بزرگترین و بهترین شرکت کابینت سازی ایران در ۱۰ سال اخیر

0

اگر به دنبال بهترین کابینت ساز تهران هستید با ما همراه باشید تا در ادامه یکی از معتبرترین کابینت ساز ها را به شما معرفی کنم. این یک تجربه شخصی هستش و امیدوارم بتونم در انتخاب بهترین و بزرگ ترین کابینت سازی به شما کمک کنم:

نکاتی در رابطه با انتخاب کابینت ساز حرفه ای رو باهم بررسی کنیم:

امروزه با توجه به اینکه همه افراد علاقه مند به داشتن آشپزخانه ای شیک و مدرن هستند، پیدا کردن یک کابینت ساز خوب نیازمند وسواس زیادی است. از آنجا که کابینت مهم ترین وسیله در طراحی دکوراسیون آشپزخانه به شمار می رود، پس باید به درستی و متناسب با آشپزخانه شما طراحی و اجرا گردد. طراحی کابینت روز به روز در حال تغییر است و تطبیق با آخرین مدل های روز کابینت از کارهای اصلی یک شرکت کابینت سازی می باشد.

 کابینت ساز تهران

باید توجه داشت که افراد مختلف، سلیقه های مختلفی در سفارش کابینت دارند. ممکن است یکی علاقه مند به سبک های سنتی باشد و دیگری طرح های مدرن و ساده را بپسندد. نوع متریال بکار برده شده در ساخت کابینت، تاثیر مستقیم بر قیمت کابینت دارد. به طور مثال در کابینت کلاسیک از متریال چوب استفاده می شود و این هزینه ساخت کابینت را بیشتر خواهد کرد. با ورود چوب های مصنوعی نظیر ام دی اف به صنعت کابینت سازی، استفاده از چوب طبیعی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرد اما اگر طرحی اصیل و لوکس را می پسندید کابینت چوبی و کابینت روکش چوب که هر دو در گروه کابینت کلاسیک قرار می گیرند بهترین گزینه ها برای شما هستند.

بهترین کابینت ساز در تهران (شرق تهران – شمال تهران – غرب تهران)

در دنیای امروزه، ام دی اف ها بیشترین کاربرد را در کابینت آشپزخانه دارند و بدنه تمامی کابینت ها از این چوب مصنوعی ساخته می شود. ام دی اف یک محصول جایگزین چوب محبوب است که برای قفسه بندی، کابینت، درب ساختمان و حتی مبلمان استفاده می شود. در ام دی اف امکان اینکه موریانه به داخل کابینت نفوذ کند وجود ندارد و مقاومت بالایی در برابر رطوبت نیز دارد. کابینت ام دی اف دارای انواع مختلفی است که نوع هایگلاس آن از پرطرفدارترین کابینت ها محسوب می شود. کابینت هایگلاس سطحی براق دارد و این براق بودن موجب می شود تا فضا بزرگتر دیده شود. همچنین این کابینت با انعکاس نور، باعث ایجاد فضایی دلباز و روشن خواهد شد که برای آشپزخانه های کوچک بسیار کاربردی است.

برای کابینت آشپزخانه می توانید از نسل جدیدی از کابینت ها به نام کابینت نئوکلاسیک نیز بهره ببرید. کابینت نئوکلاسیک سبکی تلفیقی از کابینت کلاسیک و مدرن است که امروزه توجهات زیادی را به سمت خود جلب نموده است. کابینت نئوکلاسیک دارای تنوع طرح بی شماری است که مطابق با هر سلیقه ای قابل سفارش می باشد. این کابینت دارای انواع پولیشی، پولیشی و انزو است و به صورت مات و یا براق با توجه به سلیقه مشتری اجرا می شود. استحکام کابینت نئوکلاسیک بسیار بالاست و بر اثر ضربه دچار خم شدگی و یا شکستگی نخواهد شد. بنابراین تا سالیان سال می توانید از زیبایی و اصالت این نوع کابینت بهره ببرید.

