متن درمورد آخرین روز مدرسه و جملات خداحافظی از مدرسه +‌عکس نوشته خداحافظ مدرسه

0

متن درمورد آخرین روز مدرسه و جملات خداحافظی از مدرسه +‌عکس نوشته خداحافظ مدرسه

“خداحافظ مدرسه” : متن و جملات آخرین روز مدرسه و کپشن و پیامک های جدید و زیبای خداحافظی از مدرسه +‌عکس نوشته خداحافظ مدرسه در ادامه این صفحه از مجله حرف تازه دانلود کنید

آخرین روز مدرسه از راه رسید و یک سال تحصیلی دیگر را پشت سر گذراندیم و اینروزها آخرین روزهای مدرسه است ، به همین مناسبت جملات و متن درباره آخرین روز مدرسه و خداحافظی از مدرسه و عکس نوشته خداحافظی با مدرسه + عکس پروفایل خداحافظی از مدرسه به همراه عکس استوری و عکس نوشته خداحافظ مدرسه برای ارسال در شبکه های اجتماعی و وضعیت واتساپ و تلگرام و استوری اینستاگرام ویژه سال ۱۴۰۲ آماده کردیم. با ما در مجله اینترنتی حرف تازه همراه باشید

متن خداحافظی از مدرسه با جملات غمگین و طنز، رسمی +‌عکس نوشته خداحافظ مدرسه

در آخرین روز مدرسه : خداحافظ مدرسه 🍁، دوران درس و کتاب و نیمکت با غم های شیرین …
فصلبا سواد شدن
فصل دلتنگی های خانه …

——

این سال تحصیلی هم به پایان رسید.
سال های دیگری خواهد آمد و خواهد گذشت، مثل سال هایی که آمد و گذشت.
در این میان تو باید رشد کنی و هر روز چون نهالی که ریشه در دانایی دارد،
ببالی و بدل به درختی سربلند و تنومند شوی.
درختی که سر به بلندای آسمان و نور خواهد سود.

خداحافظ مدرسه

—–

به یک پایان دیگر رسیدیم، پایانی که سرآغاز شروعی دیگر است.
سال تحصیلی دیگر به انتها رسید،
روزی دیگر تمام شد
و جان شما جلا یافت.
جلایی که به واسطه آفتاب علم و دانش
روزهایمان را هم روشن می کنند.

خداحافظ مدرسه

سالی دیگر به انتها رسید، روزی دیگر تمام شد و جان شما جلا یافت. جلایی که به واسطه آفتاب علم و دانش روزهایمان را هم روشن می کنند.
به امید موفقیت مرواریدهای صدف

متن و عکس پروفایل آخرین روز مدرسه و خداحافظی از مدرسه با عکس نوشته و استوری

متن و عکس پروفایل آخرین روز مدرسه و خداحافظی از مدرسه با عکس نوشته و استوری

روز آخر مدرسه به یاد خیلی از بچه ها میمونه و یکی از زیباترین خاطرات گذشته شون میشه. آخرین روز مدرسه است. دوباره به یاد نه ماه گذشته سر کلاس حاضر می شوم. اما انگار در وجود تمام بچه ها غمی وجود دارد که دوست ندارند آن را ابراز کنند، در چشم های هم آنها ناراحتی و اندوهی وجودد دارد که دوست ندارند کسی از ‌آن بویی ببرد. همه از اینکه از هم جدا می شوند ناراحت و اندوهگین اند. چه خاطرات خوبی، چه لحظات شیرینی کنار هم داشتیم.

——-

یک سال دیگر هم تمام شد. باورم نمی شود، نه ماه هر روز دغدغه درس و مدرسه ام را داشتم و اکنون همگی در روزهای پایانی خود به سر می برند.

در ‌آخرین روز مدرسه به خود قول می دهم برای هدفی که دارم با تمام وجود تلاش کنم و هر کاری که از دستم بر می آید را انجام دهم تا زندگیم را آنطور که میخواستم رقم بزنم. من هر ساله ۹ ماه به مدرسه می روم تا بتوانم در خلق خواسته های خویش قدرتمند عمل کنم و در نهایت این کار را هم خواهم کرد.

