شناخت رستوران های خوب اصفهان با همراهی اسنپ فود

0

اگر اهل سفر رفتن و لذت تجربه‌های جدید در سفر هستید، قطعا خوردن غذاهای مختلف هر شهر و دیار برای شما جذاب است. اصفهان از شهرهای بسیار زیبا و دیدنی است که هر سال هزاران مسافر و گردشگر از دور و نزدیک و حتی خارج از کشور از آن بازدید می‌کنند.

 معرفی رستوران‌های اصفهان

معرفی رستوران‌های اصفهان

این شهر تاریخی و با اصالت دارای تنوع بالایی از غذاهای رنگارنگ و خوشمزه است که می‌تواند لذت سفر را برای شما چندین برابر کند. در ادامه به بررسی رستوران‌های معروف اصفهان و آدرس و پیچ رستوران‌‌ های اصفهان می‌پردازیم.

لیست رستوران‌های اصفهان

رستوران‌ اصفهان تنوع بسیار زیادی دارد و لیست رستوران‌های اصفهان می‌تواند در انتخاب بهترین گزینه به شما کمک کند. برخی از آن‌ها رستوران‌های سنتی هستند که که در آن‌ها انواع مختلف غذاهای سنتی اصفهان و ایران سرو می‌شود. اما برخی دیگر رستوران‌های بین المللی و فست فودهایی هستند که غذاهای فرنگی و فست فودهای متنوعی را سرو می‌کنند. تعدادی از بهترین رستوران‌های اصفهان در ادامه معرفی شده‌اند.

رستوران شهرزاد

رستوران شهرزاد را می‌توان بهترین رستوران سنتی اصفهان انتخاب کرد. رستورانی بسیار لوکس و زیبا با تزئیات کاملا اصیل ایرانی که لذت خوردن غذا را چندین برابر می‌کند. سنت و اصالت اصفهان در نمای داخلی آن به چشم می‌آید و انتخابی فوق العاده برای افرادی است که به دنبال رستورانی با کیفیت و اصیل هستند.

علاوه بر فضای داخلی، کیفیت غذای این رستوران نیز بسیار عالی و مثال زدنی است. این موضوع را می‌توان از شلوغی همیشگی رستوران متوجه شد. علاوه بر غذاهای ایرانی و سنتی، غذاهای فرنگی نیز در این مجموعه سرو می‌شود تا هر فرد با هر سلیقه و ذائقه غذایی رضایت کافی داشته باشد.

  • آدرس: خیابان چهارباغ عباسی، خیابان عباس آباد
  • شماره تماس: ۰۳۱۳۲۲۰۴۴۹۰

رستوران نقش جهان

یکی دیگر از رستوران‌ های معروف اصفهان، نقش جهان است. نقش جهان زیباترین میدان اصفهان است که به محض رسیدن به اصفهان باید به دیدن آن بروید. زیبایی این میدان به قدری زیاد است که می‌توان روزها و ساعت‌ها محو تماشای آن شد. رستوران اصفهان نقش جهان نیز در اطراف همین میدان واقع شده است و از بهترین و زیباترین رستوران‌های شهر اصفهان محسوب می‌شود.

رستوران‌های اصفهان

رستوران‌های اصفهان

اگر به دنبال محیطی عالی برای سرو غذا یا پذیرایی از مهمانان خود هستید، رستوران نقش جهان بهترین انتخاب است. برای خرید آنلاین سالاد اصفهان https://snappfood.ir/service/restaurant/city/Esfahan?page=0  می‌توانید از طریق شماره تماس‌های درج شده با این مجموعه تماس بگیرید.

  • آدرس: میدان اما، نبش مسجد شیخ لطف الله
  • شماره تماس: ۰۳۱۳۲۲۰۰۷۲۹

رستوران شاندیز اصفهان

شاندیز یکی دیگر از گزینه‌های بسیار عالی و از بهترین رستوران های اصفهان از نظر مردم است که می‌توانید در سفر به اصفهان رفتن به آن را تجربه کنید. رستورانی سنتی که انواع غذاهای ستی ایران را با به شیوه‌ای بسیار عالی و خوشمزه طبخ می‌کند. اگر به طعم کباب ایرانی علاقه دارید، بدون شک شاندیز بهترین و مناسب‌ترین گزینه برای شماست.

  • آدرس: خیابان شیخ صدوق شمالی، نبش خیابان شیخ مفید، طبقه زیرین بانک سرمایه، رستوران شاندیز ایران زمین
  • شماره تماس: ۰۳۱۳۶۶۳۵۰۰۱

رستوران بریانی اعظم

بریانی غذایی ۴۰۰ ساله در اصفهان است. معروف‌ترین غذای اصفهان که برای بیش از ۴۰۰ سال در این شهر تهیه و سرو شده است. بریانی اعظم نیز از بهترین و باکیفیت‌ترین رستوران‌هایی است که این غذای خوشمزه و اصیل را برای مسافران، گردشگران و همشریان سرو می‌کند. رستورانی که در سال ۱۲۹۵ افتتاح شده و پاتوق طرفداران بریانی در اصفهان است

طعم اصیل بریانی اصفهان در بریانی اعظم

طعم اصیل بریانی اصفهان در بریانی اعظم

. این رستوران چهار شعبه در اصفهان دارد که تمام آن‌ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند. امکان سفارش به صورت بیرون بر نیز وجود دارد.

