جدیدترین استایل های مانتو با دامن ویژه بهار ۱۴۰۲ شیک و لاکچری + نحوه ست کردن

0

استایل های مانتو با دامن : استایل مانتو با دامن چند سالی است که مد شده و خانم ها به خوبی از آن استقبال میکنند، بسیاری از خانم ها برای اینکه استایلی متفاوت داشته باشند ترجیح میدهند از این نوع استایل استفاده کنند. به همین منظور ما این نوع پوشش ویژه ۱۴۰۲ را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

استایل های مانتو با دامن

جدیدترین استایل های مانتو با دامن ویژه بهار ۱۴۰۲ شیک و لاکچری + نحوه ست کردن

انواع ست دامن با مانتو :

مانتو و دامن پلیسه
دامن های پلیسه را می توانیدبه راحتی با مانتو ست کنید و برای بیرون از منزل بپوشید اگر دامن پلیسه تان طرح دار است بهتر است بلوز یا شومیزتان کاملا ساده باشد.
نکته ای که برای پوشیدن مانتو و این مدل دامن مهم است این است که مانتویتان وقتی میخواهید با دامن مخصوصا دامن پلیسه بپوشید، خیلی گشاد و پف دار نباشد. کمی بهتر است مانتو جمع و جورتر باشد؛ اما مانتو تنگ منظور نیست هیچ گاه دامن پلیسه را با مانتو یا شال پلیسه نپوشید.

مانتو و دامن پلیسه

مانتو دامن چهارخانه :

دامن ها چهارخانه که که معمولا با جنس پشمی در بازار موجود هستند ماسب برای استایل پاییزی شما می باشد؛ در صورتی که دامن شما تا حدی کوتاه باشد می توانید از بوت های بلند همراه با دامن استفاده کنید. اگر شما هم جزو افرادی هستید که علاقه زیادی به این مدل پارچه دارید این استایل مطمئناً برای شما مناسب خواهد بود.

انواع ست دامن با مانتو

ست مانتو با دامن جین :

پارچه‌ی جین جزو پارچه هایی است که در چهارفصل سال کاربردی بوده و به راحتی میتوان آن را با انواع مانتو چه جلوباز و چه جلو بسته ست کرد. پیشنهاد می کنیم برای این مدل دامن‌ها، از مانتوهای نخی رنگ روشن، پانچوهای کوتاه برای دامن راسته و مانتوهای کتی برای دامن‌های کلوش استفاده کنید.

ست مانتو با دامن جین

مانتو با دامن حریر :

پارچه‌ی حریر یکی از پارچه های پرطرفدار به خصوص در فصل‌های بهار/تابستان است. این پارچه ها در رنگ های روشن و آبرنگی متفاوتی در بازار به فروش می رسند که شما می توانید به راحتی از آن ها برای ست کردن به همراه مانتو های خود استفاده کنید.نکته بسیار مهم در انتخاب مانتوی متناسب با دامن حریر این است که جنس مانتو به پارچه‌ی حریر نزدیک باشد و همخوانی خوبی داشته باشند. مانتوهای نخی نازک می‌توانند کاندید خوبی برای ترکیب شدن با دامن حریر باشند.

دامن با مانتو

ست کردن مانتو با دامن راسته :

برای این مدل ست به شما پیشنهاد می کنیم که از مانتوهای جلوباز استفاده کنید و ترجیحاً از دامن هم رنگ و هم جنس با مانتو خود استفاده کنید و یا رنگ هایی را با هم ست کنید که هارمونی نزدیکی به هم داشته باشند. این مدل مانتو به همراه کیف و کفش ست می تواند جذابیت خاصی را به استایل شما ببخشد.

ست کردن مانتو با دامن راسته

ست کردن سرافون با دامن :

ترکیب سرافون با دامن نیز جزو مدل ه ایی است که به تازگی طرفداران بسیاری پیدا کرده نکته ای که باید در این مدل به آن توجه فراوانی کرد هماهنگی این سرافون با دامن با یکدیگر است زیرا ناهماهنگی این دو آیتم نه تنها استایل شما را جذاب نشان نخواهد داد بلکه یک فاجعه را به بار می آورد.

ست کردن سرافون با دامن

استایل بهاری مانتو با دامن

استایل بلوز و دامن

نحوه ست با مانتو و دامن بلند

همراه ما باشید

نظرات