همه چیز درباره بهترین کارتخوان ها با آنتن دهی بالا و قیمت مناسب

0

آنتن دهی, نگهداری نیرو و البته سرعت عمل سه مورد از مهم ترین مشخصه هایی هستند که لوازم الکترونیکی باید برخوردار باشند. فرقی نمی کند لوازم الکترونیکی شما موبایل و تبلت باشند و یا منظور شما تجهیزاتی مانند کارتخوان باشد. آنچه که اهمیت دارد این است که دستگاه شما باید از آخرین فناوری های روز برخوردار باشد. وقتی که فردی تصمیم به راه اندازی کسب و کار می گیرد یکی از اولین چیزهایی که به ذهنش می رسد تسهیل امکان تسویه حساب و پرداخت وجه مشتری می باشد.

 کارتخوان

این مهم تنها درصورت تهیه کردن یک دستگاه کارتخوان حرفه ای محقق می شود. اما نمی توان هر برند و هر شرکتی را برای خرید دستگاه های کارتخوان مناسب دانست. علی رغم اهمیت حمایت از تولید داخلی باید به سراغ خرید از برندهایی رفت که اجناسی باکیفیت و قیمت مناسب را ارائه می کنند. در این مطلب قرار است شما را با محصولات پارسه پوز و مزایایی که این محصولات دارند آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

اهمیت وجود کارتخوان در محل های کار

روزگار کنونی با گذشته فرق های زیادی دارد. درگذشته به دلیل عدم رواج و گسترش دستگاه های عابربانک و خود پرداخت های بانکی تنها شکل پرداخت وجه به صاحبان کسب و کار پرداخت نقدی بود. اما این مشکل این روزها به کمک سیستم های عابربانک و کارت خوان سیار حل شده است. به همین دلیل دیگر نمی توان انتظار این را داشت که تعداد زیادی از افراد برای خرید از پول نقد استفاده کنند. به همین دلیل باید به این خواسته مشتریان که عدم پرداخت به صورت نقدی می باشد احترام گذاشت.

کارت خوان سیار

برای همین باید به منظور تسهیل امکان پرداخت وجه و تراکنش مشتریان محل کار را به دستگاه های پوز مجهز کرد. با این حال هر دستگاهی را نیز نمی توان برای چنین هدفی مناسب دانست. در ادامه درباره مهم ترین مشخصه هایی که یک دستگاه پوز حرفه ای باید برخوردار باشد صحبت خواهیم کرد. مشخصه هایی که در دستگاه های مختلفی که از سوی پارسه پوز به فروش می رسند دیده می شود.

ویژگی های یک دستگاه کارتخوان حرفه ای

یک دستگاه کارتخوان باید از چه مشخصه هایی برخوردار باشد تا حرفه ای تلقی شود؟ در ادامه به این سوال پاسخ کامل خواهیم داد.

سرعت تراکنش مناسب

خیلی از مواقع ممکن است افراد نیاز به پرداخت وجه سریع داشته باشند. فرض کنید قرار باشد فردی به داروخانه سری بزند و بریا بیمار اورژانسی دارویی را تهیه کند. درچنین شرایطی نیاز است که دستگاه سریعا تراکنش را به سرانجام رسانده و مشتری را بیش از اندازه معطل نکند. اگر دستگاه از سرعت پایین تراکنش برخوردار باشد علاوه بر ایجاد ازدحام در محل کار شما سبب آزرده خاطر شدن مشتریان شما نیز خواهد شد. به علاوه اینکه ممکن است طولانی شدن فرایند تراکنش سبب افزایش مصرف شارژ و سریع تر خاموش شدن دستگاه شود.

حافظه کافی دستگاه

درست مانند دستگاه های الکترونیکی دیگر مانند تلفن های همراه و نیز تبلت دستگاه های کارتخوان نیز دارای حافظه می باشند. حافظه دستگاه یا به بیان بهتر حافظه خالی دستگاه با میزان سرعت عمل دستگاه رابطه مستقیم دارد. هرچه دستگاه فضای خالی تری را برخوردار باشد به تبع سرعت عملکرد دستگاه بیشتر خواهد بود. اما اگر از بیشترین حجم حافظه خالی دستگاه استفاده شود درست مانند دیگر دستگاه های الکترونیکی نظیر تلفن همراه و …. می توان انتظار کاهش سرعت عمل دستگاه بود.

کارتخوان سیار

مدت زمان نگهداری نیرو

بسیاری از کسب و کار ها به گونه ای هستند که خدمات خود را به صورت ارسال و البته بیرون بر ارائه می کنند. از جمله این کسب و کار ها می توان به مواردی مانند فست فود ها و رستوران ها اشاره کرد. از طرف دیگر برند های بزرگتر مانند فروشگاه های اینترنتی هم نیاز دارند از دستگاه های با مدت زمان نگهداری نیرو بالا نیاز دارند. اگر قرار باشد محصول و اجناس به مسافت های طولانی ارسال شوند باید دستگاهی که برای این تراکنش ها مورد استفاده قرار می گیرد نیرو را به خوبی نگهدارد. البته اگر قرار باشد که در ابتدای راه اندازی کسب و کارتان مناسب هزینه کنید نیازی به پرداخت هزینه برای دستگاه های گران قیمت نیست. به طوری که یک دستگاه متوسط هم می تواند کار شما را تا مدت ها بعد از شروع کسب و کار راه بیندازد.

پشتیبانی و ضمانت نامه

می دانیم که در ابتدای خرید محصول نیاز دارید تا با نحوه راه اندازی محصول آشنا شوید. به همین دلیل ما امکان بهترین خدمات پشتیبانی را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم. ما درخدمت شما هستیم تا به خوبی و با کمال شفافیت بهترین خدمات پشتیبانی را خدمت شما ارائه کنیم.

