بازیگر نقش نوشین رستگار در سریال هم بازی کیست + بیوگرافی کامل و عکس ها

0

نقش نوشین سریال هم بازی : مریم مومن متولد ۶ مرداد ۱۳۷۷ در اردبیل، بازیگر سینما و تلویزیون است.اولین بار در سال ۱۳۸۲ وقتی تنها ۵ ساله بود در فیلم کوتاه پسر عموی پدرش ایفای نقش کرد که از همانجا علاقه به بازیگری در وجودش شکل گرفت.با تئاتر دانشجوی فعالیت هنری اش آغاز شد تا اینکه سال ۱۳۹۶ وقتی ۱۹ ساله بود از قبولی در تست با سریال بانوی عمارت در نقس فخر الزمان جلوی دوربین رفت  و به شهرت رسید.ما در سایت حرف تازه برای شما بیوگرافی بازیگر نقش نوشین در سریال پر طرفدار هم بازی را برای شما همراهان عزیز آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

نقش نوشین سریال هم بازی

مریم مومن متولد ۶ مرداد ۱۳۷۷ در اردبیل، بازیگر سینما و تلویزیون است.اولین بار در سال ۱۳۸۲ وقتی تنها ۵ ساله بود در فیلم کوتاه پسر عموی پدرش ایفای نقش کرد که از همانجا علاقه به بازیگری در وجودش شکل گرفت.با تئاتر دانشجوی فعالیت هنری اش آغاز شد تا اینکه سال ۱۳۹۶ وقتی ۱۹ ساله بود از قبولی در تست با سریال بانوی عمارت در نقس فخر الزمان جلوی دوربین رفت  و به شهرت رسید. نا گفته نماند سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در سری مسابقات شب های مافیا در شبکه خانگی، خانم مریم مومن با هوش و ذکاوت خود در این بازی خیلی مورد توجه قرار گرفت. او در سریال هم بازی نیز درخشید .

مریم مومن

گفتگو با مریم مومن

فرزند طلاق بودن سخت است :

طلاق شاید الان خیلی مرسوم شده است اما در تایمی که من در یک محیط کوچکی تجربه کردم اصلا راحت نبود و نگاه ها را می فهمیدم.من یک شبه بزرگ شدم، آن هم در ۹ سالگی و اوج بچگی ام، حامی مامانم شدم و سعی کردم کسی به مامانم توهین نکند.

کلاس بازیگری هم رفتید :

قبل از ورود به بازیگری یک دوره یک ماهه در کلاس های بازیگری شرکت کردم اما خیلی زود متوجه شدم آن آموزشگاه کاملا بی کیفیت استآن شخص مدرس از من و امثال من که تازه قدم در این راه می گذاشتیم ماهیانه آن زمان ۲۰۰ – ۴۰۰ هزار تومان می گرفت.

مریم مومن در هم بازی

همراه ما باشید

نظرات