چرا جان آرات حسینی در خطر است؟ خبر شوکه کننده از آرات حسینی در سپاهان

1

چرا جان آرات حسینی در خطر است؟ خبر شوکه کننده از آرات حسینی در سپاهان

آرات حسینی که اینروزها در سپاهان بازی می کند به گفته مدیر آکادمی سپاهان جانش خطر است و صفحه رشد او بسته شده است. این خبر شوک بزرگی به طرفداران این نابغه کوچک وارد کرده و همه را نگران کرده است.

آرات حسینی سپاهان

مجله حرف تازه : آرات حسینی که اینروزها در سپاهان بازی می کند به گفته مدیر آکادمی سپاهان جانش خطر است و صفحه رشد او بسته شده است. این خبر شوک بزرگی به طرفداران این نابغه کوچک وارد کرده و همه را نگران کرده است.

مدیر آکادمی سپاهان ادعا کرده: این بچه گناه دارد، او پاک و معصوم است، اما با فشار تمرینات پدرش صفحات رشدش بسته شده و هنگام تمرین سینه‌اش را می‌گیرد، ما نگرانیم.

با فشار‌هایی که به آرات آمده صفحات رشد او بسته شده است. آرات بچگی و بازیگوشی نکرده و از نظر ذهنی با همه بچه‌ها کاملا متفاوت است. من دلم برای این بچه می‌سوزد، آرزو داشتم در این باشگاه بود و به او خدمت می‌کردم، تمام تلاشم را کردم که هر کاری می‌توانم برای این بچه انجام دهم، ولی مسائل پدرش اجازه نداد این همکاری شکل بگیرد. فشار تمرینی بالا باعث شده صفحات رشد بچه بسته شود. این بچه نیاز دارد تمریناتش تغییر کند تا بتواند رشد کند.

ساعاتی بعد از کنایه تند پدر آرات حسینی، چهره معروف اینستاگرامی، در خصوص جدایی او از سپاهان، مدیر آکادمی زردپوشان اصفهانی در اظهاراتی جدید به این اظهارات پاسخ داده و تمرینات انفرادی او را «خطر برای سلامتی» آرات دانسته است.

او همچنین از نگاه غیرحرفه‌ای پدر آرات انتقاد کرد و گفت فشاری که او بر فرزندش ایجاد کرده باعث شده آرات در موقعیتی قرار بگیرد که از انگلیس به ایران برگردد.

مدیر آکادمی سپاهان همچنین ادعا کرده که پدر او درخواست یک خانه مبله بزرگ و ۴۰میلیون تومان دستمزد ماهیانه و تغذیه موردنظر خودش را کرده بود و همچنین خارج از زمان تمرین تیمی، تمرینات شخصی عجیب برای آرات می‌گذاشت.

محمدعلی بصیریان در خصوص آرات گفته: در ورزش حرفه‌ای معمولا قرارداد با بازیکنی بسته می‌شود که حرفه‌ای باشد و یک بازیکن حرفه‌ای قطعا بدون قرارداد در یک سیستم نخواهد بود، آرات از نظر شما بازیکن حرفه‌ای محسوب می‌شود؟ این بازیکن حرفه‌ای محسوب نمی‌شود.

آرات یک استعداد است و از طرف آقای برومند یکی از مربیان ایرانی به ما معرفی شد که علاقه‌مند است به باشگاه سپاهان بیاید، باشگاه گفت چون یک استعداد ورزشی است ما از او حمایت می‌کنیم، هماهنگ کنید که به اینجا بیاید تا از طریق باشگاه بتوانیم خدمات لازم را به او بدهیم، چون یک استعداد است و باید از او حمایت شود. اول از سپاهان تشکر کردند، حالا این‌طور می‌گویند

ایشان آمدند به ما مراجعه کردند که علاقه دارند در باشگاه سپاهان باشند، باشگاه سپاهان هم با روی باز پذیرفت؛ با حضور آرات و پدرش در ورزشگاه نقش جهان جلسه گذاشتیم، مدیریت در آن جلسه از حضور آرات در سپاهان استقبال و اعلام حمایت کردند. بعد از این اتفاقات خانواده حسینی به سفر رفتند و بعد از برگشت پدر، قرارداد طبق مذاکرات قبلی آماده شده بود؛ ولی پدر آرات حاضر به امضای قرارداد نشد و گفت این اقداماتی که در نظر گرفته‌اید برای من بسیار کم است و من قرارداد را امضا نمی‌کنم.

پدر آرات به پسرش نگاه بیزینسی دارد

باشگاه مبلغ موردنظر پدر آرات را از جنبه حمایتی خارج می‌داند. معتقد است این مبلغ پیشنهادی جنبه بیزنسی دارد و مشخص است پدر نگاه بیزینسی به فرزند خود دارد، ضمن اینکه در مدتی که آرات اینجا بود مشاوره‌های مختلفی انجام دادیم و متوجه شدیم بچه بسیار تحت فشار است و احتمال ایجاد خطر برای بچه و باشگاه زیاد بود و احساس می‌کنیم در انگلیس هم همین مسئله بود و برای همین به ایران آمدند که امیدوارم اینگونه نباشد.

ارات یک چهره فوتبالی نیست

آرات یک چهره فوتبالی نیست، ولی یک استعداد است که استعداد یادگیری حرکتی بسیار بالایی دارد، هوش بسیار بالایی دارد، ولی سرعتش نیاز به کار دارد، نمی‌توانیم به عنوان بازیکن فوتبالیست به او نگاه کنیم کنیم، چون هنوز به سنی نرسیده که تشخیص پوزیشن برایش انجام شود. ولی با بررسی‌ای که روی آن انجام شد استعداد فوتبالی خاصی ندارد و استعداد او در حوزه حرکات نمایشی ورزشی است. / انتخاب

1 دیدگاه در “چرا جان آرات حسینی در خطر است؟ خبر شوکه کننده از آرات حسینی در سپاهان

  1. ... گفت:

    کودک کاررررررر

نظرات