حسین زمان خواننده موسیقی پاپ درگذشت کیست؟ از بیماری تا علت مرگ حسین زمان

0

حسین زمان خواننده موسیقی پاپ درگذشت کیست؟ از بیماری تا علت مرگ حسین زمان

ساعاتی پیش حسین زمان خواننده خوش صدای موسیقی پاپ پس از طی یک دوره طولانی مبارزه با سرطان در سن ۶۳ سالگی درگذشت. خبر درگذشت حسین زمان را ابوذر زمان فرزند حسین زمان امروز ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ در صفحه شخصی اش اعلام کرد و خبر از درگذشت این خواننده ۶۳ ساله داده است. حسین زمان (۱۸ مرداد ۱۳۳۸–۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲) هنرمند و خواننده ایرانی بود

حسین زمان خواننده موسیقی پاپ درگذشت کیست؟ از بیماری سرطان تا علت مرگ حسین زمان

علت دقیق درگذشت حسین زمان خواننده

شب گذشته بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی خبر از وخامت حال حسین زمان داده بود و نوشت:» حسین زمان به بخش مرافبت های ویژه منتقل شد. اما تنها چند ساعت از خبر وخامت حال حسین زمان خواننده پاپ تگذشته بود که دقایقی پیش خبر مرگ و درگذشتش توسط پسرش منتشر شد. صبح امروز گروهی از رسانه ها به نقل از فرزندش خبر از فوت این مهندس پلی تکنیک خوانده و استاد دانشگاه دادند که سال ها قبل موسیقی را بالاتر از رشته مهندسی و فعالیت های سیاسی اش برگزید و به شهرت رسید. حسین زمان متولد ۱۳۳۸ است. او پیش از انقلاب دانش آموخته مدرسه خوارزمی و دانشگاه صنعتی اصفهان بود که به دلیل فعالیت های انقلابی توسط ساواک بازداشت شد. این مهندس مخابرات پس از آن به آمریکا رفت و ادامه تحصیل داد. بعد از انقلاب به کشور برگشت و به جبهه رفت.

جزئیات فوت

او در سال ۱۳۷۸ رسما وارد موسیقی شد و به دلیل فعالیت های سیاسی اصلاح طلبانه اش به عنوان سیاسی ترین خواننده پاپ شهرت یافت.

او پس از ۱۷ سال ممنوعیت از فعالیت های هنری در سال ۱۳۹۸ دو بار در برج میلاد کنسرت داشت .

تازه‌ترین کنسرت حسین زمان روز پنجشنبه سوم مرداد ۱۳۹۸ به تهیه کنندگی موسسه نوای باران در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد.

حسین زمان درباره فعالیت های اخیر و زندگی صختی که داشته گفته: امروز هم جلوی تدریسم گرفته شده و هم جلوی فعالیت هنری من گرفته شده است. فقط مانده جلوی نفسم را بگیرند.

هم اکنون هیچ درآمدی ندارم و از ذخیره‌ها استفاده می‌کنم. اگر اوضاع بهتر شود می‌توانم بروم در یکی از کافه‌های کیش بخوانم یا تاکسی بگیرم و به عنوان راننده تاکسی فعالیت کنم

نظرات