بیوگرافی سید علی خان محمدی سخنگوی ستاد امر به معروف + عکس و سوابق

0

سید علی خان محمدی متولد دهه ۶۰ در تهران است. حجت‌ الاسلام سیدعلی خان محمدی مدرس فعال فرهنگی و اجتماعی معاون و سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر است که از ۱۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ با حکم دکتر هاشمی گلپایگانی به عنوان سخنگوی ستاد امر به معروف منصوب شد. ادامه بیوگرافی و سوابق حجت‌ الاسلام سید علی خان محمدی با عکس و اهل کجاست و کیست در ابن صفحه از مجله حرف تازه میخوانید.

حجت الاسلام سید علیخان محمدی در دهه ۶۰ به دنیا آمده است و سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر و یکی از فعالان فرهنگی و اجتماعی به شمار می‌رود، که ازتاریخ ۱۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ با رای دکتر هاشمی گلپایگانی به عنوان سخنگوی ستاد امر به معروف انتخاب شد.

حجت الاسلام خان محمدی در حال حاضر یکی از مسئولین معاونت اجتماعی و سخنگوی ستاد امر به معروف می باشد.

بیوگرافی سید علی خان محمدی سخنگوی ستاد امر به معروف و همسر و فرزندانش + عکس و سوابق

بیوگرافی حجت‌ الاسلام سید علی خان محمدی

حجت‌ الاسلام سید علی خان محمدی متولد دهه ۶۰ در تهران، سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر و مدرس فعال فرهنگی و اجتماعی است. او از ۱۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ با حکم دکتر هاشمی گلپایگانی به عنوان سخنگوی ستاد امر به معروف منصوب شد. حجت‌الاسلام خان‌محمدی هم‌اکنون مسئولیت معاونت اجتماعی و سخنگوی ستاد امر به معروف را بر عهده دارد

سید علی خان محمدی کیست

سوابق

خان محمدی روحانی و مدرس دینی و فعال فرهنگی و اجتماعی می باشد. او طلبه و از روحانیون دینی است که جلسات هفتگی سخنرانی دینی و مذهبی در معالم القرآن حسینیه قرآن و عترت بنیاد قرآن برگزار می کند. حجت‌ الاسلام سیدعلی خان محمدی در حال حاضر سخنگوی ستاد امر به معروف است.

در جلسات هفتگی معالم القرآن حسینیه قرآن و عترت بنیاد قرآن در هفته‌ای که گذشت حجت الاسلام والمسلمین سید علی خان محمدی معاونت ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور به تدریس موضوع نقش امر به معروف در حکمرانی کشور پرداختند.

حجت الاسلام سید علیخان محمدی یکی از روحانیون و همچنین مدرسین دینی و فعال فرهنگی و اجتماعی به شمار می‌رود.
ایشان طلبه و روحانی دینی می باشد، که جلسه های هفتگی سخنرانی دینی و مذهبی در عالم القرآن حسینیه قرآن و عترت سازمان قرآن برپا می‌نماید.

زندگینامه سید علی خان محمدی

حواشی

در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ قوانین حجاب مردان توسط سید علی خانمحمدی سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر اعلام شد
خان‌محمدی گفت: منظور این نیست که به کسی که کراوات زده خدمات ارائه نشود،منظور این است که سیستم دولتی و کارمندهای دولت موظف به رعایت آن شاخص ها هستند و کارمند دولت نمی‌تواند در مجموعه دولتی کراوات بزند.

لباس‌های زننده، مارک‌ها، آستین‌کوتاه و لباس‌های چسبان و شلوارهای‌کوتاه در مورد لباس آقایان است که باید رعایت کنند. اگر مواردی از این دست باشد، فرد متخلف طبق آن چارچوب و دستورالعملی که مصوب است، درمرحله اول تذکر می‌گیرد و در مرحله دوم در حوزه تخلفات اداری مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در فضای عمومی هم در مورد پوشش اگر مردم هم چارچوب را رعایت نکنند و فرضا لباس زننده، چسبان، شلوار کوتاهی باشد باید نسبت به آن اقدام انجام شود اما خیلی کم هستند و زنندگی لباس آقایان خیلی هم به چشم نیامده است.

سوابق حجت الاسلام سید علی خان محمدی

اینستاگرام و توئیتر سید علی خان محمدی

سیدعلی خان‌ محمدی. @seyedali_114

کشف حجاب در قانون ما جرم است

سید علی خان‌محمدی سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: کشف حجاب در قانون ما جرم است و ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز از مواضع خود در مورد حجاب کوتاه نخواهد آمد.

در جلسه های هفتگی معالم القرآن و حسینیه قرآن وعترت سازمان قرآن در ایامی که سپری شد حجت الاسلام و المسلمین سید علی خان محمدی معاونت ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور ایران به آموزش موضوعات امر به معروف در حکمرانی کشورمان پرداخته است.

در اردیبهشت ماه سال جاری قوانین حجاب آقایان به واسطه سید علی خان محمدی سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر خبر داده شد.

خان محمدی افزود: منظور ما این نمی باشد که فردی که کراوات زده خدمات عرضه نشود، اینکه سیستم دولتی و کارمندان دولت وظیفه دارند که آن مهم ها را رعایت کنند و کارمندان دولت نمی توانند در حوزه کاری کروات بزند.

لباسهای زننده، مارک دار، آستین کوتاه و لباس های چسبیده و شلوار های کوتاه درباره لباس مردان می باشد، که بایستی رعایت نمایند.

اگر این طور مواردی باشد شخص تخلف کننده بر اساس آن چارچوب و دستورالعملی که گفته شده است در مرحله نخست تذکراتی داده می شود و در مرحله دوم در زمینه تخلفات اداری مورد پیگیری جای می گیرند.

در فضای عمومی نیز در مورد پوشش اگر مردم نیز آن مهم ها را رعایت نکنند و مثلاً لباس زننده، چسبیده ویا شلوار کوتاه بپوشند بایستی نسبت به آن برخوردی انجام بشود، ولی بسیار اندک می باشند و زنندگی لباس مردان بسیار نیز دیده نشده است.
سیدعلی خان محمدی سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر افزود:
کشف حجاب در قانون ما یک جرم به حساب می‌آید و ستاد امر به معروف و نهی از منکر هم از سوی خود درباره حجاب به هیچ عنوان کوتاه نمی آید.

نظرات