پدر علی رضوانی کیست؟ علت فوت و درگذشت پدر علی رضوانی خبرنگار با عکس

0

پدر علی رضوانی کیست؟ علت فوت و درگذشت پدر علی رضوانی خبرنگار با عکس

ساعاتی پیش پدر علی رضوانی خبرنگار معروف از دنیا رفت. پدر علی رضوانی که سال ها در شغل آزاد مشغول به کار بود به دلیل بیماری درگذشت و او عزادار پدرش شد. پدر این خبرنگار پر حاشیه دقایقی پیش (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲) دار فانی را وداع گفت. مراسم تشییع و خاکسپاری آن مرحوم ساعت ۱۰:۳۰ صبح سه شنبه ۲۶ اردیبهشت در بهشت زهرا (س) برگزار شد. در مراسم تشییع و خاکسپاری برخی همکاران و چهره های مشهور کشور حضور داشتند.

پدر علی رضوانی

علی رضوانی عزادار پدرش شد

مجله حرف تازه : ساعاتی پیش پدر علی رضوانی خبرنگار معروف از دنیا رفت. علی‌رضوانی عزادار پدرش شد. مجری برنامه بدون تعارف بخش خبری ۲۰۳۰ در سوگ پدر نشست. پدر این خبرنگار دقایقی پیش امروز (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲) دار فانی را وداع گفت. پدر علی رضوانی در شغل آزاد مشغول بود و در نهایت در روز ۲۵ اردیبهشت ماه سال جاری دارفانی را وداع گفت. در مراسم تشییع و خاکسپاری برخی همکاران و چهره های مشهور کشور حضور داشتند.

تاکنون اسم و عکسی از پدر این خبرنگار منتشر نشده است.

مراسم تشییع

همچنین مراسم ختم آن مرحوم نیز پنجشنبه ساعت ۱۵ الی ۱۶:۳۰ مسجد حجة ابن الحسن (عج) در ابتدای خیابان سهروردی شمالی برگزار می‌شود.
گفتنی است که علی رضوانی یکی از خبرنگاران و مجریان پر حاشیه صدا و سیما در ایران است که به تازگی برنامه بدون تعارف را در بخش خبری بیست و سی اجرا می کند.

رضوانی در ۲۸ آذر سال ۱۳۶۳ در منطقه چیذر شمیران در تهران به دنیا آمده است. زمانی که او در رده نوجوانان کنگ فو بود، با توجه به استعداد شگفت آورش توانست به ۳ عنوان قهرمانی در ۸ سال فعالیت ورزشی خود دست پیدا کند. رزومه او آنقدر قوی شده بود که حتی به تیم ملی کنگ فو نیز دعوت شد. او که خود مشتاق به فعالیت در زمینه خبرنگاری شده بود، پس از قبولی در آزمون اول صدا و سیما، با آزمون مجدد وارد صدا سیما شد و برای شروع فعالیتش به عنوان خبرنگار با صدا و سیما یک قرارداد رسمی امضا کرد. رضوانی فعالیت هنری خود را از با گزارشگری آغاز کرده و با حمایت و تشویق خواهرش که کارمند صدا و سیما بوده در آزمون خبرنگاری صدا و سیما شرکت کردف و وارد این عرصه شده است.

علی رضوانی کونگ فو کار است و در نوجوانی یکی از ورزشکاران حرفه ای بوده اما پس از خبرنگاری ورزش را کنار گذاشته و تمام وقتش را برای صدا  وسیما گذاشته است. است

او پس از شروع فعالیتش در صدا و سیما، تصمیم گرفت با فارغ التحصیلی در رشته ارتباطات و اخذ مدرک کارشناسی، تحصیلات خود را کامل کند. علی رضوانی بدون استفاده از کمک خواهرش توانست اولین گزارش خود را در ۲۱ ماه مبارک رمضان ۱۳۸۵، در ۲۲ سالگی ضبط و اجرا کند.

نظرات