معرفی جدیدترین انواع پارچه تابستانی و بهاره و ایده های خاص استایلینگ

0

انتخاب و خرید پارچه تابستانی شاید کمی سخت باشد. چرا که باید از ویژگی های پارچه های تابستانه به خوبی مطلع باشید تا بتوانید خریدی مطلوب و موفقیت آمیز را تجربه کنید. در نتیجه در این مطلب ترندی ترین پارچه های تابستانه را معرفی کردیم. همچنین کاربردهای این پارچه های تابستانه زیبا را در استایل نیز بیان کردیم.

یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت لباس های تابستانه و بهاره خنک، پارچه حریر اشکی طرحدار می باشد. خرید پارچه حریر اشکی طرحدار را برای دوخت لباس های زیبا و شیک زنانه و دخترانه پیشنهاد می کنیم. از این پارچه می توانید برای دوخت انواع لباس های رسمی و کژوال استفاده کنید. وزن سبک و تن خور راحت از جمله مزایای خرید پارچه حریر اشکی طرحدار به شمار می آیند. این پارچه دارای تنوع بی نظیری در طرح و رنگ است. به همین دلیل برای تمامی سلایق مناسب است. پارچه حریر اشکی طرحدار پارچه ای ظریف بوده که می تواند استایل شما را بسیار چشمنواز کند.

پارچه وال خامه دوزی یکی دیگر از پارچه های کاربردی برای تابستان و بهار می باشد. قیمت پارچه وال خامه دوزی یکی از بهترین مزایای خرید این پارچه به حساب می آید. در خرید این پارچه باید دقت داشته باشید که خرید خود را از فروشگاهی معتبر به انجام می رسانید. قیمت پارچه وال خامه دوزی در برخی از فروشگاه ها بسیار پایین است. این پایین بودن قیمت نشان دهنده کیفیت پایین این پارچه می باشد.

خرید پارچه لینن سوزندوزی را برای استایل های جذاب بهاره و تابستانه خاص پیشنهاد می کنیم. با این پارچه می توانید لباس هایی جذاب با طراحی های خاص و زیبا و در عین حال سبک و خنک بدوزید. پارچه لینن سوزندوزی هندی با تنفس پذیری بالا، تنوع بالا در طرح و رنگ، سبک بودن، ضدحساسیت بودن بسیار پرطرفدار است.

خرید پارچه حریر اشکی طرحدار برای استایل های بهاره و تابستانه

   پارچه حریر اشکی طرحدار

پارچه حریر طرحدار دارای تنوع بالایی در رنگ و طرح های خاص و زیبا است. در واقع باید بگوییم که این پارچه از جمله پارچه های حریر به شمار می آید. زمینه پارچه حریر اشکی طرحدار از پارچه حریر شیفون ساده تشکیل شده است. این پارچه دارای خال خال های برجسته و زیبا است که زیبایی آن را دو چندان کرده اند.

جالب است بدانید که به دلیل وجود این خال خال های برجسته به این پارچه حریر اشکی می گویند. با خرید پارچه حریر خالدار می توانید استایل های جذاب و زیبایی را خلق کنید. برای مثال با این پارچه می توانید انواع پیراهن مجلسی، شومیز، تاپ، دامن و غیره را بدوزید. خرید پارچه حریر اشکی طرحدار را برای انواع استایل های رسمی مجلسی و کژوال پیشنهاد می کنیم.

یکی از بهترین مزایای خرید پارچه حریر اشکی طرحدار، تنوع بالای این پارچه می باشد. در واقع تنوع رنگ و طرح این پارچه بسیار وسیع و گسترده می باشد. در نتیجه برای هر سلیقه ای مناسب است. پارچه حریر اشکی طرحدار در انواع طرح های زیبا و چشم نواز گلدار، هندسی، انتزاعی و طرح های جذاب دیگر طراحی و تولید شده است.

یکی دیگر از کاربردهای جذاب این پارچه در دوخت انواع پیراهن های ساحلی خنک است. خرید پارچه حریر اشکی طرحدار را برای دوخت شال های زنانه و دخترانه نیز پیشنهاد می کنیم. جالب است بدانید از این پارچه می توان در دوخت لباس های کودک نیز استفاده کرد. یکی از نکات مهم که باید در هنگام خرید پارچه حریر اشکی طرحدار بدانید، بدن نما بودن آن است. این پارچه حالت بدن نمایی دارد و برای دوخت آن حتما به لایه آستری نیاز دارید. پارچه کرپ حریر و پارچه های نخی بسیار نازک می توانند آستری خوبی برای این پارچه باشند.