حرفه ای ترین دستگاه های کارتخوان شرکت پارسه پوز

در این بخش می خواهیم شما را با چند مورد از بهترین محصولاتی که از سوی ما به فروش می رسند آشنا کنیم. در ادامه این محصولات را خدمت شما معرفی می کنیم.

دستگاه پوز

کارتخوان Morefun – H9 دارای وای فای

اولین دستگاهی که می خواهیم از میان دستگاه های خود به شما معرفی کنیم این دستگاه می باشد. این دستگاه به دلیل برخورداری از وای فای سبب راه افتادن کار شما به بهترین شکل می باشد. دیگر نگرانی درباره آنتن دادن این دستگاه بدلیل برخورداری از وای فای نخواهید داشت. این دستگاه را هم اکنون می توانید از شرکت پارسه پوز سفارش دهید. پس از ثبت سفارش در سریع ترین زمان این دستگاه خدمت شما ارسال خواهد شد.

دستگاه D320 وای فای دارد

دومین دستگاهی که می خواهیم خدمت شما معرفی کنیم این دستگاه می باشد. دستگاهی که تمامی آنچه برای تراکنش بی دردسر لازم است را دارا می باشد. بدانید که این دستگاه به دلیل برخورداری از وای فای هیچ مشکلی از نظر تراکنش و تسویه حساب برای شما و مشتری شما ایجاد نمی کند. به علاوه اینکه این دستگاه از نظر خوش دست بودن و وزن کم هم حمل راحتی را دارا می باشد. خلاصه که هرآنچه برای زیباسازی میزکار شما و بی دردسر کارکردن شما لازم می باشد را این دستگاه دارا می باشد.

کارتخوان سیار S915 وای فای دار

همین که این دستگاه از وای فای برخوردار می باشد خود دلیلی بر محبوبیت این دستگاه می باشد. به علاوه اینکه این دستگاه دارای سرعت عمل مناسبی هم می باشد. عملکردی که سبب می شود مشتری بدون معطلی تسویه حساب کرده و ازدحامی در محل کسب شما ایجاد نشود. وزن و شکل دستگاه هم فرم خوبی داشته و مانع از سختی های حمل برای همکاران شما می شود. هم اکنون می توانید این دستگاه را با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت از شرکت پارسه پوز خریداری کنید.

پوز

کارتخوان آکبند Anfu AF70 وای فای دار

دیگر دستگاه پرطرفداری که می خواهیم به شما معرفی کنیم این دستگاه می باشد. با این دستگاه وای فای دار می توانید بدون نگرانی به محصول را به دورترین نقاط نسبت به محل کار ارسال کنید. آن هم درحالی که نگرانی از بابت نگهداری نیرو و البته آنتن دادن ندارید. تا زمانی که دستگاه به وای فای مجهز است نگرانی از بابت قطعی شبکه و عدم امکان تراکنش وجود نخواهد داشت.

چرا پارسه پوز؟

مهم ترین دلایلی که شما عزیزان را به خرید این دستگاه ها از پارسه پوز تشویق می کنیم به شرح زیرند:

  • قیمت مناسب دستگاه های پارسه پوز; ما به فکر جیب شما هستیم. می دانیم که ابتدای راه اندازی کسب و کار مدیریت هزینه ها دغدغه اصلی شماست. برای همین محصولاتی با قیمت های مناسب خدمت شما به فروش می رسانیم تا نگرانی بابت هزینه هایش نداشته باشید.
  • کیفیت بالا علی رغم قیمت مناسب; به خوبی می دانیم که عملکرد دستگاه برای شما اهمیت دارد. به همین دلیل ما دستگاه هایی را به فروش می رسانیم که علی رغم قیمت مناسب دارای بهترین امکانات و عملکرد باشند. ما نمیخواهیم هربار که با مشتری رو به رو می شوید به دلیل عملکرد ضعیف دستگاه خجالت زده شوید.
  • ارائه خدمات پشتیبانی مناسب به مشتریان. به طوری که مشتریان درباره راه اندازی دستگاه و موارد مشابه دچار هیچ مشکلی نخواهند شد.

سخن آخر

دستگاه کارتخوان این روزها عضو جدایی ناپدیر واحد های شغلی می باشد. به طوری که هر فردی با هر حرفه ای هنگامی که کسب و کاری را راه اندازی می کند برای راحتی تراکنش و پرداخت وجه از سوی متشری به فکر راه اندازی دستگاه کارتخوان میفتد. به همین دلیل در این مطلب تصمیم گرفتیم درباره بهترین کارتخوانی که می توانید برای واحد شغلی خود خریداری کنید با شما صحبت کنیم. اما این پایان کار ما در این مطلب نبود.

ما برای آن دسته از عزیزانی که به دنبال شرکتی معتبر برای خرید کارتخوان بودند بهترین گزینه را معرفی کردیم. دانستید که در این باره شرکت پارسه پوز بهترین گزینه می باشد. علت این امر را هم به طور کامل خدمت شما شرح دادیم. از قیمت مناسب دستگاه های کارتخوان گرفته تا کیفیت عملکرد بالا و البته سرعت عملکرد مناسب و بدون شک آنتن دهی بسیار عالی. امیدواریم با خواندن این مطلب به خوبی درباره دستگاه های کارتخوان و اهمیت استفاده از آن ها اطلاعاتی را بدست آورده باشید. بابت مطالعه این مطلب از شما عزیزان همراه ممنون و سپاس گزاریم.

نظرات