شبکه های پخش زنده بازی تراکتور و نساجی مازندران امروز جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲

0

شبکه های پخش زنده بازی تراکتور و نساجی مازندران امروز جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲

فرکانس و شبکه های پخش زنده و آنلاین بازی فوتبال تراکتور تبریز و نساجی مازندران امروز ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ با لینک مستقیم و بدون سانسور از شبکه های استانی مازندران و سهند از ساعت ۱۸ در ورزشگاه “ورزشگاه یادگار امام تبریز” برگزار میشود برای علاقه مندان به فوتبال را در این صفحه قرار دادیم . با ما همراه باشید.

شبکه های پخش زنده بازی تراکتور و نساجی مازندران امروز جمعه 22 اردیبهشت 1402

مسابقه فوتبال دو تیم تراکتور و نساجی مازندران امروز جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ راس ساعت ۱۸ از شبکه های پخش زنده تلویزیون و شبکه های اینترنتی پخش میشود. اگر دسترسی به تماشای این مراسم ندارید می توانید در شبکه های زیر به صورت آنلاین تماشا کنید که ما لینک مستقیم تماشای آنلاین بازی تراکتور و نساجی مازندران را قرار داده ایم

تیم فوتبال تراکتور تبریز در فصل بیست‌ و دوم، امروز جمعه ۲۲ اردیبهشت‌ ماه ۱۴۰۲ باید از ساعت ۱۸:۰۰ در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل نساجی مازنداران صف‌آرایی کند.

لینک های مستقیم تماشای انلاین

پخش زنده شبکه استانی سهند آذربایجان‌ شرقی

https://telewebion.com/live/sahand

پخش زنده شبکه استانی مازندران

https://telewebion.com/live/tabarestan

مسابقه فوتبال دو تیم تراکتور و نساجی مازندران به‌صورت مستقیم از شبکه استانی سهند آذربایجان‌ شرقی و مازندران و تلوبیون پخش می‌شود.
این بازی به صورت مستقیم از شبکه‌ استانی سهند آذربایجان‌ شرقی و مازندران پوشش داده خواهد شد.

این دیدار ساعت ۱۸ عصر امروز همزمان با ۷ بازی دیگر لیگ برتر برگزار می‌شود.

بازی رفت دو تیم با نتیجه دو بر صفر به سود تیم نساجی به اتمام رسیده بود.

گزارش این بازی برعهده صابر صادقیان است.
تیم تراکتور هفته گذشته با برد برابر تیم مس کرمان ۴۹ امتیازی شد و در رتبه چهارم جدول رده بندی قرار گرفت. این تیم تبریزی می‌خواهد با حمایت هواداران پرشور خود ۳ امتیاز بازی خانگی برابر نساجی را بگیرد تا سهمیه آسیایی را کسب کند.

تیم نساجی مازندران با انرخوس اسپانیایی نتایجی بدتر از دوران حمیدمطهری گرفته و اگر هر ۲ بازی آخر خود را هم برنده شود نمی‌تواند به رتبه‌ای بهتر از دهمی در لیگ برسد. با این حال نساجی در نیمه نهایی جام حذفی حضور دارد و یکی از شانس‌های قهرمانی است.

مربی اسپانیایی نساجی رنگ برد را در لیگ برتر ندیده و در ۲ بازی آینده و پایانی لیگ هم باید به مصاف تراکتور و پرسپولیس برود. نساجی با مطهری تراکتور را ۲ بر صفر شکست داده است. جدال خمز و انرخوس مربیان اسپانیایی در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود.

ترکیب اصلی تراکتور مقابل نساجی در بازی امروز

محمدرضا اخباری، سید محمد حسینی، آرش قادری، ابوالفضل رزاق‌پور، محمد آقاجان‌پور، صفا هادی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، محمد قنبری، مهدی هاشم‌نژاد، رضا اسدی.

به گزارش ورزش ۳: سرمربی اسپانیایی تیم تراکتور در حالی اسامی موردنظر خود را معرفی کرده که او برای بازی امروز حامد پاکدل را در لیست قرار داده و خایمه رومرو نیز به دلیل مصدومیت در این دیدار حضور نخواهد داشت.

سه خارجی تراکتور، صفا هادی، گوستاوو واگنین و ریکاردو آلوز در ترکیب اصلی حضور خواهند داشت و در دفاع مرکزی نیز به جای هادی محمدی محروم، آرش قادری زوج خود را با حسینی تشکیل خواهد داد. رزاق‌پور و آقاجان‌پور نیز مدافعان کناری تیم خمس خواهند بود.

در خط حمله مهدی هاشم‌نژاد و محمد قنبری وینگرهای تراکتور هستند و رضا اسدی در نوک خط حمله بازی خواهد کرد. عباس‌زاده امروز روی نیمکت حضور دارد.

محمدرضا اخباری کاپیتان تیم تراکتور خواهد بود و مهدی کیانی برابر نساجی نیز نیمکت‌نشین شده است.

نظرات