 ویژگی های پارچه حریر اشکی طرحدار

پارچه حریر اشکی طرحدار با ویژگی های عالی خود دارای طرفداران زیادی می باشد. به همین دلیل است که بسیاری از طراحان و خیاطان از خرید پارچه حریر اشکی طرحدار بسیار استقابل می کنند. در ادامه به بررسی ویژگی های این پارچه زیبا و جذاب می پردازیم.

حس لمسی لطیف و وزن سبک

یکی از بهترین مزایای خرید پارچه حریر اشکی طرحدار، وزن پایین این پارچه می باشد. به دلیل وزن پایین این پارچه از آن می توانید برای دوخت لباس های سبک و راحت استفاده کنید. از دیگر مزایای خرید پارچه حریر اشکی طرحدار می توان به لطافت عالی این پارچه و حس لمسی عالی آن اشاره کرد.

بافت فوق العاده این پارچه موجب شده که حس لمسی بسیار لطیفی داشته باشد. اگر قصد خرید پارچه تابستانه کاربردی را دارید، پارچه حریر اشکی طرحدار می تواند ایده ای عالی باشد.

 ایستایی ریزش دار

پارچه حریر طرحدار

پارچه حریر اشکی طرحدار دارای ایستایی ریزش دار و زیبایی می باشد. این پارچه ایستایی کمی داشته و لخت است. برای دوخت لباس هایی که می خواهید عیوب اندام را بپوشاند این پارچه بسیار مناسب است. به دلیل ریزش زیبای این پارچه می توانید با آن انواع دامن و پیراهن های کوتاه و بلند با ریزش و ایستایی زیبا را بدوزید.

 تنفس پذیر و خنک

با خرید پارچه حریر اشکی طرحدار، پارچه ای خنک و تنفس پذیر تهیه کرده اید. این پارچه به دلیل داشتن فاصله بین تار و پودهای خود بسیار تنفس پذیر و خنک می باشد. به همین دلیل خرید پارچه حریر اشکی طرحدار را برای دوخت لباس های خنک به شما پیشنهاد می کنیم.

چروک پذیری بسیار کم

یکی از مزایای خرید پارچه حریر اشکی طرحدار، چروک پذیری پایین این پارچه می باشد. در واقع باید بگوییم که این پارچه به سختی چروک می شود. در نتیجه از آن می توانید برای دوخت لباس های روزمره استفاده کنید. همچنین این پارچه دارای اتو پذیری فوق العاده ای نیز می باشد. با یک اتو کشی سریع، چروک های این پارچه به راحتی برطرف می شود.

 کاربردی و با دوام

پارچه حریر اشکی طرحدار پارچه ای کاربردی با مقاومت بالا است. لباس های دوخته شده با این پارچه را می توانید تا سال ها داشته باشید. خرید پارچه حریر اشکی طرحدار را برای استایل های کلاسیک پیشنهاد می کنیم. چرا که این پارچه قدیمی نمی شود. خوب است بدانید که طرح های ایجاد شده روی این پارچه نیز با شست و شو و استفاده مداوم تغییر رنگ نمی دهند.

 مراقبت آسان

پارچه حریر اشکی طرحدار یک پارچه ظریف و حساس است. بهترین روش شست و شوی پارچه های ظریف نیز شست و شوی آن ها به صورت دستی می باشد. اما پارچه حریر اشکی طرحدار را در ماشین لباسشویی هم می نوانید قرار دهید. ولی بهتر است که آن را به تنهایی در ماشین لباسشویی قرار دهید تا نخ کش نشود.

برای شست و شوی این پارچه از شوینده ملایم و فاقد سفید کننده استفاده کنید. دمای آب را نیز در درجه ولرم تنظیم کنید.

 پارچه وال خامه دوزی

خرید پارچه وال خامه دوزی

یکی دیگر از بهترین انواع پارچه تابستانه، پارچه وال خامه دوزی می باشد. این پارچه یکی از بهترین و سبک ترین پارچه های تابستانه به شمار می آید. قیمت پارچه وال خامه دوزی یکی از مزایای عالی خرید آن به شمار می آید. در سر تا سر این پارچه گلدوزی های ظریف و منظمی ایجاد شده است.

