بازیگر نقش نیما در سریال طعم طمع کیست؟ بیوگرافی علی دهقانی بازیگر

0

بازیگر نقش نیما در سریال طعم طمع کیست بیوگرافی و عکس های شخصی و ناگفته های بازی علی دهقانی بازیگر نقش نیما در سریال طعم طمع را می خوانید

بازیگر نقش نیما در سریال طعم طمع کیست بیوگرافی و عکس

بازیگر نقش نیما در سریال طعم طمع کیست؟ بیوگرافی علی دهقانی بازیگر

علی دهقانی بازیگر نقش نیما در سریال طعم طمع می باشد.

سریال تلویزیونی «طعم طمع» با کارگردانی امیرحسین عناعتی ساخته شده و اینروزها از شبکه ۳ سیما پخش می‌شود و داستان خانواده اصفهانی را روایت می کند و بازیگران بسیار زیادی در این سریال ایفای نقش کردند که یکی از آن ها بازیگر نقش «نیما» می باشد

بیوگرافی علی دهقانی

علی دهقانی متولد دهه ی ۸۰ در اصفهان بازیگر نوظهور و تازه کار اهل اصفهان است که برای اولین بار با بازی در سریال طعم طمع مقابل دوربین رفته است. او پیش از این در تئاتر در چند نمایش بازی کرده است.

هر چند بازیگر اصفهانی سوابق بازیگری چشمگیری ندارد، اما با بازی در سریال طعم‌طمع به خوبی دیده شد و به شهرت رسید.
این اولین سابقه بازیگری علی دهقانی به صورت حرفه ای است و پیش از کار تصویری انجام نداده است.

عکس بازیگر نقش نیما در مجموعه تلویزیونی طعم‌ طمع

نیما در سریال طعم طمع کیست

جدیدترین کار هنری علی دهقانی بازی در سریال طعم طمع و چند نمایش در تئاتر اصفهان می باشد.

علی دهقانی نیما در سریال طعم طمع

بازی در طعم طمع

سریال طعم‌ طمع با بازی علی دهقانی و با بازی بازیگران مطرح سینما و تلویزیون ایران در ۲۶ قسمت و به کارگردانی امیرحسین عناعتی ساخته شده و از ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در کارنامه هنری علی دهقانی تنها یک اثر هنری با عنوان طعم طمع به کارگردانی و تهیه کنندگی امیرحسین عنایتی در ژانری طنز دیده میشود. پوراندخت مهیمن، آشا محرابی، شهاب عباسی، فاطمه شکری، افشین سنگ چاپ و پویا امینی نیز از بازیگران این سریال هستند. سریال تلویزیونی طعم طمع در ۲۶ قسمت روایتگر داستانی طنز و خانوادگیست که در اصفهان مقابل دوربین رفت. بازیگران اصفهانی در این مجموعه ایفای نقش کردند و یکی از آنها علی دهقانی بازیگر جوان کشورمان می باشد که تجربه خوبی را در کنار بازیگران مطرح سینما و تلویزیون چون پوراندخت مهیمن، آشا محرابی، شهاب عباسی، فاطمه شکری، افشین سنگ چاپ و پویا امینی کسب کرد.

نظرات