تبلیغات گسترده تلگرام

0

افزایش ممبر و تبلیغات گسترده تلگرام

امروزه پلتفرم‌های بسیار قدرتمندی نظیر اینستاگرام، تلگرام، یوتیوب و… وجود دارند که می‌توان از طریق تبلیغات در این بسترها، به نتایج عالی رسید. صرف هزینه برای تبلیغات مفید، به نوعی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. چرا که شما از طریق این تبلیغات، نه تنها همان هزینه‌ای اولیه‌تان را برداشت خواهید کرد، بلکه سودهای زیادی هم نصیبتان خواهد شد.تبلیغات در تلگرام یکی از بهترین روش های تبلیغاتی برای افزایش  آگاهی از برند، فروش  و افزایش کاربران است . یکی از بهترین روش های تبلیغات در تلگرام که به شدت به صرفه است تبلیغات بر اساس بازدید است که شما می توانید بر اساس اهداف خود میزان بازدید تبلیغات خود را مشخص کنید

خرید ممبر تلگرام

چگونه در تلگرام تبلیغ کنیم؟‌ هر آنچه که باید درباره تبلیغات تلگرام بدانید

روش تبلیغ در تلگرام یکی از جذاب‌ترین موضوعاتی است که در سال‌های اخیر مخاطبان زیادی پیدا کرده است. با این که تلگرام در کشورمان مشکلات زیادی را تجربه کرده، اما هرگز از محبوبیت آن میان کاربرها کم نشده است. امروزه عده زیادی از مردم در کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی حضور دارند.

همین موضوع، بهترین بستر را برای تبلیغات مفید فراهم کرده است. کانال‌های تلگرامی زیادی با مخاطبان و عضوهای بالا، کار تبلیغات عالی را برای کاربران انجام می‌دهند. اگر شما هم می‌خواهید در این باره اطلاعات بیشتری کسب نمایید، پیشنهاد می‌کنیم حتما ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

تبلیغات در تلگرام عمدتا به راه های متعددی قابل انجام است ولی در این مقاله ما شما را با ۳ روش پر بازده و اصولی آشنا میکنیم تا بهترین راه تبلیغات برای کسب و کار خود را انتخاب و انجام دهید. یکی از این روشها تبلیغات گسترده تلگرام میباشد که خود شامل تبلیغات گسترده در کانال های تلگرامی،تبلیغات گسترده سوپر گروه های تلگرام و تبلیغات گسترده پوش نوتیفیکیشن می باشد. از دیگر روشها می توان به ممبر گروه به گروه و پیام عمومی اشاره کرد .

تبلیغات گسترده تلگرام

تبلیغات گسترده کمپین های بزرگ تبلیغاتی هستند که با توجه به بودجه ای که شما برنامه ریزی می کنید،کسب و کار شما را به حجم بالایی از مخاطب نمایش میدهد.همان طور که از اسم این نوع تبلیغ مشخص است،تبلیغات شما را به صورت انبوه و گسترده در کانال و گروه های  پربازدید منتشر میکند و با توجه به حجم بالای تبلیغات رشد عالی و سریعی را تجربه می کنید.

تبلیغات گسترده سوپر گروه های تلگرامی

در گروه های تلگرام می توانید تبلغیات وپست های خود را به صورت رایگان و بدون هیچ محدودیتی ارسال کنید. در حال حاضر تبلیغات گروه تلگرام بین کسب و کارها بسیار رایج شده است. این گروه ها قابلیت هایی را برای مدیران گروه ارائه می دهد که یکی از آن ها امکان تبدیل گروه به سوپر گروه است. در سوپر گروه های تلگرام ادمین و سازنده گروه امتیاز بیشتری درمدیریت گروه دارد

سوپرگروه ها می توانند از ۳ تا ۵۰۰۰ عضو داشته باشند و سازنده گروه می تواند چندین نفر از اعضای گروه برای برای بهبود مدیریت گروه انتخاب کند. علاوه بر این سوپرگروه های تلگرام از تاریخچه یکپارچه(Unified History) نیز استفاده می کند، بنابراین پیام های حذف شده از گروه برای همه کاربران گروه در تلگرام حذف خواهند شد. توجه کنید در نسخه های جدید تلگرام، گروه های معمولی می توانند خود را به یک سوپر گروه تبدیل کنند.

