جدیدترین مدل های مانتو وست زنانه و دخترانه ۱۴۰۲ شیک ویژه تابستان + نکات مهم خرید

0

مانتو وست زنانه : ما در حرف تازه یکی از مدل های شیک و جدید مانتو که در حال حاضر بسیار ترند است را برای شما خوش پوشان آماده کرده ایم. مانتو وست این مانتو است و نکات مهمی برای خرید دارد. با ما همراه باشید.

مانتو وست زنانه

جدیدترین مدل های مانتو وست زنانه و دخترانه ۱۴۰۲ شیک ویژه تابستان + نکات مهم خرید

مانتو وست چیست؟

به طور کلی، به مانتوهای بدون آستین و جلوباز در مدلهای گشاد و یا جذب و اندامی؛ مانتو وست یا جلیقه ای میگوییم. این سبک مانتوهای خاص، در رنگهای متنوعی از تیره و خنثی گرفته تا رنگ شاد و پاستیلی و یا رنگ سال در فروشگاه ها وجود دارند.از مزیت‌های مانتوهای وست می‌توان به مناسب بودن آن‌ها برای هر سن و اندامی اشاره کرد. انواع گشاد و آزاد این مانتو‌ها مناسب افراد توپر و مدل‌های تنگ و کمردار مناسب افراد لاغر و باریک اندام‌ هستند.

لباس وست

لباس وست انواع متفاوت و متنوعی دارد که هر کدام مناسب موقعیت خاص خود است. به عبارت دیگر این تنوع به گونه‌ای است که شما می‌توانید برای هر موقعیت رسمی و غیر رسمی، وست مناسب آن موقعیت را بپوشید. به عنوان مثال جلیقه‌هایی که به همراه کت و شلوار مردانه پوشیده می‌شوند، کاملا مناسب موقعیت‌های رسمی‌اند. از طرفی دیگر وست‌هایی از جنس جین یا پافر، مناسب موقعیت‌های غیر رسمی و خودمانی‌تر هستند.

لباس وست

  یکی از ویژگی های مدل مانتو وست، فری سایز بودن آن است. این سبک از انواع مدل مانتو زنانه؛ به دلیل فری سایز بودن، قابلیت استفاده برای همه دختران با هر سایزی را دارد. یکی از انواع استایل محبوب با مدل مانتو وست، بهره گیری از یک شومیز سفید آستین دار (آستین ساده، مچ دار، چیندار، پفی) است که در زیر شلوار نیم بگ قرار میگیرد. همچنین شما به راحتی میتوانید انواع وست را با لباسهای متنوعی ست کنید. برای مثال: میتوانید یک ست زیبا با ترکیب وست، شومیز و دامن سندبادی بپوشید..یکی دیگر از ست های زیبای پر طرفدار ست وست، شومیز و شلوار است.همچنین ست شومیز، شلوار و وست جین بسیار زیبا خواهد بود.

انوع مانتو وست

استایل با مانتو وست

مانتو وست کوتاه

ست با مانتو وست

مانتو وست بلند

راهنمای خرید مانتو وست

قیمت مانتو وست

همراه ما باشید

نظرات