تجربه شخصی من در خصوص سفارش کابینت نوین کابین

من در خصوص سفارش کابینت آشپزخانه اطلاعات کمی داشتم و نمی دانستم کدام کابینت برای آشپزخانه من مناسب است! از طریق یکی از آشنایان با شرکت نوین کابین آشنا شدم. پس از مشاوره با متخصصین این شرکت، کابینت نئوکلاسیک پوششی را برای آشپزخانه منزلم انتخاب کردم و کار صفر تا صد کابینتم را به این شرکت سپردم. تیم نوین کابین با برخورد حرفه ای و خوش قولی کارم را به اتمام رساندند و نتیجه کار حتی از طراحی هم بهتر شده بود. از انتخاب خود بسیار راضی هستم و از تیم حرفه ای و کار بلد نوین کابین تشکر می کنم.

کابینت نئوکلاسیک نوین کابین

نوین کابین، بهترین کابینت سازی زعفرانیه در ۵ سال اخیر

اجرای کابینت در تهران با توجه به ابعاد آشپزخانه نیازمند طراحی منحصر بفرد است. با توجه به نظر سنجی ها و نمونه های موفق اجرا شده کابینت در تهران، یکی از کابینت سازی هایی که آمار بالایی را به دست آورده و توجهات بسیاری را به سمت خود جلب نموده، شرکت کابینت سازی نوین کابین بوده است. شرکت کابینت سازی نوین کابین از موفق ترین کابینت سازی ها در زمینه اجرای انواع کابینت در تهران می باشد. برای سفارش بهترین کابینت آشپزخانه در تهران و محل های همجوار با بهترین کابینت سازها و طراحان خبره بی شک نوین کابین رو انتخاب کنید.

نوین کابین در تولید درب ساختمان هم فعالیت دارد!

شرکت نوین کابین علاوه بر تولید انواع کابینت، در زمینه ساخت درب ساختمان نیز فعالیت دارد. درب های ساختمانی نظیر درب لابی، ورودی و داخلی همگی در حوزه تخصصی شرکت نوین کابین به شمار می روند. این درب ها در طرح های مختلف و با ابعاد سفارشی قابل اجرا می باشند. شرکت نوین کابین با تکیه بر دانش و هنر استادکاران حرفه ای خود توانسته است لوکس ترین مدل های درب تمام چوب را در تهران تولید کند. درب های چوبی نوین کابین اصالت خاصی دارند که موجب می شود بسیاری از افراد سفارش درب خود را به این شرکت بسپارند.

درب چوبی نوین کابین

چرا نوین کابین؟

این شرکت با دقت فراوان توانایی اجرای هر نوع کابینت با سبک دلخواه شما را داراست و توانسته کابینت هایی با طرح خاص را در سال های اخیر در منطقه زعفرانیه، جردن، تهرانپارس، نارمک، دروس، شهرک غرب، سعادت آباد و … طراحی و اجرا نماید. بنابراین می توان نوین کابین را یکی از نمونه های موفق در میان کارگاه های کابینت سازی در تهران قرار داد. این مجموعه با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات کاملا حرفه ای موفق به طراحی و تولید انواع کابینت کلاسیک، نئوکلاسیک و مدرن شده است.

کابینت نئوکلاسیک نوین کابین

کابینت ساز تهران نوین کابین

اجرای کابینت تهران نوین کابین

همچنین لازم به ذکر است که نوین کابین علاوه بر ثبت سفارش به صورت آنلاین، نمایشگاه دائمی به منظور ارائه نمونه کارهای کاملا واقعی راه اندازی نموده و کارشناسان آن آماده مشاوره و راهنمایی قبل از سفارش محصول مورد نظر می باشد. برای برقراری ارتباط با این مجموعه می توانید با شماره های ۰۲۱۷۷۰۰۵۴۶۷ – ۰۲۱۷۷۰۰۵۴۸۱ تماس بگیرید. همچنین برای مشاهده نمونه کار ها پیج اینستاگرام نوین کابین رو دنبال کنید.

نظرات