  • آدرس شعبه ۱: دروازه دولت، ابتدای چهارباغ پایین
  • آدرس شعبه ۲: خیابان مسجد سید، جنب اداره پست
  • آدرس شعبه ۳: خیابان کمال اسماعیل، جنب پمپ بنزین
  • آدرس شعبه ۴: خیابان چهار باغ بالا، چهار راه نظر، جنب پمپ بنزین

رستوران ایتالیایی زاوا

زاوا یکی از رستوران‌ های لاکچری اصفهان است که در زمینه سرو انواع غذاهای ایتالیایی با طعم و کیفیت عالی و بی نظیر فعالیت می‌کند. اگر به دنبال امتحان کردن طعم‌های بسیار عالی غذاهای ایتالیایی هستید، حتما از زاوا دیدن کنید. طراحی داخلی و دکوراسیونی بسیار شیک و جذاب و فضایی آرامش بخش که لذت خوردن غذا را چند برابر می‌کند. در سفر به اصفهان، رفتن به زاوا را فراموش نکنید. سفارش سوخاری آنلاین اصفهان https://snappfood.ir/service/restaurant/city/Esfahan?category=7-%3E13&page=0  از رستوران زاوا امکان پذیر است.

  • آدرس: خیابان شیخ صدوق جنوبی، خیابان پرواز، پلاک ۴۷
  • شماره تماس: ۰۳۱۳۶۷۰۱۰۰

رستوران جارچی باشی

ساختمانی قدیمی که در دوران صفویه حمام عمومی بوده و اکنون به فضایی خاص و دلنشین برای رستوران تبدیل شده است. این محیط در سال‌های ۸۲ تا ۹۰ به طور کامل مرمت و بازسازی شده و به عنوان رستوران و تالار پذیرایی از آن استفاده می‌شود. دارای ظرفیتی بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ نفر و فضای داخلی بسیار زیبا و شگفت انگیز است. جدای از خوردن غذاهای خوش طعم و بی نظیر در این مجموعه، می‌توان ساعت‌ها به تماشای زیبایی و عظمت آن مشغول شد. منوی این رستوران نیز غذاهای سنتی و مخصوصا کباب کوبیده جارچی است که از پرطرفدارترین غذاها محسوب می‌شود.

  • آدرس: خیابان سپه، خیابان حکیم، کوچه هفتم یا کوچه قلندرها، مجموعه تاریخی و اقامتی ملک سلطان جارچی باشی
  • تلفن تماس: ۰۳۱۳۲۲۰۷۴۵۳

رستوران ترنج اصفهان

خانه‌ای قدیمی و زیبا که قدمتش به دوره حکومت قاجار برمی‌گردد و امروزه به سالن غذاخوری بسیار شیک و زیبا تبدیل شده است. لذت خوردن غذا در این مجموعه چندین برابر شده و خاطره‌ای خوش از شهر اصفهان برای شما ایجاد می‌کند.

رستوران ترنج اصفهان

رستوران ترنج اصفهان

در کنار این رستوران، کلیسایی به نام هوانس قرار دارد. در واقع محوطه هوانس دارای بخش‌های مختلفی ازجمله رستوران ترنج، شربت خانه، کافی شاپ عکاس خانه و … است. ترنج از بهترین باغ رستوران های اصفهان است.

  • آدرس: خیابان خاقانی، کوچه هوانس شیرازی، کوچه رامین، خانه هوانس
  • شماره تماس: ۰۳۱۳۶۲۹۳۷۸۸

رستوران خوان گستر

خوان گستر یکی دیگر از رستوران‌های بسیار شیک در اصفهان است که در محله ارمنی‌ها تأسیس شده است. خوان گستر دارای دو شعبه در سیتی سنتر و هتل جلفا است و به عنوان یکی از لاکچری‌ترین هتل‌های شهر اصفهان محسوب می‌شود. در منوی این رستوران انواع مختلفی از غذاهای سنتی و بین المللی وجود دارد. غذایی بسیار با کیفیت با طعم بی نظیر که لذت سفر را چندین برابر می‌کند.

  • آدرس شعبه یک: بزرگراه شهید دستجردی، سیتی سنتر، طبقه دوم
  • آدرس شعبه دو: خیابان کلیسای وانک، جنب کلیسای وانک

سخن آخر

آشنایی با بهترین رستوران‌های اصفهان و بهترین باغ رستوران های اصفهان، کار شما را در سفر به این شهر راحت می‌کند. شما می‌توانید از میان گزینه‌های موجود بهترین رستوران را انتخاب و در سفر به اصفهان لذت غذا خوردن در آن را تجربه کنید. بسیاری از آن‌ها امکان سفارش آنلاین نیز برای مشتریان خود فراهم کرده‌اند تا در هر کجای اصفهان، غذای خود را درب منزل تحویل بگیرید.

اطلاعات بیشتر اسنپ فود:

بلاگ اسنپ فود: https://snappfood.ir/blog/مجله-اینترنتی/

آدرس سایت :   https://snappfood.ir

آدرس اینستاگرام :  https://www.instagram.com/snappfood_ir/    

آدرس اپ اسنپ فود: https://snappfood.ir/app   

نظرات