خرید ظرفشویی از بانه؛ بایدها و نباید‌ها !

0

ماشین‌های ظرفشویی در ابعاد، رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند که هرکدام از این مدل‌ها می‌توانند کارایی یا عملکرد متفاوتی را با توجه به شرکت تولیدکننده، میزان مصرف و … از خود به نمایش بگذارند.
ظرفشویی جزء جدایی‌ناپذیر ماموریت‌های روزمره در هر خانه‌ای است و با مسئولیت‌ها و دغدغه‌های فراوانی که امروزه در آن زندگی می‌کنیم، خرید ماشین ظرفشویی برای کاهش بار وظایف روزانه ضروری است. با وجود تعداد زیادی ماشین ظرفشویی در بازار، ممکن است هنگام انتخاب ماشین ظرفشویی مناسب، احساس سرگیجه و سردرگمی کنید، بنابراین شما می‌توانید برای کسب اطلاعات مفیدتر و بهتر در رابطه با خرید ظرفشویی ال جی، خرید ظرفشویی سامسونگ، خرید ظرفشویی بوش و نکات مهم در خرید ظرفشویی از بانه تا انتهای این مقاله، همراه ما باشید.

  خرید ظرفشویی از بانه

مهم‌ترین نکات قبل از خرید ظرفشویی از بانه

امروزه به لطف فناوری مدرن و تولید لوازم خانگی پیشرفته، زندگی راحت‌تر شده‌است. یکی از این وسایل ضروری که اکنون تقریباً در هر خانه‌ای یافت می‌شود، ماشین ظرفشویی است. تمیز کردن آهسته، تمیز کردن سریع، آبکشی با دمای بالا، شستشوی کم فشار و … ازجمله ویژگی‌های جذاب ماشین‌های ظرفشویی به‌شمار می‌روند.

به‌طورکلی، شما برای خرید ظرفشویی از بانه می‌بایست به مهم‌ترین نکات دسترسی داشته باشید که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

  • اندازه و ظرفیت ماشین ظرفشویی

اندازه‌ها و ظرفیت‌های مختلف ماشین‌های ظرفشویی، طیف وسیعی از اندازه‌های بزرگ تا کوچک را دربر می‌گیرد. ماشین‌های ظرفشویی در اندازه‌های مختلفی در سطح بازار یافت می‌شوند، اما سایز استاندارد در هنگام انتخاب ظرفشویی  اندازه‌ٔ ۶۰*۶۰ سانتی‌متر است.

ما به شما توصیه می‌کنیم قبل از خرید ماشین ظرفشویی، عرض، ارتفاع و عمق فضایی که می‌توانید برای ظرفشویی در آشپزخانه خود به آن اختصاص دهید را اندازه بگیرید تا بتوانید ماشین ظرفشویی مناسبی را برای خانه خود انتخاب کنید.

  • چرخهٔ ماشین ظرفشویی

ماشین‌های ظرفشویی مدرن، دارای چرخه‌های شستشوی متنوعی هستند؛ شستشوی معمولی، شستشوی سریع و حداکثر سرویس، رایج‌ترین گزینه‌های استاندارد در اکثر ماشین‌های ظرفشویی هستند. همچنین ممکن است بسته به نیاز خود به ماشین لباسشویی با بخارشوی، شستشوی اضافی و تنظیمات ضدعفونی‌کننده نیاز داشته باشید که در چنین حالتی، می‌بایست در هنگام تهیه ظرفشویی، به این نکته توجه کنید.

برخی از ماشین‌های ظرفشویی از تمیز کردن بخار برای پراکنده کردن باقیماندهٔ مواد غذایی قبل از شستن به جای قبل از شستشو با هوای گرم استفاده می‌کنند. همچنین برخی از ماشین‌های ظرفشویی، دارای چرخه‌های بخارپز هستند تا به آرامی ظروف ظریف را تمیز کنند.

ناگفته نماند که درمورد شستشوی بهداشتی، برای شیشه شیر نوزاد و تخته‌های برش هم می‌توانید از دمای بالا تا ۱۵۵ درجه استفاده کنید که تمامی باکتری‌ها و میکروب‌ها را ازبین می‌برد.

  • قفسه‌های ماشین ظرفشویی

همهٔ ماشین‌های ظرفشویی اعم از کوچک و بزرگ، دارای قفسه هستند، اما در هنگام خرید ماشین ظرفشویی، متوجه خواهید شد که هر نوع آن با دیگری متفاوت است. به‌عنوان مثال، برخی از قفسه‌های ماشین‌های ظرفشویی، قابل تنظیم یا جدا شدن هستند و به شما این امکان را می‌دهند که ظروف بزرگ‌تری را در پایین قرار دهید.

