعدادی از بهترین پرده هایی را که می توانید با قیمتی کم اما با کیفیت؛ مانند پرده رومن، که باعث جذابیت سالن پذیرایی می شود را معرفی می کنیم.

بهترین مدل پرده

انتخاب پرده مناسب برای سالن خصوصی

خرید پرده برای سالن هال خصوصی می تواند بسیار مهم باشد، زیرا این محیط یکی از محیط هایی در خانه است که ساعات زیادی را در ان طی می کنید، به همین جهت پیشنهاد می کنیم پرده ای متناسب با رنگ بندی و دیزاین خانه تهیه کنید تا تمامی دکوراسیون هامونی خود را حفظ کنند. یکی از ویژگی هایی که باید هنگام خرید به آن توجه شود، میزان تعادل نور بر خانه است، پرده ها باید قابلیت حرکت اسان را داشته و نور کافی را به محیط برسانند.

پرده رومن، سبکی مدرن و خاص

اگر تصمیم دارید محیط خانه خود را به سبک مدرن دیزاین کنید، پیشنهاد می کنیم پرده رومن را انتخاب کنید. این نوع پرده به دلیل نوع جمع شدن و زیبایی که دارد، بسیار مناسب خانه های نوساز به سبک اسپرت می باشد. پرده رومن یا پرده رومی، از محور عمودی به سمت بالا جمع شده و در نهایت چین خوردگی بسیار زیبایی را رقم می زد. مهم نیست دکوراسیون خانه خود را با چه رنگی دیزاین کرده اید، پرده رومن با دلیل تنوع بالایی که در رنگ و طرح دارد برای تمامی سلیقه ها مناسب بوده و جلوه خاصی را به محیط میبخشد.

ویژگی های پرده رومن

یکی از ویژگی که باعث می شود افراد سبک رومن را برای پرده اتاق خواب و هال خصوصی انتخاب کنند این است که شما برای استفاده از این پرده لازم به آستر کشی ندارید. این قابلیت باعث می شود پرده شما جلوه بسیار زیبایی از بیرون داشته و نور طبیعی وارد خانه شود. از دیگر مزیت های پرده رومن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •         پرده رومن برعکس پرده های سلطنتی و مجلسی بسیار سبک هستند.
  •         شما می توانید با خرید پرده رومن به سادگی نور را کنترل کنید.
  •         این محصول بسیار قیمت مناسبی دارد و برای تمام محیط ها اعم از اداری، منزل و سالن های زیبایی مناسب است.
  •         اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست ندارید پرده روی زمین قرار گیرد و فضای زیادی را اشغال کند، پرده رومن میتواند بهترین گزینه برای شما باشد زیرا این محصول تماما در قاب پنجره قرار می گیرد.
  •         شست و شوی پرده رومن بسیار آسان می باشد.
  •         نصب این پرده بسیار راحت است.
  •         نوع جمع شدن پرده رومن و چین خوردگی آن باعث زیبایی و خاص بودن آن شده است.
  •         این نوع پرده به دلیل جمع و جور بودن بسیار برای اتاق ها و خانه های کوچک مناسب است.

پرده کرکره چوبی، با مقاومت بالا

پرده های چوبی به دلیل تیغه هایی که از جنس چوب دارد، ظاهری بسیار شیک و مدرنی را به خود گرفته است. اگر تصمیم دارید به راحتی کنترل نور خانه خود را در دست داشته باشید و همچنین پرده، هیچ فضای اضافه ای را اشغال نکند، می توان گفت خرید پرده چوبی می تواند بسیار برای شما مناسب باشد. یکی از دلایلی که باعث می شود این نوع پرده مورد استقبال قرار بگیرد زیبایی آن در مقابل استحکام بالای آن است که بسیار برای مکان های اداری و همچنین محیط هایی که عدم رسیدگی بالا در آن نیست، می تواند مناسب باشد.

قیمت پرده کرکره چوبی

برای انکه اطلاعات دقیقی از قیمت پرده کرکره چوبی داشته باشید، می توانید ۳ فاکتور بسیار مهم را مد نظر بگیرید. ابتدا باید عرض و ارتفاع پنجره ای که تصمیم دارید پرده را نصب کنید را اندازه بگیرید همچنین در مورد دیگر قیمت پرده بسیار به جنس تیغه های چوبی و کیفیت آن بستگی دارد؛ طبیعتا هر اندازه که استحکام بالایی داشته باشد قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند.

ابعاد تیغه انتخابی شما می تواند بر قیمت بسیار تعیین کننده باشد. معمولا تیغه های پرده کرکره ای چوبی ۲۵ و ۵۰ میلی متر است اما اگر تصمیم دارید تیغه هایی با اندازه ۵۰ میلیمتر خریداری کنید، به همان اندازه قیمت آن افزایش میابد.

مزیت های پرده کرکره چوبی

پرده کرکره چوبی به دلیلی جنس چوبی که دارد جلوه زیبایی که خانه می بخشد و همچنین به دلیل ترکیب نور و جنس پرده فضای بسیار خاصی را پدیدار می آورد. ممکن است یکی از نگرانی های خریداران این باشد که به دلیل وجود تیغه ها، حریم شخصی رعایت نشده و از بیرون دید داشته باشد اما بهتر است بدانید ضخامت تیغه ها بسیار مناسب بوده و هنگام بستن ان کاملا حریم شما حفظ خواهد شد.

در آخر، راهنمای خرید پرده برای خانه های کوچک

برای انتخاب و خرید پرده ابتدا بهتر است به بزرگی و کوچکی خانه دقت داشته باشید، طبیعتا برای خانه های کوچک یا محل کار، نصب پرده های بزرگ و سنگین مناسب نیست. اگر تصمیم دارید برای خانه هایی با متراز کم پرده ای جمع و جور خریداری کنید، پرده کرکره چوبی و رومن به دلیل اشغال نکردن هیچ گونه فضای اضافی و قرار گیری در چارچوب پنجره می تواند بسیار مناسب باشد. اگر در انتخاب نوع پرده برای خانه خود تردید دارید، شما می توانید با مجموعه پردینو تماس بگیرید و با کارشناسان صحبت کنید.

نظرات