ماجرای احمد ایراندوست و رائفی پور چیست و علت شکایت رائفی پور چه بود؟ +‌فیلم

3

کار احمد ایراندوست و رائفی پور به دادگاه و شکایت و عذرخواهی کشید و در نهایت این دو چهره معروف بعد از عذرخواهی مفصل احمد ایراندوست از علی اکبر رائفی پور با هم آشتی کردند. اما ماجرای احمد ایراندوست و رائفی پور چیست و علت شکایت رائفی پور از احمد ایراندوست معروف به غول برره چه بود؟

احمد ایراندوست و رائفی پور

در پی توهین ها و انتقادهای احمد ایراندوست از علی اکبر ائفی پور کار این دو چهره معروف به شکایت و دادگاه کشید و در نهایت این دو چهره معروف بعد از عذرخواهی مفصل احمد ایراندوست از علی اکبر رائفی‌پور با هم آشتی کردند. فیلم عذرخواهی احمد ایراندوست از علی اکبر رائفی پور در ویدیوی زیر ببینید:

فیلم کامل عذرخواهی احمد ایراندوست از علی اکبر رائفی پور

احمد ایران‌دوست که به غول برره در ایران معروف است پیش‌تر در صفحات خود در شبکه های اجتماعی به انتقاد شدید از علی اکبر رائفی پور پرداخته بود و با کلمات و الفاظ رکیک به او حمله کرده بود، گویا پس از این حواشی و توهین ها، رائفی پور از احمد ایران‌دوست شکایت می کند، زیرا در استوری های این بازیگر می‌بینیم که او با انتشار متن شکایت از سوی رائفی پور، نوشته «آشتی کنان تمام شد

دادگاه احمد ایران دوست و رائفی‌پور ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار شد و دقایقی پیش آقای احمد ایراندوست با انتشار ویدیویی از خود و رائفی‌پور در صفحه اینستاگرامش ضمن عذرخواهی جانانه و گرم گفت: «در مورد استاد رائفی‌پور اشتباه می‌کردم؛ ایشان هم مثل خودمان منتقد هستند»!

ایراندوست در ادامه می‌گوید: «او هم مثل خود من منتقد است و من از محضر برادر عزیزم رائفی‌پور معذرت می‌خواهم.»

جزئیات

گفتنی است، سال گذشته پس از جنبش می تو ( Me Too) در ایران، که در آن بازیگران زن سینمای ایران از فساد و تعرض در این حیطه سخن گفتند، علی اکبر رائفی پور در متنی با ادبیات بد در توییتر خود نوشته بود: «با توجه به آمار بالای تجاوز و تعرض جنسی در سینما و افشاگری های روزانه این جماعت دوزاری علیه هم! به نظر میاد اگر کسانی که بهشون تجاوز نشده اعلام کنند کاربردی تر باشه.»

پس از اظهارنظرهای جنجالی علی اکبر رائفی‌پور درباره سلبریتی های عرصه سینما، احمد ایراندوست بازیگر که بیشتر با نقش غول برره شناخته می‌شود، با انتشار ویدیوها و پست هایی به گفته های او واکنش های تندی نشان داده بود و در جایی رائفی‌پور را به مناظره دعوت کرد و به او گفت: به جای زر زدن بیا مناظره کنیم که خب خداروشکر کار به مناظره نکشید و این دو نفر با هم آشتی کردند.

3 دیدگاه در “ماجرای احمد ایراندوست و رائفی پور چیست و علت شکایت رائفی پور چه بود؟ +‌فیلم

  1. آن گفت:

    رائفی پور درست می گوند درباره رامبد جوان که بچه اش با اون ادعاش کانادا امد !!!! برای اینکه فامیل زن سومش کانادا هستند !!!! می ترسه بگه بعد رامبد جوان به رائفی مور راجع به پدر مادرش گفت که تربیت نکردند ایشون هم جواب رامبد جوان بی تربیت کفت که پدر ارتشی ام جبهه بود ادم هایی مانند تو دفاع می کرد بعد جواب اسیه باکری وه با قلدری می گود تو دهن این بیچاره بزنید خوب داد کفت بعضی جوانان ان موقع هیجانات جوانی را با رفتن به جبهه خالی کردند بیچاره رائفی مور ناچار به این اسیه باکری که هتاک !!!!شده نون باباش می خوره جواب بده خدا حفظش کند

  2. منهای تو گفت:
    1
    0

    یعنی حرف رائفی درسته،و احمد خان اشتباه کرده،در آخر تو سینما چه خبره!،،،فردا لک لکها رو بهونه نکنند،چرا که نسل جدید از درب سینما خارج میشه

  3. سیف گفت:
    5
    8

    و صد البته کسی نیست به توهین‌های رائفی‌پور به بازیگران رسیدگی کنه!!

نظرات