فیلم کامل خداحافظی دردناک و تلخ معلم قائمشهری از معلمی و تدریس در مدرسه + علت

2

فیلم کامل خداحافظی معلم قائمشهری از معلمی و تدریس در مدرسه که اخیرا با پخش آهنگ گنگستر شهر آمل مشهور شد از ساعاتی پیش در شبکه های اجتماعی واکنش های زیادی در پی داشته و به خبر جنجالی روز تبدیل شده است با انتشار ویدئوی خداحافظی صدف صفرزاده معلم قائمشهری کاربران به این حرکت این معلم دبستان واکنش نشان دادند. ویدیویی از خداحافظی صدف صفراده معلم قائمشهری که برای همیشه معلمی رو کنار گذاشته و دیگر در آموزش و پرورش تدریس نخواهد کرد و فقط تدریس خصوصی می کند را ببینید

فیلم خداحافظی صدف صفرزاده معلم قائمشهری از معلمی و تدریس در مدرسه

فیلم کامل خداحافظی دردناک و تلخ معلم قائمشهری از معلمی و تدریس در مدرسه + علت

ویدئوی خداحافظی صدف صفرزاده معلم قائمشهری که اخیرا با پخش آهنگ گنگستر شهر آمل مشهور شده جنجالی شد. او امروز با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام برای همیشه از آموزش و پرورش خداحافظی کرده و فقط قصد دارد تدرس خصوصی برای دانش اموزان دایر کند. او در متنی غمگین و تلخ نوشت:
بعضی وقتا سرنوشت می‌برتت جایی که اصلا فکرشو هم نمیکنی! روزی که با عشق این شغل رو انتخاب کردم فکرش رو نمیکردم به این زودی و با این شکل ،معلمی رو باید کنار بذارم. باورش برای خودم سخته ولی امروز اخرین روزی بود که تو فضای مدرسه و با بچه هام بودم. من بدون خواسته قلبی خودم این فضا رو برای همیشه ترک می‌کنم دلم برای این روزها این بچه ها خیلی تنگ میشه … و فقط اکتفا می‌کنم به تدریس خصوصی… خداحافظ بچه های قشنگم…

خانم معلم قائمشهری کلیپ خداحافظی با دانش آموزان را ساخته و در پیج اینستاگرامش منتشر کرده و از اولین و آخرین سال تدریسش در مدرسه و آموزش و پرورش گفته که در ویدئوی زیر می بینید:

خداحافظی صدف صفرزاده معلم قائمشهری از دانش اموزان و مدرسه

صدف صفرزاده که از معلمان با استعداد و خوب کشورمان بوده، بعد از حواشی پیش آمده به دلیل آهنگ گنگستر شهر آمل حالا ساعاتی پیش ویدئوی کرده و در پایان تحصیلی امسال در اردیبهشت ۱۴۰۲ مدعی شده که برای همیشه معلمی رو باید کنار بذارم و بدون خواسته قلبی خودم این فضا رو برای همیشه ترک می‌کنم و فقط اکتفا می‌کنم به تدریس خصوصی.
او علت کناره گیری و خداحافظی از مدرسه را بیان نکرده اما گویا به اجبار بوده و دلش نمی خواست که تدریس در مدرسه را کنار بگذارید.

علت

صدف صفرزاده متولد ۲۷ بهمن ۱۳۷۲ در قائمشهر بوده و معلم ریاضی پایه پنجم و ششم یک مدرسه غیرانتفاعی در قائمشهر است صدف صفرزاده معلم قائمشهری است که در یک دبستان غیرانتفاعی تدریس می کرد. بعد از حواشی اجرای آهنگ گنگستر شهر آمل و اخراج این معلم به تعداد فالوورهایش افزود و جشن ۲۰۰ کایی خود را کنار طرفدارانش گرفت.

2 دیدگاه در “فیلم کامل خداحافظی دردناک و تلخ معلم قائمشهری از معلمی و تدریس در مدرسه + علت

  1. .... گفت:

    جالب برام فیلم عذر خواهیش بود گه فیلتر نداشت…با یه فیلتر همه شدن پلنگ

  2. . گفت:

    اوش کجاش دردناکه؟ دوما اینکه بخشیدنش. اگ قرار بود محبورش کنن همون اول اتفاقا جو مجازی هم علیهش بود می کردن از همون اولم مدرسه خصوصی بود طبق گفته خودش پس اینکه الان میگه فقط کلاس خصوصی مسخرس از اول خصوصی بوده احتمالا با مدرسه خصوصی مشکل خورده یا جلب توجه می خواد کنه

نظرات