برخی از ماشین های ظرفشویی دارای قفسه‌های تاشو هستند که به شما امکان می‌دهد ظروف بیشتری را در آن قرار دهید. همچنین برخی از ماشین‌های ظرفشویی دارای یک کشوی کوچک در بالای خود (قفسه سوم) برای فنجان‌های قهوه و ظروف کوچک هستند که طبق درخواست شما، قفسه قابل تنظیم است.

این حالت می‌تواند ارتفاع قفسه دوم را کاهش ‎دهد، درنتیجه شستن چیزهای بلند مانند فنجان‌های نسبتاً بلند دشوار خواهد بود. به غیر از آن، یک مزیت اضافی محسوب می‌شود که قیمت ماشین ظرفشویی را افزایش می‌دهد.

  • صدای ماشین ظرفشویی

یکی دیگر از نکات مهم در هنگام خرید ظرفشویی، توجه به صدای ماشین ظرفشویی است. صدای بلند وسایل برقی ممکن است باعث ناراحتی برخی افراد شود و شاید بتوان صدای کم را یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی دانست که باعث افزایش قیمت ماشین ظرفشویی می‌شود.

با توجه به نکته‌ای که بالاتر گفته شد، می‌توان گفت اگر قصد خرید یا تهیهٔ ظرفشویی جدید را دارید، با در نظر گرفتن قیمت و سایر ویژگی‌های آن، بهتر است سطح صدای عملکرد آن را هم در نظر بگیرید. صدای هر ماشین ظرفشویی در واحد خاصی اندازه‌گیری می‌شود؛ دسی بل A، به‌اختصار “dB “خوانده می‌شود که با استفاده از آن، به‌راحتی می‌توانید میزان صدای ماشین ظرفشویی را تعیین کنید.

به گفتهٔ کارشناسان، ماشین ظرفشویی‌ای که با ۴۴ دسی بل یا کمتر کار می‌کند، شما را آزار نمی‌دهد، زیرا سطح صدای ماشین ظرفشویی استاندارد ۴۵-۶۰ دسی بل است و ماشین ظرفشویی‌هایی که حتی کم صداتر هستند، برد ۳۸ دسی بل دارند.

  • بهره‌وری انرژی

یکی از مهم‌ترین مشخصات برای خرید ماشین ظرفشویی از بانه، میزان مصرف انرژی آن است، به‌طورکلی در هنگام خرید ظرفشویی باید به مصرف انرژی آن دقت کنید تا هزینه‌ای بیشتر از انتظارتان در قبض منزل ثبت نشود.

اکثر ماشین‌های ظرفشویی‌ای که در زمرهٔ کم‌مصرف‌ترین ماشین‌ها قرار می‌گیرند، دارای رتبهٔ A+++ هستند. همچنین می‌توانید مصرف انرژی ماشین لباسشویی را هنگام استفاده از ماشین ظرفشویی به روش‌های مختلفی کاهش دهید. ناگفته نماند که با انتخاب گزینهٔ Eco Wash یا Half Load هم می‌توانید مصرف کارآمدتر از ظرفشویی را انتخاب کنید.

خرید ظرفشویی از بانه

فروش انواع ماشین ظرفشویی در بانه

ماشین ظرفشویی کار سخت را به یک کار سریع بسیار مطلوب تبدیل می‌کند. این وسیلهٔ فوق‌العاده به‌راحتی سخت‌ترین چربی‌ها و کثیفی‌ها را از بین می‌برد، در حالی که برخی از مدل‌های آن از حداقل آب و انرژی استفاده می‌کنند. ماشین‌های ظرفشویی در برندهای مختلفی در بازار لوازم خانگی در بانه یافت می‌شوند و شما می‌توانید با توجه به نیازها، علایق، بودجهٔ در اختیارتان و … ماشین ظرفشویی موردنظر خود را خریداری کنید. انواع مختلف ماشین ظرفشویی عبارت‌اند از:

  • ظرفشویی ال جی

هگام خرید ظرفشویی ال جی با طراحی‌های کنترل بالا و کنترل جلو، یکپارچه با فضای شما ترکیب می‌شوند. البته با طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها، ظرفشویی‌های ال جی عملکرد باورنکردنی را در تمیز کردن ظروف بسیار ظریف، ظروف پخت‌وپز مستحکم و … به نمایش می‌گذارند. طراحان ماشین‌های ظرفشویی ال جی می‌گویند ” بسیاری از ماشین‌های ظرفشویی ما به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند تا قدرت پاک‌کنندگی موردنیاز و آرامشی که می‌خواهید را به شما بدهند، بسیاری از ماشین‌های ظرفشویی ما در کلاس خود، بی‌صداترین هستند.”

