عکس های بازیگران در مراسم تشییع پیکر رضا حداد + تصاویر و حواشی

0

عکس ها و تصاویر بازیگران در مراسم تشییع پیکر رضا حداد از آزاده صمدی تا روزبه بمانی ! همه آمده بودند تا همکارشان را تا منزل ابدی بدرقه کنند عکس های بازیگران را در مراسم خاکسپاری رضا حداد کارگردان جوان از دست رفته را ببینید

عکس های بازیگران در مراسم تشییع پیکر رضا حداد + تصاویر و حواشی

عکس های بازیگران در مراسم تشییع پیکر حسام محمودی + تصاویر و حواشی
مراسم تشییع و تدفین پیکر رضا حداد کارگردان تئاتر در قطعه هنرمندان بهشت زهرا روز گذشته با همیاری و حضور برخی بازیگران و اهالی سینما انجام شد و این بازیگر برای همیشه در منزل ابدی در خاک آرمید. جایی که همه یک روز تجربه خواهیم کرد و اخرین منزل همه ما در خاک است.

صبح یکشنبه (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲) مراسم تشییع رضا حدادی در بهشت زهرا (س) برگزار و پیکر این کارگردان جوان سینما و تلویزیون در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شد.

تصاویر بازیگران در مراسم خاکسپاری رضا حداد

تصاویر بازیگران در مراسم خاکسپاری رضا حداد

عکس های آزاده صمدی در مراسم تشییع پیکر رضا حداد + تصاویر و حواشی

عکس های بازیگران در مراسم خاکسپاری و تشییع پیکر رضا حدادی + تصاویر کاملعکس های بازیگران در مراسم خاکسپاری و تشییع پیکر رضا حداد + تصاویر کامل

عکس های بازیگران در مراسم خاکسپاری و تشییع پیکر رضا حداد + تصاویر کامل

عکس های بازیگران در مراسم خاکسپاری و تشییع پیکر رضا حدادی + تصاویر کامل

عکس های بازیگران در مراسم خاکسپاری و تشییع پیکر رضا حداد + تصاویر کامل

عکس های بازیگران در مراسم خاکسپاری و تشییع پیکر رضا حدادی + تصاویر کامل

حواشی

در این مراسم که با حضور جمعی از هنرمندان، خانواده، نزدیکان و دوست داران رضا حداد و …حضور دارند.

رضا حداد کارگردان مطرح تئاتر در سن ۵۴ سالگی بر اثر ایست قلبی درگذشت.
وی دانش ‌آموخته کارگردانی تئاتر از دانشگاه هنر و معماری تهران بود و فعالیت حرفه ای اش را از سال ۱۳۶۵ با کارگردانی تئاتر آغاز کرد.
همچنین سابقه اجراهای متعدد در خارج از کشور و دریافت جوایز بین المللی را دارد.

مراسم تشییع پیکر رضا حداد در محوطه فضای باز خانه هنرمندان در غیاب رفیق قدیمی او که در بستر بیماری است، برگزار شد.

محمد سلوکی به عنوان مجری ابتدا خطاب به حاضران، مرگ ناباورانه حداد را تسلیت گفت و از برخی چهره‌ها دعوت کرد تا درباره این هنرمند فقید سخن بگویند. در ادامه صحبت‌های مطرح شده در مراسم تشییع زنده‌یاد رضا حداد را می‌خوانید:

محمد چرمشیر: همیشه فکر می‌کردم اگر یک روز من اینجا در تابوت باشم رضا چه می‌کند و حالا رضا اینجا در تابوت است و من نمی‌دانم چه کنم. اما بهتر است از مرگ حرف نزنیم، از رضا حرف بزنیم که از مرگ نمایشنامه می‌ساخت ولی از زندگی می‌گفت. رضا یکی از پسران من بود و نمی‌دانم از این پس روزهایم را چه کنم.

محمد رحمانیان: لازمه صحبت در اینجا برای مرگ رضا حداد این است که باور کنیم او مرده و هروقت باور کردم که احمد آقالو و پرویز پورحسینی مرده‌اند، مرگ رضا را هم باور می‌کنم. من همیشه یک چیزی از رضا می‌خواستم ولی او هیچ وقت چیزی از من نخواست. او هر وقت چهره غمگین ما را می‌دید که کاری داریم یا پولی کم داریم، می‌گفت مگه رضا مرده؟ نه. رضا نمرده‌. او با دوستان دیگرش تئاتر را تصویری کرد. او نمرده چون لذت تماشا با ما هست و فکر می‌کنم رضا مجوز گریستن را برای همه ما صادر کرد. مرگ رضا مثل عباس نعلبندیان یکی از دراماتیک‌ترین مرگ‌های ۵۰ سال اخیر است.

ابراهیم حقیقی: رسم است از همراهان شهادت می‌طلبند و شهادت دهیم یکی از مهربانترین عزیزان ما بود که بدجور ما را ترک کرد.

روزبه بمانی: رضا درباره این روز (مرگ و تشییع) خیلی صحبت می‌کرد. می‌گفت اول آتیلا بیاید صحبت کند. می‌پرسید شعر چه می‌نویسید؟ و به شوخی می‌گفتیم برای کدام؟ روی سنگ یا مراسم؟ا و این شوخی مسخره ‌به اینحا رسید. پاشو رضا بگو حالا من چه بگویم؟
رضا شعر را خیلی خوب می‌فهمید.‌او از درون، شعر ‌و تصویر را خیلی خوب می‌فهمید ولی مهمترین ویژگی او رفاقت بود. ببینید اینجا از همه طیف تفکر آمده‌اند و کاش این مسئله در سیاست ما وجود داشت.

ستاره پسیانی: پدرم اینجا نیست و حالش هم اصلا خوب نیست اما از من خواست از طرف او متنی را بخوانم.

آتیلا پسیانی (متنی که دخترش خواند): رضا قلبم مالامال از اندوه است که پایانی ندارد. تو برای من از برادر نزدیک‌تر بودی. همه جگرم یک پاره خون است. قول می‌دهم برای علی عموی خوبی باشم.

 

نظرات