بازیگر نقش الهام در سریال تصمیم نهایی کیست؟ + بیوگرافی و عکس های جدید میانسالی

0

کتایون جهانگیری کارگردان و مستندساز بازیگر نقش الهام نامزد اشکان در سریال تصمیم نهایی است که در دهه ی ۷۰ در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم بازی کرد و هم اکنون به عنوان کارگردان و مستندساز فعالیت می کند و سالهاست در زمینه بازیگری فعالیتی ندارد. در ادامه بیوگرافی کتایون جهانگیری بازیگر نقش الهام در سریال تصمیم نهایی با عکس های جدید و الان کجاست و سوابق جدید وی را در این صفحه از مجله حرف تازه میخوانید

بازیگر نقش الهام در سریال تصمیم نهایی کیست؟ + بیوگرافی کتایون جهانگیری و عکس های جدید میانسالی

بازیگر نقش الهام در سریال تصمیم نهایی کیست؟ + بیوگرافی و عکس های جدید

کتایون جهانگیری بازیگر نقش الهام در سریال تصمیم نهایی میباشد که متولد ۱۱ شهریور ۱۳۵۱ در تهران است و در حال حاضر به عنوان کارگردان و مستندساز مشغول فعالیت است. او در این سریال تلویزیونی نقش الهام نامزد اشکان را بازی کرده است.

او دانش آموخته رشته مهندسی اقتصاد و مترجمی زبان و فیلمسازی می باشد و از سال ۱۳۷۶ فعالیت هنری خود را با بازیگری تئاتر آغاز کرد. کتایون جهانگیری که بازی در سریال تصمیم نهایی به شهرت رسید، هم اینک در زمینه بازیگری فعالیت ندارد و وارد کارگردانی شده است. او به تازگی مستند جان پناه درباره محیط زیبست و حیوانات را کارگردانی کرد هاست.

بیوگرافی کتایون جهانگیری

بیوگرافی کتایون جهانگیری

کتایون جهانگیری در ۱۱ شهریور سال ۱۳۵۱ در تهران متولد شد

از سال ۱۳۷۶ فعالیت هنری خود را با بازیگری تئاتر آغاز كرد و تاکنون در چند فیلم و سریال بازی کرده است. او با بازی در فیلم بودن یا نبودن به سینما راه یافت و سپس در گروه کارگردانی چندین فیلم سینمایی حضور داشت.

در فیلم‌ها و سریال های بچه‌های دریا، بودن یا نبودن»، ساقی، مزاحم»، پر پرواز»، سمفونی تاریک و دلباخته بازی کرده است.

کتایون جهانگیری به مدت سه سال کارشناس تئاتر در باشگاه تئاتر تهران بود و به فعالیت هایی همچون عکاسی، تصویربرداری، تدوین بطور حرفه ای پرداخت.

بازیگر نقش الهام در سریال تصمیم نهایی کیست؟ + بیوگرافی و عکس های جدید میانسالی

کارگردانی و مستندسازی

سینمای مستند را از ۱۳۸۰ آغاز کرد. علاقه وی به طبیعت و مسائل محیط زیستی، او را به سوی ساخت فیلم با سوژه های محیط زیستی و فعالیت های مربوط به محیط زیست سوق داد

او در سال ۱۳۸۰، اولین مستند خود به نام سنگ و آتش را ساخت که در جشنواره فیلم کوتاه نمایش داده شد. با گذراندن دوره های نقد و فیلمنامه نویسی در فارابی، تمرکز خود را بیشتر معطوف فیلمسازی و فیلمنامه نویسی کرده است که از جمله آنها فیلم شکارچی بود و در حال حاضر مجموعه حیات وحشی پناه جان را در دست ساخت و پخش دارد.
از جمله فعالیت های وی در حوزه مستند می توان به: کارگردانی و تدوینگری و تصویربرداری در دو مجموعه مستند تلویزیونی نفس های شکسته و حماسه سوگواران اشاره کرد. از دیگر فعالیت های او می توان به ساخت مستندهای بلند فریاد شد آواز، قطار مسیر ۶۰ و شکارچی برای مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی اشاره كرد.

در فیلم‌ها و سریال های بچه‌های دریا، بودن یا نبودن»، ساقی، مزاحم»، پر پرواز»، سمفونی تاریک و دلباخته بازی کرده است.

الهام در سریال تصمیم نهایی الان کجاست

بازیگر نقش الهام در سریال تصمیم نهایی کیست؟ عکس جدید و الان کجاست

سوابق بازیگری

او فعالیت خود را در زمینه بازیگری از سال ۱۳۷۶ با بازی در نمایش هایی به کارگردانی امیر دژاکام، محمود عزیزی، علی پویان و بهزاد فراهانی آغاز نمود. کتایون جهانگیری دوره چهره پردازی را در موسسه رسام هنر و سپس نزد استاد فرهنگ معیری به اتمام رساند. بعدها برای تکمیل فعالیت فیلمسازی خود، در گروه کارگردانی در چندین فیلم به عنوان منشی صحنه و دستیار کارگردان در کنار کارگردان هایی مانند سیروس الوند، خسرو معصومی و محمدعلی سجادی به فعالیت پرداخت.

از میان کارهای او می‌توان به فیلم‌های «بچه‌های دریا» و «بودن یا نبودن» ساقی» «مزاحم» و «پر پرواز» «سمفونی تاریک» «دلباخته» و … اشاره کرد که به عنوان بازیگر و منشی صحنه حضور داشته است.

بیوگرافی کتایون جهانگیری در سریال تصمیم نهایی

کتایون جهانگیری در سریال تصمیم نهایی

خانم کتایون جهانگیری در سریال تصمیم نهایی در نقش الهام خوش درخشید. الهام نامزد اشکان و دختر یکی از دوستان پدر اسکان است که با هم نامزد بودند، اما به دلیلی از هم جدا شدند و این اختلاف باعث شد تا الهام کینه به دل بگیرد.

تصمیم نهایی مجموعه‌ای تلویزیونی است که از شبکه ۱ سیما پخش گردید. این مجموعه از سال ۱۳۷۰–۱۳۷۱ توسط محسن شاه‌ محمدی کارگردانی گردید

بیوگرافی کتایون جهانگیری بازیگر نقش الهام در سریال تصمیم نهایی

ازدواج و همسر

از ازدواج و همسر و وضعیت تاهل این بازیگری خبری منتشر نشده است.

او به تازگی کتابی به نام یادمان از یادرفتگان را به نگارش در آورده که در دست چاپ است. آخرین اثر او مستند زیر این چتر باران می بارد در جشنواره حقیقت جایزه سوم بخش کارآفرینی را به خود اختصاص داد.

مستند «قطار مسیر ۶۰» به کارگردانی «کتایون جهانگیری» در آستانه‌ی اکران در گروه سینمایی «هنر و تجربه» رونمایی شد. این مستند مرتبط با تحولات تاریخ معاصر موسیقی ایران است.

نظرات