تبلیغات پوش نوتیفیکیشن و عملکرد آن چگونه است ؟

در این نوع از تبلیغات هر اعلانی می تواند حاوی تیتر، متن، آیکن و تصویر بزرگ بوده و کاربران پس از لمس (کلیک) بر روی هر قسمتی از نوتیفیکیشن، به صفحه مورد نظر ارجاع داده شوند. این صفحه مورد نظر می تواند یک آدرس وب بوده و یا لینک اینتنت اپهای نصب شده در دستگاه کاربر باشد. برای مثال جهت ارسال تبلیغات یک کانال تلگرامی می توان به جای استفاده از لینک کامل وب، از اینتنت مستقیم تلگرام استفاده نمود تا دیگر پیشنهاد مرورگر به کاربر داده نشده و مستقیما خود اپلیکیشن تلگرام و صفحه مورد نظر باز شود. یک لینک اینتنت تلگرام به جای //:http با //:tg آغاز می گردد.

ممبر گروه به گروه چیست و چه مزیت هایی دارد ؟

ممبر گروه به گروه به ممبرهایی که گفته می‌شود که از یک گروهی که شما انتخاب نموده اید به گروه شما اضافه می‌شوند.ممبر تلگرام همان اعضای گروه تلگرام هستند که با افزایش آن اعتبار یک گروه تلگرامی را بالا می برند. مدیران گروه های تلگرامی، همواره در صدد افزایش ممبرهای گروه خود هستند. به این دلیل که بعدا می توانند کارهای زیادی درون گروه خود انجام دهند، از انتشار تبلیغات و کسب درآمد گرفته تا فروش محصولات و خدمات خود به اعضای کانال خود.

ارسال پیام عمومی (انبوه)به چه صورت انجام می پذیرد؟

در این روش تبلیغاتی شما می‌توانید با ارسال پیام در تلگرام به هر شکلی که مدنظرتان است بدون هیچ‌گونه محدودیت در مقدار نوشته، فیلم یا عکس به تبلیغات کسب‌وکار خود بپردازید. نرم‌افزار ارسال پیام انبوه در تلگرام فرصت مناسبی برای شما فراهم می‌کند تا با استفاده از آن بتوانید در مدت‌ زمانی کوتاه، تبلیغ محصولات یا خدمات خود را برای افراد زیادی ارسال کنید؛ ضمن اینکه هزینه ارسال پیام تبلیغی در تلگرام بسیار پایین‌تر از سایر روش‌های تبلیغاتی است.

روشی دیگر در تلگرام برای تبلیغات وجود دارد به نام ممبر آپلودر که پیشنهاد می شود با مراجعه به سایت فست تلگرام این روش پر بازده را بررسی کنید.

پرسش های شما 

روزانه چه تعداد پیام ارسال کنیم تا اکانت تلگرام ما امن بماند؟

  • برای ارسال پیام به افراد آشنا (کسانی که قبلاً با آنها چت کرده‌اید) در تلگرام با محدودیتی مواجه نیستید؛ یعنی شما میتوانید با یک خط تلگرام خود به هر تعداد فرد آشنا که بخواهید پیام بدهید بدون اینکه مشکلی برای حسابتان به وجود بیاید. اما این قضیه برای ارسال پیام به افراد غریبه (کسانی که تاکنون با آنها هیچ چتی نداشتید) متفاوت است. بطور کلی، شما می‌توانید بسته به امتیاز مثبت اکانت تلگرامتان، حداکثر ۵۰ پیام به افراد غریبه در یک روز ارسال کنید.

روش تبلیغ گسترده سوپر گروه تلگرام را مختصر توضیح بدهید.

  • ابتدا یک بنر تبلیغاتی مناسب درست کنید. بعد از اینکه بنر تبلیغاتی را آماده کردید، از ادمین یک سوپر گروه فعال درخواست کنید تا بنر تبلیغاتی شما را در گروه منتشر کند.

کانال تلگرام چه مشخصه ای دارد ؟

  • امکان ارسال پیام و اظهار نظر در مورد پست‌های ارسال‌شده در کانال‌های تلگرامی وجود ندارد. این یک ویژگی بخصوص کانال‌های تلگرامی است که آن‌ها را از دیگر گروه‌های ارتباطی جدا می‌کند.

مزایای تبلیغات گسترده در تلگرام چیست؟

  • افزایش تعداد مشتریان، از مزیت‌های تبلیغات گسترده
  •  آشنایی افراد با برند شما
  •  احترام به حریم خصوصی افراد

نظرات