بیوگرافی طالب ریکانی بازیکن صنعت نفت و همسرش + عکس جدید و ماجرای جنجال ها

0

بیوگرافی طالب ریکانی بازیکن صنعت نفت و همسرش + عکس جدید و ماجرای جنجال ها

طالب ریکانی بازیکن فوتبال متولد ۲ تیر ۱۳۶۹ در ماهشهر میباشد که در حال حاضر برای تیم صنعت نفت آبادان در پست هافبک هجومی بازی می کند. متاهل است و یک پسر دارد و از فوتبالیست های بومی تیم صنعت نفت در لیگ برتر فوتبال ایران محسوب میشود. ادامه بیوگرافی طالب ریکانی و همسرش و پسرش با عکس های جدید و زندگی شخصی و حواشی و جنجال های اخیر در بازی با ذوب آهن در این صفحه میخوانید

طالب ریکانی بازیکن صنعت نفت آبادان کیست

بیوگرافی طالب ریکانی فوتبالیست

طالب ریکانی در دوم تیر ماه ۱۳۶۹ در ماهشهر چشم به جهان گشود. او اینک با قد ۱۸۱ در پست هافبک هجومی برای تیم صنعت نفت آبادان توپ می زند.

سوابق ورزشی

طالب ریکانی دارای سابقه عضویت در تیم های رده سنی مختلف صنعت نفت آبادان است، طی آخرین سال حضور مجید جلالی در فولاد خوزستان، این تیم را در لیگ برتر همراهی کرد و با پیراهن فولاد موفق به گلزنی در بازی با پرسپولیس شد.

آقای ریکانی سابقه بازی در تیم های بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان، سپاهان، استقلال اهواز، صنعت نفت آبادان، فولاد را در کارنامه ورزشی خود دارد. باشگاه کنونی طالب ریکانی صنعت نفت آبادان است و به عنوان کاپیتان تیم مشغول فعالیت است.

بیوگرافی طالب ریکانی بازیکن صنعت نفت و همسرش + عکس جدید و ماجرای جنجال ها

کاپیتان نفت درباره بازی در ثنعت نفت می گوید: پیشنهاد داشتم اما همیشه دوست داشتم در شهر خودم بازی کنم. از مدرسه فوتبال تا به امروز در این تیم بودم و با تمام وجود برای تیم شهرم می جنگم. حتی به شوخی به بچه ها گفتم که با تیم امیدمان به جام حذفی می روم تا یک قهرمانی برای آبادان بیاوریم. چون واقعا یک قهرمانی این تیم کم دارد. هیچ وقت به جدایی فکر نکردم. دو بار به اجبار از این تیم جدا شدم و راهی استقلال خوزستان و سپاهان شدم. اما همیشه منتظر زنگ نفت آبادان بودم و قلبا این تیم را دوست دارم چرا که خانه ام است تا زمانی که من را نخواهند.

بیوگرافی طالب ریکانی فوتبالیست

ازدواج و همسر طالب ریکانی

آقای طالب ریکانی متاهل بوده و چند سال است که ازدواج کرده و یک پسر دارد

شروع فوتبال

فوتبال را مدرسه فوتبال صنعت نفت آبادان آغاز کرده و بازیکن چپ است و مهارت زیادی در استفاده از پای چپ دارد. او فوتبال حرفه ای را از سال ۲۰۱۰ با صنعت نفت آغار کرد و سپس به تیم فولاد خوزستان پیوست و در ۱۰ بازی ۲ گل وارد دروازه حریف کرد. ریکانی پس از جدایی از فولاد خوزستان در سال ۲۰۱۳ دوباره به صنعت نفت بازگشت و یک فثل در این تیم بازی کرد.

در سال ۲۰۱۵ به تیم اسنقلال اهواز رفت و در ۲۴ بازی ۳ گل به ثمر رساند. او پس از یک فصل به عنوان بازیکن حرفه ای به سپاهان اصفهان رفت و در ۱۴ بازی ۲ گل زد. در سال ۲۰۱۷ به استقلال خوزستان پیوست و فصل را بدون گل تمام کرد.

زندگینامه طالب ریکانی بازیکن

صنعت نفت آبادان

ریکانی فوتبالیست آبادانی از سال ۲۰۱۷ در صنعت نفا آبادان بازی می کند و کاپیتان این باشگاه است. او در ۱۲۴ بازی ۲۵ گل زده است. اخرین گل او در اردیبهشت ۱۴۰۲ در مقابل ذوب آهن بود

حواشی

یکی از بازیکنانی که اردوی تیم صنعت نفت را ترک کند طالب ریکانی باشد به این خاطر که هم در دوره مربیگری اسکوچیچ خوب بود و هم در دوره مربیگری بهنام سراج. اما او در آبادان ماند و در بازی با پیکان نقش مهم در پیروزی تیمش ایفاء کرد. جدا از گل او از روی نقطه پنالتی که بازی را به تساوی کشاند گل دقیقه ۸۳ او مثال زدنی بود که سه امتیاز ارزشمند در شروع بازی ها برای صنعت نفت به ارمغان آورد

عکس های طالب ریکانی

نفت آبادان در ورزشگاه تختی میزبان ذوب‌آهن هستند، خیلی زود به گل اول رسیدند. داور در ثانیه دهم به سود نفت اعلام پنالتی کرد تا طالب ریکانی آبادانی‌ها را پیش بیاندازد. با این وجود ریکانی در دقیقه ۱۰ با بی‌دقتی محض خطای بدی را روی مدافع ذوب‌آهن مرتکب شد و با استوک‌هایش به سینه این بازیکن زد. داور بلافاصله حرکت ریکانی را خطای غیروزشی تشخیص داد و او را با کارت قرمز جریمه کرد تا نفت ۸۰ دقیقه را در چنین دیدار سرنوشت‌‌سازی ده نفره دنبال کند.

اتهام شرطبندی به طالب ریکانی

بیوگرافی طالب ریکانی بازیکن صنعت نفت و همسرش + عکس جدید و ماجرای جنجال ها

سوابق طالب ریکانی

عکس طالب ریکانی بازیکن فوتبال

 

نظرات