  • ظرفشویی سامسونگ

یکی دیگر از انواع ماشین‌های ظرفشویی در بانه، ظرفشویی سامسونگ است. شما می‌توانید در ابعاد و اندازه‌های گوناگون، ظرفشویی سامسونگ را تهیه و بسته به نیاز خود، از آن استفاده کنید. در هنگام خرید ظرفشویی سامسونگ، متوجه خواهید شد که ظرفشویی شما دارای چرخه‌های مختلفی برای تمیز کردن بشقاب‌ها، قابلمه‌ها، تابه‌ها و کارد و چنگال منزل شماست. این ماشین ظرفشویی در زمان و انرژی، بسیار صرفه‌‎جویی می‌کند و می‌توان آن را به‌عنوان یکی از بهترین ماشین‌های ظرفشویی ازلحاظ عملکرد به‌شمار آورد.

  • ظرفشویی بوش

خرید ظرفشویی بوش می‌تواند ۳ گزینهٔ اساسی زیر را برای شسشتوی ظروف در اختیار شما قرار دهد:

  1. PureDry سیستم خشک‌کن اصلی است که ظروف را به‌سادگی تمیز و خشک ارائه می‌دهد.
  2. AutoAir اجازه می‌دهد تا هوای تازه برای خشک شدن بیشتر در گردش باشد.
  3. CrystalDry رطوبت را به گرما برای خشکی نهایی ازجمله پلاستیک تبدیل می‌کند.

بوش یکی از بهترین برندهای آمریکایی درزمینهٔ تولید لوازم خانگی محسوب می‌شود که در سرتاسر جهان، طرفداران بسیار زیادی دارد. این شرکت تمامی لوازم خود ازجمله ماشین ظرفشویی را در استانداردترین حالت، تولید و به فروش می‌رساند و از این طریق، توانسته است به رضایت جمعی از مشتریان خود دست پیدا کند.

مزایای خرید ظرفشویی از بانه

خرید ظرفشویی از بانه

همان‌طور که می‌دانید، بانه یکی از شهرستان‌های مرزی استان کردستان است که درزمینهٔ واردات محصولات و لوازم خانگی اعم از ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، یخچال، تلویزیون و … به شهرت بسیار زیادی در ایران دست پیدا کرده‌است.

امروزه دیگر خرید لوازم خانگی و برقی مثل گذشته نیست و شما می‌توانید با زدن تنها چند کلیک، محصول موردنظر خود را خریداری کنید. یکی از این پرطرفدارترین محصولات، ماشین ظرفشویی است که در ابعاد، رنگ‌ها و برندهای مختلف در بازار آنلاین پیدا می‌شوند.

فروشگاه اینترنتی تندیس کالا

اگر قصد خرید از بانه را دارید، می‌بایست تحقیقات گسترده‌ای را درزمینهٔ خرید ماشین ظرفشویی در برندهای مختلف انجام دهید تا زمانی که ظرفشویی به‌دست شما رسید، با کوچک‌ترین مشکلی مواجه نشوید.  فروشگاه اینترنتی تندیس کالا یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی بانه، با سابقه چندین ساله است که با فراهم آورن شرایط عالی تضمین یک خرید مطمئن و ساده را به خریداران می دهد

مهم‌ترین مزیت‌های خرید از تندیس کالا عبارت‌اند از:

  • تضمین کیفیت
  • قابلیت خرید آنلاین و حضوری
  • امکان خرید در هر فصلی از سال
  • تنوع خرید کالا
  • مقرون‌به‌صرفه‌تر از بقیهٔ بازارهای لوازم خانگی و برقی
  • وجود تخفیف‌های فصلی
  • امکان دسترسی به انواع مختلفی از کالاهای برقی و خانگی
  • پرداخت و تست محصولات درب منزل
  • گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر چندین ساله

خرید ظرفشویی از بانه

کلام‌آخر

ما در مقالهٔ فوق به بررسی دقیق هر آنچه که شما برای خرید ماشین ظرفشویی از بانه نیاز داشتید پرداختیم تا در هنگام انتخاب محصول و خرید، با مشکلات ریز و درشت مواجه نشوید و به خریدی مطمئن از کالای موردنظر خود دست پیدا کنید.

چنانچه در رابطه با خرید ماشین ظرفشویی باکیفیت و دارای گارانتی از بانه سوالی دارید، می‌توانید با متخصصان که سال‌های سال است در این زمینه فعالیت می‌کنند مشورت کنید. امیدواریم از مطالعهٔ این مقاله لذت برده باشید.

نظرات