متن انگیزشی سرمایه گذاری + عکس نوشته برای ثروتمند شدن

0

در این پست می توانید متن های کوتاه درباره ثروتمند شدن و متن انگیزشی سرمایه گذاری و عکس نوشته برای ثروتمند شدن و عکس استوری سرمایه داری و متن درباره سرمایه گذاری و عکس استوری درباره سرمایه داشتن و متن درباره به سرمایه رسیدن را مشاهده کنید.

متن انگیزشی سرمایه گذاری

متن انگیزشی سرمایه گذاری

یکی از ویژگی‌های ثروتمندان واقعی این است که حتی اگر تمام دارایی خود را از دست بدهند می‌توانند باز هم آن را به دست آورند.

متن انگیزشی سرمایه گذاری

جملات انگیزشی وارن بافت که این چنین قاطع بیان می‌شوند ما را به یاد یک حقیقت ساده اما اساسی می‌اندازند که ثروت واقعی در ذهن خودمان قرار دارد. اگر ذهنی ثروتمند داشته باشیم باز هم می‌توانیم ثروت خود را از نو بسازیم.

متن انگیزشی سرمایه گذاری

جیم ران: افراد موفق کارهایی انجام می‌دهند که افراد ناموفق دوست ندارند انجام دهند. آرزو نکنید ای کاش آسان‌تر شود. آرزو کنید ای کاش من بهتر شوم.

متن انگیزشی سرمایه گذاری

کسی که پشتکار دارد برای شانس ارزشی قائل نیست و با تمام توان تلاش می‌کند.
افراد موفق، دیدگاه‌های بسیار متفاوتی نسبت به شانس دارند که آن را در جملات انگیزشی زیادی می‌توانید مشاهده کنید. اما نکته مشترک در بین تمام افراد موفق این است که همه آنها پشتکار را به عنوان عنصر اصلی رسیدن به هدف معرفی می‌کنند. در واقع بدون پشتکار، نمی‌توان به جایی رسید.

متن انگیزشی سرمایه گذاری

عکس استوری انگیزشی

اگر حالا، وقتی که خوابی نتونی پول در بیاری باید تا پایان عمرت فقط کار کنی…!

از وارن بافت، جملات انگیزشی زیادی در دسترس است اما این جمله در شمار بهترین‌ها قرار می‌گیرد. از خودتان بپرسید که آیا کار شما می‌تواند شبیه چیزی که وارن بافت گفت یعنی حتی در خواب هم برایتان درآمد زایی کند؟ اگر پاسختان مثبت است که به شما تبریک می‌گویم و اگر منفی است، آیا برنامه‌ای برای رسیدن به این کار دارید؟

متن انگیزشی سرمایه گذاری

کارلوس اسلیم: وقتی برای تفکرات و اعتقادات دیگران زندگی و کار می‌کنید، در حقیقت مرده‌اید.

متن انگیزشی سرمایه گذاری

متن انگیزشی پولدار شدن

مارلون براندو: هیچ گاه مقدار حقوقت را با اندازه استعدادت اشتباه نگیر…!
روان‌شناس‌ها به این نتیجه رسیدند که انسان، در مورد توانایی‌هایش خود را بسیار دست کم می‌گیرد. به همین دلیل، اعتماد به نفس شروع کارهای جدید را از دست می‌دهد و به سراغ انجام کارهایی با حداقل مهارت ممکن می‌گردد. چنین جملات انگیزشی می‌توانند تلنگر خوبی برای یادآوری ارزش واقعی توانایی‌های ما به حساب بیایند.

متن انگیزشی سرمایه گذاری

همیشه می‌دانستم که ثروتمند می‌شوم. حتی یک لحظه هم به آن شک نکردم.

قبل از آنکه هدفی را برای خودتان در نظر بگیرید، حسابی روی آن فکر کنید. بعد از این کار، دیگر شکی به خودتان راه ندهید و فقط روی بهینه کردن روش‌های رسیدن به هدفتان کار کنید. هدف را تغییر ندهید، در آن تردید نکنید. وقتی جرقه‌ کاری در ذهنتان ایجاد می‌شود، یعنی توانایی انجامش در وجودتان نهفته شده است. پس با قدرت عمل کنید.

نظرات