این پارچه یک نوع پارچه نخی است که با استفاده از الیاف ظریف بافته شده است. وزن سبک و حس تنفس پذیری این پارچه از دیگر ویژگی های عالی آن به شمار می آید. قیمت پارچه وال خامه دوزی به دلیل نوع تولید صنعتی آن بسیار مناسب است. در ادامه با سایر ویژگی های این پارچه آشنا می شویم.

ویژگی های پارچه وال خامه دوزی

قیمت پارچه وال خامه دوزی بسیار مناسب بوده و یکی از مزایای خرید این پارچه به شمار می آید. از دیگر ویژگی های این پارچه می توان به قدرت تنفس پذیری، ضخامت کم، خنک بودن، الیاف ضد حساسیت، مقاومت بالا و خامه دوزی های مقاوم اشاره کرد. این پارچه همچنین زیر دست لطیفی داشته و نیازی به آستر دوزی ندارد.

ثبات رنگی این پارچه بالا بوده و رنگ پس نمی دهد. البته باید بگوییم که در شست و شوی اولیه ممکن است رنگ پس دهد. اما در دفعات بعدی لازم نیست نگران رنگ پس دادن این پارچه باشید.

قیمت پارچه وال خامه دوزی

پارچه وال خامه دوزی دارای تنوعی در کیفیت و قیمت می باشد. در هنگام خرید این پارچه باید دقت داشته باشید که آن را از فروشگاهی معتبر تهیه کنید. ممکن است برخی از فروشگاه ها قیمت پارچه وال خامه دوزی را بسیار پایین در نظر گرفته باشند. اما قیمت پایین این پارچه نشان دهنده کیفیت پایین آن می باشد. ممکن است قیمت پارچه وال خامه دوزی پایین باشد و این مورد به دلیل تراکم بافت پایین و کیفیت دوخت نامناسب این پارچه باشد.

در هنگام خرید پارچه وال خامه دوزی به تراکم بافت این پارچه و کیفیت دوخت آن توجه داشته باشید. می توانید برای تست مرغوبیت این پارچه روی آن ناخن بکشید؛ در صورت جدا شدن تار و پود های این پارچه می توان به کیفیت پایین آن پی برد. یکی دیگر از نشانه های کیفیت پایین پارچه وال خامه دوزی، سوزن دوزی های شل و نخ کش آن می باشد.

 ایده های استایل و کاربردهای پارچه وال خامه دوزی

پارچه تابستانه وال هامه دوزی پارچه ای جذاب با رنگبندی های زیبا و خاص است. با این پارچه می توان ایده های خاص و متنوعی را اجرا کرد. از جمله کاربردهای پارچه وال خامه دوزی می توان به دوخت انواع لباس های مهمانی، پیراهن های راحت و کژوال، پیراهن های اورسایر، کراپ تاپ، شلوارک، دامن، بلوز و شومیزهای زنانه و دخترانه اشاره کرد.

همچنین با این پارچه می توانید انواع مانتوهای راحتی و کژوال، مانتوهای سنتی، کت و مانتوهای عبایی را بدوزید. قیمت پارچه وال خامه دوزی موجب شده که از آن بتوان در دوخت لباس های بچه گانه نیز استفاده کرد. در طراحی لباس می توانید این پارچه را با پارچه های ساده نیز ترکیب کنید و یک لباس زیبا و چشمنواز را بدوزید.

نکات نگهداری پارچه وال خامه دوزی

پارچه خامه دوزی شده

با اینکه قیمت پارچه وال خامه دوزی اقتصادی و مناسب در نظر گرفته شده اما باید در نگهداری از آن نکاتی را رعایت کنید. این پارچه یک پارچه ظریف و حساس است. به دلیل وجود تزیینات خامه دوزی روی این پارچه، یک پارچه حساس است. با رعایت نکات زیر این پارچه طول عمرش بیش تر می شود.

 روش شست و شو

پارچه وال خامه دوزی را می توانید به روش دستی یا با ماشین لباسشویی بشویید. اما پینشهاد می کنیم که این پارچه را به صورت دستی بشویید. با شست و شوی این پارچه به روش دستی، طول عمر و ماندگاری آن بالا می رود. در صورتی که قصد شست و شوی این پارچه با ماشین لباسشویی را دارید بهتر است که آن را با تنظیمات شست و شوی ملایم تنظیم کنید.

یکی دیگر از روش های کاربردی در هنگام شست و شوی پارچه وال خامه دوزی، قرار دادن آن درون کیسه است؛ سپس می توانید آن را درون ماشین لباسشویی بگذارید.