عکس پروفایل خداحافظ مدرسه برای استوری

متن کوتاه درباره خداحافظی از مدرسه

روز آخر مدرسه با بقیه روزها فرق میکند. دلیل این مسئله این است که می دانی که از فردا قرار نیست سر کلاس حاضر شوی، از فردا لازم نیست سر وقت برای مدرسه بیدار شوی، از فردا لازم نیست دغدغه هیچ امتحانی را داشته باشی. آخرین روز مدرسه را می توان زیباترین روز مدرسه رفتن دانست چون در این روز برایت یادآوری می شود که نه ماه زحمت کشیدی، این روز ثمره تمام آن روزهاست چون تو دیگر فردی نیستی که نه ماه پیش سر کلاس حاضر شد و شخص بالغ تری هستی.

——

آخرین روز مدرسه را می توان زیباترین روز مدرسه رفتن دانست چون در این روز برایت یادآوری می شود که نه ماه زحمت کشیدی، این روز ثمره تمام آن روزهاست چون تو دیگر فردی نیستی که نه ماه پیش سر کلاس حاضر شد و شخص بالغ تری هستی.

—-

آخرین روز مدرسه را به عشق سه ماه تعطیلی پیش رو سر کلاس حاضر میشوی و آنقدر شوق این سه ماه را داری که نمیفهمی ساعت ها چطور می گذرند. فکر میکنم لذت بخش ترین روز مدرسه رفتن برای بچه ها همین امروز باشد.

عکس پروفایل خداحافظی از مدرسه برای استوری

روزهای ‌آخر مدرسه وقتی که امتحانات تموم میشه و دغدغه نمره هات رو داری خیلی روزهای شیرینی هستن. این استرس ها گرچه تمام روزت رو میگیرن اما وقتی که نمره ها رو گرفتی و فهمیدی که گل کاشتی تازه اون موقع هست که خوشحالی اصلی سراغت میاد، تازه اون موقع هست که لذت واقعی اون استرس هایی که داشتی سراغت رو میگیرن.

—–

توی روز آخر مدرسه به خودمون قول بدیم که سه ماه تعطیلی رو به بطالت نگذرونیم. درسته که مدرسه تموم شده اما زندگی ما که تموم نشده. زندگی ما جریان داره و هر لحظه اش میتونه به نفع ما باشه اگه ما بتونیم از اون به درستی استفاده کنیم. گذروندن این سه ماه با خواب و بیخیالی یعنی اینکه در جهت ساختن زندگیمون حاضر نیستیم تلاشی کنیم.

عکس نوشته روز آخر مدرسه برای پروفایل و استوری

عکس نوشته روز آخر مدرسه باری پروفایل و استوری

آخرین روز مدرسه است. یادش بخیر آن روز که تازه سر کلاس آمدم و برای خود نیمکتی انتخاب کردم. نیمکت ها در مدرسه حکم اتاق های شخصی دانش آموزان را دارند و گویی ملک شخصی آنهاست. در این نه ماه آنقدر روی این نیمکت و جایی که داشتم غیرتی بودم که هیچوقت حاضر نمیشدم آن را با کسی شریک شوم. اکنون قرار است آن را برای همیشه بگذارم و بروم. با خود که بیشتر فکر میکنم میبینم که تمام زندگی از همین قانون پیروی میکند. بعضی چیزها بعضی روزها وارد زندگی ما آدمها می شوند و روزی دیگر هم از‌ آن خارج خواهند شد. ما نباید به هیچ کدام از اینها وابستگی شدید پیدا کنیم.

اس ام اس تمام شدن مدرسه‌ها

آخرین روز مدرسه است و بر خلاف بچه ها من خیلی ناراحتم. ناراحتی من شاید فراتر از تصورات یک بچه مدرسه ای باشد اما به هر حال به سراغم آمده. من ناراحتم برای اینکه این روز به من یادآوری میکند که یک سال دیگر هم گذشت. سال ها همینطور پی در پی میگذرند و من هر سال بزرگ و بزرگتر میشوم. این یعنی هر روز قدمی به سمت تمام شدن زندگی برمیدارم.

—–

آخرین روز مدرسه هم سر رسید و برای اینکه محبت رو در حق معلم گرامی تموم کنیم، هر کی هر شیطنتی خواست توی این روز بکنه. حتم دارم معلم هم دلش برای شیطنت های ما تنگ میشه. خب تو این روز سعی میکنیم یه خاطره خوش از تموم اونها توی ذهن معلم ثبت کنیم.

نظرات