دقت داشته باشید که دمای آب را باید در درجه سرد تنظیم کنید. همچنین بهتر است که در شست و شوی این پارچه از مایع نرم کننده استفاده کنید. هرگز از شوینده های حاوی سفید کننده در شست و شوی این پارچه استفاده نکنید. یکی دیگر از نکات کاربردی در شست و شوی این پارچه، شست و شوی آن به صورت مجزا است. با این ترفند، این پارچه به سایر لباس ها رنگ پس نمی دهد.

 روش کاربردی در خشک کردن

به هیچ عنوان پارچه وال خامه دوزی را با خشک کن های چرخشی خشک نکنید. بهتر است که این لباس ها را در سطحی صاف قرار دهدی و صبر کنید تا خشک شود. قرار دادن پارچه وال خامه دوزی در برابر نور مستقیم خورشید باعث بور شدن و آسیب رساندن به پارچه می شود.

پارچه لینن سوزندوزی

پارچه لینن سوزن دوزی یکی دیگر از انواع پارچه تابستانه و بهاره محسوب می شود. این پارچه یکی از جذاب ترین و زیباترین پارچه های لینن به شمار می آید. پارچه لینن سوزن دوزی با سوزن دوزی های ظریف زیبا و چشمنواز خود می تواند در دوخت انواع لباس های زیبای زنانه و دخترانه به کار برده شود. خرید پارچه لینن سوزندوزی را به افراد شیک پوش پیشنهاد می کنیم. چرا که با این پارچه می توانید انواع لباس های شیک خاص و زیبایی را بدوزید.

پارچه لینن سوزن دوزی هندی

این پارچه با الیاف طبیعی که  دارد بسیار خنک و تنفس پذیر است. خرید پارچه لینن سوزندوزی در بین افراد بسیار محبوب است؛ زیرا این پارچه دارای ویژگی های فوق العاده ای می باشد. در ادامه با ویژگی های پارچه لینن سوزن دوزی و با مزایای خرید پارچه لینن سوزندوزی آشنا می شویم. اگر قصد خرید پارچه لینن سوزندوزی را دارید، گزینه های متعددی پیش روی شما قرار دارد. این پارچه دارای تنوع بی نظیری در نوع سوزن دوزی، طرح و رنگ دارد.

از این پارچه می توانید در استایل های کژوال و استایل های مجلسی استفاده کنید. در تولید این پارچه از الیاف طبیعی استفاده شده است. به همین دلیل بسیار خنک و تنفس پذیر است. همچنین یکی از بهترین ویژگی های خرید پارچه لینن سوزندوزی، عدم حساسسیت این پارچه می باشد. پارچه لینن سوزندوری با ویژگی های عالی خود می تواند بسیار کاربردی باشد. از این پارچه می توانید در دوخت انواع کت، مانتو، شلوار، مانتو کتی، شومیز، پیراهن های بلند و کوتاه، تاپ مجلسی، دامن و سایر لباس های زیبا و خاص استفاده کرد.

خرید پارچه لینن هندی برای استایل های خاص و جذاب

پارچه لینن هندی یکی از ترندی ترین انواع پارچه تابستانه و بهاره به شمار می آید. این پارچه برای دوخت انواع لباس های کژوال و استایل های بوهمین نیز پیشنهاد می شود. خرید پارچه لینن هندی مزایای گوناگونی نیز دارد. در ادامه با مزایای خرید پارچه لینن سوزندوزی و مزایای خرید پارچه لینن هندی آشنا می شویم.

 تنوع بالای پارچه لینن سوزندوزی هندی

پارچه لینن بخارا دوزی

یکی از بهترین ویژگی های خرید پارچه لینن هندی، تنوع بالای این پارچه است. با توجه به تنوع بالای این پارچه از آن می توانید در طراحی و دوخت انواع لباس های بهاره و تابستانه مورد علاقه تان استفاده کنید. پارچه لینن سوزندوزی هندی دارای انواع طرح های پر کار و ساده تر می باشد. یکی از ایده های جذاب که می توانید با این پارچه اجرا کنید، ترکیب کردن این پارچه با پارچه های ساده است.

 خرید پارچه لینن سوزندوزی و دوخت لباس هایی با ایستایی مناسب و شیک

خرید پارچه لینن سوزندوزی هندی را برای لباس هایی که نیاز به ایستایی ندارند، پیشنهاد می کنیم. این پارچه دارای ایستایی اندکی می باشد. به همین دلیل از این پارچه می توان برای دوخت انواع لباس های تابستانی استفاده کرد. به دلیل ایستایی خاص این پارچه از آن می توانید در دوخت انواع مانتوهای گشادو اورسایز و انواع مانتوهای عبایی استفاده کنید. یکی دیگر از ایده های دوخت با پارچه لینن سوزندوزی هندی دوخت انواع شلوارهای گشاد و مام استایل است.

 حس لمسی نرم و وزن سبک

پارچه لینن سوزندوزی با اینکه دارای سوزن دوزی های ظریف و خاصی است اما زیر دست خوبی دارد. در واقع در دوخت لباس با این پارچه نیازی به آستر کشی ندارید. تعریق در فصل تابستان می تواند باعث ملتهب شدن پوست افراد شود. به همین دلیل بهتر است که از لباس هایی با الیاف طبیعی استفاده کنید.

پارچه لینن سوزندوزی هندی نیز با الیاف طبیعی تولید شده و بهترین گزینه برای فصل بهار و تابستان می باشد. یکی از مزایای فوق العاده خرید پارچه لینن سوزندوزی هندی، وزن سبک این پارچه می باشد. به دلیل وزن سبک این پارچه با آن می توانید لباس هایی راحت و سبک و همچنین کاربردی را بدوزید.

 ثبات رنگی بالا

یکی از بهترین مزایای خرید پارچه لینن هندی، ثبات رنگی این پارچه می باشد. این پارچه را می توانید با خیال راحت بشویید و نگران رنگ پس دادن آن هم نباشید. البته پیشنهاد می کنیم که پس از خرید پارچه لینن هندی از شوینده های ملایم برای شست و شوی آن استفاده کنید.

 میزان چروک پذیری

در هنگام خرید پارچه لینن سوزندوزی، از میزان چروک پذیری آن باید اطلاع داشته باشید. این پارچه دارای چروک پذیری بالایی می باشد. البته این چروک پذیری به دلیل وجود الیاف طبیعی در بافت پارچه می باشد. یکی از ویژگی های عالی خرید پارچه لینن هندی، اتو خور عالی آن می باشد. این پارچه را می توانید به سرعت و با دمای پایین به راحتی اتو کنید.

تنفس پذیر

یکی از بهترین ویژگی های خرید پارچه لینن سوزندوزی هندی، تنفس پذیری این پارچه می باشد. این پارچه قدرت تنفس پذیری خوبی داشته، سبک بوده و از تعریق نیز جلوگیری می کند.

سخن آخر

انتخاب و خرید پارچه تابستانی و کاربردی می تواند کمی چالش بر انگیز باشد. اما اگر آشنایی کافی با پارچه های کاربردی تابستانه داشته باشید، کار شما آسان می شود. در این مطلب انواع پارچه تابستانی و بهاره ترندی را معرفی کردیم. همچنین ویژگی های این پارچه ها و کاربردهای آن ها را در استایل مورد بررسی قرار دادیم.

یکی از بهترین انواع پارچه تابستانه، پارچه حریر طرحدار اشکی می باشد. این پارچه بسیار راحت و سبک می باشد. جلوه خاص و زیبای این پارچه موجب شده که با آن بتوانید استایل هایی جذاب و خاص داشته باشید. یکی از ویژگی های عالی پارچه حریر اشکی طرحدار، تنوع بالای این پارچه در طرح و رنگ می باشد.

پارچه وال خامه دوزی یکی دیگر از انواع کاربردی پارچه تابستانه می باشد. این پارچه برای دوخت انواع شومیز، مانتو، تاپ، دامن و لباس های راحتی و کژوال مناسب است. جالب است بدانید از این پارچه برای دوخت لباس های بچگانه نیز استفاده می شود. قیمت پارچه وال خامه دوزی مقرون به صرفه و مناسب است. اما دقت داشته باشید که برخی از فروشگاه ها قیمت پارچه وال خامه دوزی را قیمتی پایین در نظر می گیرند. این قیمت پایین نشان دهنده کیفیت پایین این پارچه می باشد.

خرید پارچه لینن سوزندوزی را برای دوخت انواع لباس های خنک و راحت و در عین حال شیک و چشمنواز پیشنهاد می کنیم. در این مطلب با ویژگی های عالی این پارچه نیز آشنا شدیم. از پارچه تابستانه و بهاره لینن سوزن دوزی می توانید به صورت ترکیبی با پارچه های ساده هم استفاده کنید. این پارچه دارای ثبات رنگی و طرحی بالایی است. این پارچه پس از شست و شو رنگ پس نمی دهد. پارچه لینن دارای چروک پذیری بالایی است.

نظرات